quote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]Nee, het moet echt met chloor hoor. Of met DettolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Of loog.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, het moet echt met chloor hoor. Of met Dettol
Of schoonmaakalcohol natuurlijk, dus eigenlijk heeft ts heel veel keus. Dat is mooi, dat houdt het seksleven afwisselend.quote:
Oh, ik gebruik spiritus, kreeg ik van m'n moeder als tip en zij weer van haar moeder enzovoort.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Doen ze ook met babies. Misschien is dat zijn fetish?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
Je moet hem van te voren gewoon even ontsmetten met van die doekjes van Glorix, ts. Zie het als voorspel.
touwtjes trekken bij de kermisquote:Op woensdag 4 december 2013 14:40 schreef Krabs het volgende:
Het is maar poep mens. Alsof die gore tampons van jullie vrouwen zo'n smakelijk gezicht zijn.
Die had ik nog niet op het lijstje staan, dank je!quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik spiritus, kreeg ik van m'n moeder als tip en zij weer van haar moeder enzovoort.
Oh, is het zo'n extreme vorm? Dat had ik zo niet begrepen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als ik zo de op eens lees.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, is het zo'n extreme vorm? Dat had ik zo niet begrepen.
Ik gebruik deze altijd gewoon.. Nooit klachten gehad.
Kan het niet zo zijn, dan hij gewoon niet kan vegen en/of dat TS zich aanstelt?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, als ik zo de op eens lees.
Het lijkt me dat ts zich een beetje aanstelt ja. Maargoed, dat is ook maar een mening.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn, dan hij gewoon niet kan vegen en/of dat TS zich aanstelt?
Je hebt trouwens ook van die vochtige doekjes voor het reguliere vegen, dat kan misschien ook wel helpen.
Nouja, eerder een observatie op basis van de bij jou bekende feiten.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ts zich een beetje aanstelt ja. Maargoed, dat is ook maar een mening.
Hij kan dus blijkbaar niet vegen.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn, dan hij gewoon niet kan vegen en/of dat TS zich aanstelt?
Je hebt trouwens ook van die vochtige doekjes voor het reguliere vegen, dat kan misschien ook wel helpen.
Zoek een nieuwequote:Op woensdag 4 december 2013 15:28 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hij kan dus blijkbaar niet vegen.Ik stel me niet aan, dit is gewoon verschrikkelijk onfris. (Moet je je voorstellen dat ik ten alle tijde bezig ben met het voorkomen dat vriend geconfronteerd wordt met ranzige dingen. En hij is daar duidelijk helemaal niet mee bezig... Maar misschien zijn alle mannen gewoon zo ranzig.)
Vochtig toiletpapier weigert hij te gebruiken.
Als er echt altijd stront tussen zijn billen kleeft is die aars binnen no time hartstikke schraal. Dan wil hij alleen nog maar vochtig toiletpapier en vaseline. Als dat nog niet het geval is dan zal het daar heus zo vies niet zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:28 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hij kan dus blijkbaar niet vegen.Ik stel me niet aan, dit is gewoon verschrikkelijk onfris. (Moet je je voorstellen dat ik ten alle tijde bezig ben met het voorkomen dat vriend geconfronteerd wordt met ranzige dingen. En hij is daar duidelijk helemaal niet mee bezig... Maar misschien zijn alle mannen gewoon zo ranzig.)
Vochtig toiletpapier weigert hij te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |