helemaal niet!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je loopt mijn subforum belachelijk te maken.
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uitquote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij bent ook een watje geworden zeg sinds die tjacka mod is.
Vroeger was dit gewoon 3 weken ban!
ik dacht dat je veranderd was maar je bent nog steeds dezelfde!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uit
Ik zou je graag willen schoppen ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uit
Ik heb bananenquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
Krijg je als FA nog meer aandacht van de vrouwen?
Still the same, B.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik dacht dat je veranderd was maar je bent nog steeds dezelfde!
Hij práát tegen zijn banaanquote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
weet nog hoe blij je was met je vorige banaan.
heb er nog filmpje van.
[ afbeelding ]
ik zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter dan een leeuw in het echt tegenkomen![]()
Foei Sara, lapohunten![]()
Nee hoor, geintje.
hehehe nee hoor. in Kruger National Park kom je de leeuwen in het wild tegen.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een paar mandarijntjes. Ook heel lekker
Je bent uit de kast gekomen?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben wel heel veranderd sinds ik mod ben.
Mag ik 100 euro van je ?quote:
je bedoeld nu al, morgen komt die ouwe, tenminste als ie niet van dak lazertquote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog steeds in Kerststemming (wel wat vroeg maar ja, die ouwe komt vrijdag langs en dan mag het)
Zie de Sint waait door de bomen, makkers staakt uw wild geraasquote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld nu al, morgen komt die ouwe, tenminste als ie niet van dak lazert
Ilse de Lange ja?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mag ik 100 euro van je ?
BTW ik ga vanaaf enkletsen met Ilse misschien kan ik een kaartje voor 19 april 2014 fiksen, heb er nu 2 maar misschien kan ik er nog 1 a 2 fiksen.
Belgie hé, dan komt hij op vrijdagochtend.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoelt nu al, morgen komt die ouwe, tenminste als ie niet van dak lazert
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie de Sint waait door de bomen, makkers staakt uw wild geraas
dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh lord, dat betekent dat je ons morgen verrot scheldt
Morgen gaat het wel heel hard waaien, dus wat Es zegtquote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld nu al, morgen komt die ouwe, tenminste als ie niet van dak lazert
Nu klopt eindelijk dan andere liedjequote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen gaat het wel heel hard waaien, dus wat Es zegt
Gister gehad, was leuk gesopquote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef sararaats het volgende:
zo ben ik weer. ik heb spaghetti à la Ons ma gegeten
opgewarmd is nog veel lekkerder dan het origineel laat ik het zo zeggenquote:
Uhuh, daarvoor ben je bij theguyver op het goede adresquote:Op woensdag 4 december 2013 17:54 schreef oompaloompa het volgende:
hoi ik horde dat theguyver hier inzichten geeft in de wondere wereld die vrouw heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |