ik had geurvreters verwacht, mijn schoen wil je niet stelenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees blij dat je je schoen nog hebt!
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ben jij vast niet lief geweest dit jaar
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom heb je geen cadeautje dan?
is het zo erg? ik heb ook wel schoenen die stinken maar die sluit ik dan op in het toiletquote:Op donderdag 5 december 2013 09:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik had geurvreters verwacht, mijn schoen wil je niet stelen
Nee dat andere paar ruikt ook niet fris maar daar zit het volgende in.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
is het zo erg? ik heb ook wel schoenen die stinken maar die sluit ik dan op in het toilet
Open ene KLB-topic. Dat zal die sint lerenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:56 schreef theguyver het volgende:
[..]ik weet het niet..
...... misschien krijg ik die als ik weer thuis ben..
komt daar nu wierook uit? ik ken LOTR alleen van websitesquote:Op donderdag 5 december 2013 09:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat andere paar ruikt ook niet fris maar daar zit het volgende in.
[ afbeelding ]
Jullie kennen deze vast wel
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
komt daar nu wierook uit? ik ken LOTR alleen van websites
ken ik wel maar is m'n genre niet echt. misschien toch maar eens kijken danquote:
Aan het eind ... de ketting, heb me er rot naar gezochtquote:Op donderdag 5 december 2013 10:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ken ik wel maar is m'n genre niet echt. misschien toch maar eens kijken dan
Nou oke vooruit.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff dansen Tjack? Mijn halfjarig Insomnia_ jubileum vieren
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker beetje schuifelen. Niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |