Oh echt he, wou er bijna bij op schoot gaan zitten en mijn hele levens verhaal op biechtenquote:
Denk zomaar dat ze daar helemaal geen probleem mee zou hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh echt he, wou er bijna bij op schoot gaan zitten en mijn hele levens verhaal op biechten
hahaha nope, jammer dat ik moet wachten tot maart voor de volgende koffie sessie, ze was helaas nog beetje slecht te pas.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk zomaar dat ze daar helemaal geen probleem mee zou hebben.
Jammer .quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha nope, jammer dat ik moet wachten tot maart voor de volgende koffie sessie, ze was helaas nog beetje slecht te pas.
mogguh, The Gquote:Op donderdag 5 december 2013 08:44 schreef theguyver het volgende:
moge peeps, ff vergeten dat mijn collega een weekje vakantie heeft, dus word weer lekker ploeteren door de mails
ow ja hele nacht gewerkt, kan je beter nu gaan het is nog donkerquote:
kijk eens naar buiten.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow ja hele nacht gewerkt, kan je beter nu gaan het is nog donker
ik kijk, in de tuin ligt een roede een beetje witte haren, een stukje rood stof.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kijk eens naar buiten.
Rolluikje laten zakken en het is ook donker.
sinteklaas is doodquote:Op donderdag 5 december 2013 09:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik kijk, in de tuin ligt een roede een beetje witte haren, een stukje rood stof.
something happend last night. hmm
tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2013 09:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hoi sara.
Ik ga slapen als je het niet erg vindt.
Je zal de roede van Sinterklaas is je tuin vindenquote:
... niks in mijn schoen, alleen eenn hele grote doos in dat inimini schoentje en klein doosje in de andere schoen... die van mij is leeg ...quote:Op donderdag 5 december 2013 09:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zal de roede van Sinterklaas is je tuin vinden![]()
Slaap lekker B. Doe oordopjes in want het gaat tekeer straks
Wees blij dat je je schoen nog hebt!quote:Op donderdag 5 december 2013 09:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
... niks in mijn schoen, alleen eenn hele grote doos in dat inimini schoentje en klein doosje in de andere schoen... die van mij is leeg ...
Dan ben jij vast niet lief geweest dit jaarquote:Op donderdag 5 december 2013 09:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
... niks in mijn schoen, alleen eenn hele grote doos in dat inimini schoentje en klein doosje in de andere schoen... die van mij is leeg ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |