Jaja, en jij maar hopen dat het net zo'n kut beest is natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas op hoor!! Ik heb zo geregeld dat je een zusje van Jules als huisdier krijgt
Lelostore toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd als Max iets krijgt heeft Jules het idee dat ze wordt achtergesteld en gaat ze keihard miauwen en aanvallen.
Vandaag gaf ik Max een stukje banaan en dus Jules ook maar. Jules wilde dat niet natuurlijk, dus ik gaf haar stukje aan Max. Weer miauwen en aanvallen en bijna paniek
[..]
Of overmorgen
quote:Bestel binnen 3 uur 22 minuten en uw product is morgen in huis.
Hij spreekt nogsteeds niet tegen, hij zegt ook geen "Nee doe maar niet"quote:Op woensdag 4 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja, en jij maar hopen dat het net zo'n kut beest is natuurlijk
Nope, want katten zijn leuke beestenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij spreekt nogsteeds niet tegen, hij zegt ook geen "Nee doe maar niet"
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb net zitten googlen en de hoeveelheid die door de opening van een 0,7L frisdrankfles past, is genoeg voor 1 persoon
Jules haar mama heeft nu een nestje!!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja, en jij maar hopen dat het net zo'n kut beest is natuurlijk
Nee, ben goedkoper gaan zoekenquote:
Awww koetsjiekoetsjiekoequote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die me leuk genoeg vind
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 4 december 2013 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij spreekt nogsteeds niet tegen, hij zegt ook geen "Nee doe maar niet"
Oh dat klinkt wel heftig.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Teveel shit opgekropt denk ik laatste jaar.
Oh. Halp!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jules haar mama heeft nu een nestje!!
Whehe, dus overmorgen in huis, zaterdag stukquote:Op woensdag 4 december 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jules haar mama heeft nu een nestje!!
[..]
Nee, ben goedkoper gaan zoeken
[..]
Awww koetsjiekoetsjiekoe
[..]
Dat viel mij ook al op
Whehehehequote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, dus overmorgen in huis, zaterdag stuk
Mag toch hopen van niet!!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, dus overmorgen in huis, zaterdag stuk
Telefoon op trilfunctie.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet!!
Ik word hier gek zonder seks en zonder vibo
Ghehequote:
Ik snap hem sowieso niet. Even tijd maken kan toch vast wel?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet!!
Ik word hier gek zonder seks en zonder vibo
Mijn telefoon is niet waterdicht hoorquote:
Het gaat niet om even tijd maken hequote:Op woensdag 4 december 2013 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap hem sowieso niet. Even tijd maken kan toch vast wel?
GvsE is er ook nog hequote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik zal tot het volgende nestje wachten, heb je nog de tijd om van je meubels enz te genieten voor ze worden gesloopt
Nee ok.. Maar nu is 't al best wel lang geleden dat je 'm uberhaupt gezien hebt toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat niet om even tijd maken he
Kan niet echt veel gesloopt worden, maar als het dan toch zo ver is, koop ik wel een hoes voor over de bankquote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik zal tot het volgende nestje wachten, heb je nog de tijd om van je meubels enz te genieten voor ze worden gesloopt
I knowquote:Op woensdag 4 december 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn telefoon is niet waterdicht hoor
Dat welquote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee ok.. Maar nu is 't al best wel lang geleden dat je 'm uberhaupt gezien hebt toch?
Ahja.. verweggistan natuurlijk..quote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar dan nog gaat het niet om even tijd maken.
Hij is in totaal sowieso al 4 uur kwijt aan reizen. Dan heeft hij nog werk, om het weekend zijn dochter en een scheiding die nog niet rond is.
Dat deed mijn oma ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat bleek nou, zijn moeder had al jaren een sucadelapje binnen een half uur klaar en op tafel
DM!!quote:
Beetje na overlijden van oma in september geweest denk ik, toch over wat dingen gaan nadenken en daarom ook gekapt met relatie omdat ik niet gelukkig was. Weer op de markt blabla en dan wordt je toch met je neus op de feiten gedrukt dat het ook anders kan, gewoon confronterend dus denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heftig.
Als er iets is, mijn PM staat open hoor
Tijd dat ze teleportatie snel uitvindenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar dan nog gaat het niet om even tijd maken.
Hij is in totaal sowieso al 4 uur kwijt aan reizen. Dan heeft hij nog werk, om het weekend zijn dochter en een scheiding die nog niet rond is.
Zo slecht ben ik niet eens!!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat deed mijn oma ook.Niet eens een half uur. Die bakte het gewoon normaal. Niet weg te krijgen. En een hele kip recht uit de diepvries een half uurtje in de oven.
Whehehequote:Op woensdag 4 december 2013 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Macaroni met knakworsten was ook een echte klassieker.
Wacht.. Wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Macaroni met knakworsten was ook een echte klassieker.
Bah!!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:57 schreef Myraela het volgende:
Als mijn moeder vroeger pannenkoeken ging eten, dan moest ze van oma tussen elke pannenkoek een kom erwtensoep eten. Anders zou je teveel pannenkoeken gaan eten.
Seriously?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:57 schreef Myraela het volgende:
Als mijn moeder vroeger pannenkoeken ging eten, dan moest ze van oma tussen elke pannenkoek een kom erwtensoep eten. Anders zou je teveel pannenkoeken gaan eten.
Ik zou na 1 kop en 1 pannenkoek dan naar huis gaan hoor, dat vult veel te veel..quote:Op woensdag 4 december 2013 18:58 schreef Myraela het volgende:
En teveel pannenkoeken is teveel in de keuken staan. Slimme oma wel.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:01 schreef Myraela het volgende:
We worden ook altijd bang als we naar m'n oma gaan. Gelukkig doen we meestal gewoon een late lunch, dan maakt ze gehaktballetjes met champignons, die zijn best te eten. En gaan we op de terugweg langs de Mc.
ikeadekentjes van 1,29 doen een hoop voor jequote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan niet echt veel gesloopt worden, maar als het dan toch zo ver is, koop ik wel een hoes voor over de bank
[..]
I know
Ik zou alleen de erwtensoep eten.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou na 1 kop en 1 pannenkoek dan naar huis gaan hoor, dat vult veel te veel..
mijn oma kan gelukkig wel kokenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:01 schreef Myraela het volgende:
We worden ook altijd bang als we naar m'n oma gaan. Gelukkig doen we meestal gewoon een late lunch, dan maakt ze gehaktballetjes met champignons, die zijn best te eten. En gaan we op de terugweg langs de Mc.
Dat scheeltquote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ikeadekentjes van 1,29 doen een hoop voor je
HUTSPOT!!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn oma kan gelukkig wel koken
onzin, ik eet meestal bij oma een flink bord erwtensoep en daarna nog 3 pannenkoekenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou na 1 kop en 1 pannenkoek dan naar huis gaan hoor, dat vult veel te veel..
Mijn andere oma gelukkig ook wel. Al heb ik daar al jaren geen contact meer mee. Ik mis haar kroketjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn oma kan gelukkig wel koken
Maar snert is niet lekker als het er weer uit komtquote:Op woensdag 4 december 2013 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, ik eet meestal bij oma een flink bord erwtensoep en daarna nog 3 pannenkoeken
met een rietje zijn die fucking geniaalquote:Op woensdag 4 december 2013 19:03 schreef Myraela het volgende:
Kennen jullie trouwens die jelly toetjes? Die vind mijn oma ook geweldig en lekker goedkoop. Ik moet er een beetje van huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |