Mogelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beetje raar, toto hapt wel heel erg.
Ik zal even kijken. Ik ben toen huilend weggerend toen ik alleen foto's zag van knetter, msmessy en dw.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk de laatste (of die daarvoor).. echt mooie vrouwen. Als je die niet mooi vind dan ben je gek. Nu moet je niet alle vrouwen mee tellen want knetter is niet mooi dat snap je wel. Maar gewoon slanke mooie vrouwen
.
Is soms wel grappig om allemaal mannelijke FOK!kers te zien geilen en slijmen op een postzegelformaat foto van een tepel.quote:
Jaanee, zulke vrouwen is echt niet lekker of ook maar iets in die richting neequote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even kijken. Ik ben toen huilend weggerend toen ik alleen foto's zag van knetter, msmessy en dw.
Maand lang erectiestoornissen.
[..]
Is soms wel grappig om allemaal mannelijke FOK!kers te zien geilen en slijmen op een postzegelformaat foto van een tepel.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even kijken. Ik ben toen huilend weggerend toen ik alleen foto's zag van knetter, msmessy en dw.
[..]
Is soms wel grappig om allemaal mannelijke FOK!kers te zien geilen en slijmen op een postzegelformaat foto van een tepel.
Met vrouwen over hun boyproblems praten zorgt daar ook niet voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof ''OH WAT BEN JIJ LEKKER GEIL ZEG" zorgt dat ze je pik zou zuigen. Raar hoekje
Die worden wel verkocht joh. En anders worden ze weg gescand.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
VA, wat gebeurt er met de chocoladeletters die over zijn?
naar de werknemersquote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Die worden naar jou gestuurd als het aan jou ligt zekerquote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Zijn ze vaak haast niet, maar hier gaat er een 35% sticker opquote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt inderdaad als een must see topicquote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Chilliequote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
naar de werknemers
Tenminste wij mochten ze opeten
Nee.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met vrouwen over hun boyproblems praten zorgt daar ook niet voor.
Pfbala. Ik kan vaak alleen nog speculaas en gevulde shit vinden oid maar verder niks wehhquote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze vaak haast niet, maar hier gaat er een 35% sticker op
Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die worden naar jou gestuurd als het aan jou ligt zeker
Het is idd fucking weinigquote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfbala. Ik kan vaak alleen nog speculaas en gevulde shit vinden oid maar verder niks wehh
Ik kan niet zo goed tegen chocola gelukkig.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfbala. Ik kan vaak alleen nog speculaas en gevulde shit vinden oid maar verder niks wehh
[..]
Ja. Alles, ALLES
Je moet ook enkel in het "Heren laat je zien" kijken. Dat wij hier allemaal niet van vrouwelijkschoon houden was al langer duidelijk. Het is niet voor niks dat er hier zoveel vrouwen durven mee te posten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik zie het. Ziet er niet slecht uit, maar nog steeds niks bijzonders voor mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaanee, zulke vrouwen is echt niet lekker of ook maar iets in die richting nee![]()
.
Ach, je zou je maar vervelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een must see topic
Tja.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik hossel niet elke chick waartegen ik praat. Soms is een vriendschap ook leuk.
En ja uit mijn mond klinkt dat raar
Achjoa, ga gewoon wat winkels langs. Sorry, ben echt verslaafd aan mega goedkoop eten kopenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is idd fucking weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |