Die omstandersquote:Op donderdag 5 december 2013 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]"slaat arm om lavje heen"
"maakt een zwoele dansmove"
"struikelt over losse veter en...."
[ afbeelding ]
PEPERNOOT IN OOG!!!!!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft zijn handen ook zo netjes naast zijn lijf
Ik Ga vanaaf maar niet Hardlopen denk ik, thuis kruip met dekentje tegen de verwarming, en Sint de film op..quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
Het begint nu echt hard te waaien![]()
Zijn al 50 vluchten op Schiphol geannuleerd.
Mijn grootste zorg is of mijn schutting nog staat, de vorige storm heeft me mijn pergola gekost
4x mijn geluksgetal!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik Ga vanaaf maar niet Hardlopen denk ik, thuis kruip met dekentje tegen de verwarming, en Sint de film op..
BTW POST 7777 !
Dank je, en ....quote:Op donderdag 5 december 2013 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
4x mijn geluksgetal!
Gefeliciteerd!
Vond de vuilnisbak geleegd. In de tuin wel te verstaanquote:
Echt? word je nerveus daarvan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond de vuilnisbak geleegd. In de tuin wel te verstaan![]()
Daarnet waren er een paar windstoten ; ik dacht daar gaat de schutting + alle pannen van het dak.
Denk dat ik zo oordopjes in doe. Word erg nerveus van die storm.
Ik word er echt heel zenuwachtig van. Raar he?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt? word je nerveus daarvan?
Jou een beetje inschattende ben je iemand die alleen vuilnis met een zak erom in de bak doet dus dan valt de rotzooi wel mee toch?
Wel stom dat ik heel de dag op m'n nest heb gelegen...was vandaag ook springvloed dus een uitgelezen kans om mooie beelden te maken bij de stormvloedkering.
Ja stom eigenlijk dat dat moet. Ik wil gewoon wakker blijven. maar ja op den duur breekt m'n geest en beveelt hij m'n lichaam om op dat lange rechthoekige ding te gaan liggen en dat dikke zacht ding over me heen te trekken.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word er echt heel zenuwachtig van. Raar he?
Nee hoor, gooi ook veel losse spulletjes in de vuilnisbak. Het zag er wel fleurig uit die bezaaide tuin, die was vrij kaal zo zonder de pergola na de laatste storm
![]()
Ja, je had zeker mooie plaatjes kunnen schieten, maar ja, je moet natuurlijk wel slapen als je 's nachts werkt B.
Kan ik me voorstellen. Maar je bent wel aan het ritme gewend inmiddels?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja stom eigenlijk dat dat moet. Ik wil gewoon wakker blijven. maar ja op den duur breekt m'n geest en beveelt hij m'n lichaam om op dat lange rechthoekige ding te gaan liggen en dat dikke zacht ding over me heen te trekken.
Wat er daarna gebeurt....geen idee. Elke dag weer open ik een uur of 7 later m'n ogen met de vraag: wtf? Waar ben ik? was passiert?
Late reactie, was even tv kijken enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
B hoe reageren je vogels eigenlijk op dit soort weer? Gaan ze dan allemaal naar binnen of gedragen ze zich net als anders?
Sowieso zullen de kwartels zich er niet druk om makenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Late reactie, was even tv kijken enzo.
Wat mij opvalt...ze trekken zich er geen reet van aan. Wij mensen zijn echt bezig met dat soort dingen. Die vogels niet.
Heel slim eigenlijk want je kan er toch niks aan veranderen.
Ik stond nog te roepen tegen ze: Heeee het wordt kut weer hoor!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sowieso zullen de kwartels zich er niet druk om maken
Ik moet bij dat nummer altijd denken aan Donald Bel Gum:quote:Op donderdag 5 december 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden jullie van Leona Lewis?
Schitterende stem toch?
Het blijven fascinerende beestjes. Vind ze zo leuk zoals ze rondscharrelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik stond nog te roepen tegen ze: Heeee het wordt kut weer hoor!
Kreeg toch het idee dat ze me niet hoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |