Je komt niet meteen kilo's aan van 1 letterquote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef xcachet het volgende:
Ik heb net een chocoladeletter gekocht maar durf niet te eten want dan kom ik aan
Nou, eerst posten er een aantal mannen mee die ik persoonlijk kende. Dat was een beetje raar.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet ook enkel in het "Heren laat je zien" kijken. Dat wij hier allemaal niet van vrouwelijkschoon houden was al langer duidelijk. Het is niet voor niks dat er hier zoveel vrouwen durven mee te posten.
Tjacka
Maagzuur, chocola is 1 van de boosdoeners, samen met snoep en koolzuur.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Omg mn quote knopje doet 't hier niet (school). Ehh maar waarom kun je niet tegen chocola fok-it?
2 dagen Sinterklaas vieren dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef Crack_ het volgende:
je moet dus 7000 EXTRA eten wil je een kg aankomen.
Een kontgat, een opengetrokken kontga....quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, eerst posten er een aantal mannen mee die ik persoonlijk kende. Dat was een beetje raar.
Verder vind ik het niet zo bijzonder. Een penis. Een grote penis. Een enorm grote penis.
Ach. Ieder zijn ding.
Ik vier Sinterklaas van 16 november tot 5 decemberquote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 dagen Sinterklaas vieren dus.
Sjonge, lastigquote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maagzuur, chocola is 1 van de boosdoeners, samen met snoep en koolzuur.
Maar af en toe kan ik het niet laten en koop ik een zak m&m's hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vier Sinterklaas van 16 november tot 5 december.
[..]
Sjonge, lastig
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar af en toe kan ik het niet laten en koop ik een zak m&m's hoor
Ja? Biertje is iets van 100-150 denk ik?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
met alcohol kom je snel aan 7000 kcal
Zijn wel aparte foto's, ja. Die konten. :Squote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kontgat, een opengetrokken kontga....
Ik ben bij nader inzien toch enigszins getraumatiseerd door KPD
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vier Sinterklaas van 16 november tot 5 december.
[..]
Sjonge, lastig
Nou rare is dat ik biertje wel kan hebben. Maar met 1 slok wijn brandt men slokdarm alquote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Nog meer dingen die je niet kan hebben?
Kaas?!?!?!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |