wat errugquote:Op donderdag 5 december 2013 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet bij dat nummer altijd denken aan Donald Bel Gum:
Andere vogels ook hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het blijven fascinerende beestjes. Vind ze zo leuk zoals ze rondscharrelen.
Jawel hoor, maar die gozer heeft dat liedje voor mij verpestquote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wat errug![]()
Mag ik hier uit opmaken dat je geen fan bent van Leona's stem?
Ja andere ook, maar ik heb er gewoon een zwak voor. Net als voor de lachduifquote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Andere vogels ook hoor.
Ze moeten nu weer verplicht naar binnen om 5 uur. Haha die strijd....zo mooi. 4 stokken 30 vogels haha er zijn er die denken die stok is voor mij alleen
De parkieten zijn het meest dominant. ik had natuurlijk een tamme grasparkiet ,zoals je wellicht weet, en daar een vrouwtje bij gedaan. Die zitten altijd op dezelfde plek en dulden geen buren.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja andere ook, maar ik heb er gewoon een zwak voor. Net als voor de lachduif![]()
Hebben ze ook hun vaste plek of is het gewoon wie het eerst komt die het eerst zit?
Oh ik dacht dat je pas in het voorjaar een vrouwtje voor hem zou zoeken. Die twee zitten dus nog in de wittebroodsweken, logisch dat ze naast elkaar willen zittenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De parkieten zijn het meest dominant. ik had natuurlijk een tamme grasparkiet ,zoals je wellicht weet, en daar een vrouwtje bij gedaan. Die zitten altijd op dezelfde plek en dulden geen buren.
Heb ook nog 2 grotere parkieten maar die vinden alles best zolang ze maar niet dichtbij komen.
De rest zoekt elke dag een andere plek.
Nee joh. Die 2 zijn gewoon super geil en doen niks anders dan elkaar bekoren. hahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je pas in het voorjaar een vrouwtje voor hem zou zoeken. Die twee zitten dus nog in de wittebroodsweken, logisch dat ze naast elkaar willen zitten.
Dat wordt in het voorjaar gezinsuitbreiding wat ik je brom fluitquote:Op donderdag 5 december 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee joh. Die 2 zijn gewoon super geil en doen niks anders dan elkaar bekoren. hahaha
serieus? Dacht dat de beste man het eeuwige leven had.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Mandela is weer gestorven zo melden mijn illuminatie bronnen. Hard, maar beter zo, als het waar is. Toch, jullie hoorden het als eerst, van mij.
Het is geen Pol Pot die ook 26 keer dood werd verklaard voordat hij echt dood ging.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
serieus? Dacht dat de beste man het eeuwige leven had.
Nou, het was wel zo de laatste tijd dat we steeds opnieuw opgeschrikt werden dat het nu toch écht ging gebeuren.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is geen Pol Pot die ook 26 keer dood werd verklaard voordat hij echt dood ging.
Nu officieel:quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
serieus? Dacht dat de beste man het eeuwige leven had.
Het scheelt misschien wel dat hij al een tijd niet echt meer in beeld was (afgezien van zijn gezondheidsperikelen).quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het was wel zo de laatste tijd dat we steeds opnieuw opgeschrikt werden dat het nu toch écht ging gebeuren.
Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Hoop dat iedereen zijn verstand erbij houdt. Op onlusten zit niemand te wachten lijkt mij. Al genoeg ellende op de wereld.
Mooie leeftijd bereikt. Gelukkig nog jaren in vrijheid kunnen leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu officieel:
http://www.nu.nl/buitenla(...)la-95-overleden.html
Ja, dat zal best schelen idd.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het scheelt misschien wel dat hij al een tijd niet echt meer in beeld was (afgezien van zijn gezondheidsperikelen).
Inderdaad. Vind het sneu voor familie en vrienden, maar ik denk dat Mandela er zelf ook wel klaar mee was, elke keer dat geëtter met je gezondheid, met zo'n leven, op zo'n leeftijd.. Diep respect voor de man, maar hij mag trots zijn op het leven dat hij heeft gehad, wat hij heeft bereikt, en op z'n leeftijd. Weinig mensen die kunnen zeggen dat ze 95 jaar oud zijn geweest.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie leeftijd bereikt. Gelukkig nog jaren in vrijheid kunnen leven.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het sneu voor familie en vrienden, maar ik denk dat Mandela er zelf ook wel klaar mee was, elke keer dat geëtter met je gezondheid, met zo'n leven, op zo'n leeftijd.. Diep respect voor de man, maar hij mag trots zijn op het leven dat hij heeft gehad, wat hij heeft bereikt, en op z'n leeftijd. Weinig mensen die kunnen zeggen dat ze 95 jaar oud zijn geweest.
LIFE!
Ik ga met je mee!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En nu wens ik jullie allemaal welterusten. Deze dame gaat een schoonheidsslaapje doen.
Tot morgen en allemaal lekker pitten vannacht.
Op B na, die gaat morgen pas slapen.
moge Sara en Lavje nog iets leuks gekregen van Sinterklaas?quote:
Yep. Doe er verder geen mededelingen overquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge Sara en Lavje nog iets leuks gekregen van Sinterklaas?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Doe er verder geen mededelingen over
Da's in elk geval een aardige Koos.quote:
wowhlyshit, collega gaat paar dagen weg, en natuurlijk krijg ik echt een tering zooi op bureau.quote:
morgen weer 2 verjaardagenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen weekend vieren?
Gelijk hebben jullie
beterskap meid.quote:
..en een heel goede morgenquote:
quote:
Heel rustig.quote:Op zondag 8 december 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B![]()
Hoe is je weekend tot dusver?
Owjee, wil je hier even stoom afblazen?quote:Op zondag 8 december 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Momenteel komt de stoom uit mijn oren
Heel graag.quote:Op zondag 8 december 2013 15:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Owjee, wil je hier even stoom afblazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |