Jij hebt ook al geen leven zie ik, ook al beschikbaar op alle dataquote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Held! Wilde al voorstellen om weer is koffie te doen met z'n allen, maar dit is nog beter
Erom vragen natuurlijk niet, ik zou me kapot schamenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het aangeboden wordt accepteer ik het altijd, maar ik ga er niet zelf om vragen. Hoeft toch verder ook niemand achter te komen als je het wel accepteert?
Hahaha wij kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef S-RS het volgende:
[..]
Jij hebt ook al geen leven zie ik, ook al beschikbaar op alle data
Hahaha sick!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ook ooit een keer op zo'n ontmoetingsplek gestopt. Veenbult ofzo, op de A15 vlakbij Gorinchem. Eerst had ik niks door en zat ik gewoon aan zo'n picknicktafel brood te eten. Totdat ik iemand de bosjes zag uitkomen, waarvan ik dacht dat ie erin was gegaan om even te pissen ofzo. Alleen toen besefte ik me dat pissen geen 10 minuten duurt
Toen eens om me heen gekeken en toen zag ik een vent met ontbloot bovenlijf vanuit de bosjes naar me zwaaien en toen ben ik volgas weggereden
Ik vraag wel vaak subtiel naar de dichtstbijzijnde bushalte, maar dat gaan ze dan altijd uitleggen ipv te zeggen: ik breng je wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Erom vragen natuurlijk niet, ik zou me kapot schamen
Maar ik vind het misschien nog wel minder beleefd richting je klant als je zo'n gebaar weigert en liever een half uur gaat lopen. Dus inderdaad, als men het aanbiedt..
Alleen jammer dat ik nu al vrij zeker weet dat mijn eerste adres morgen me niet aan gaat bieden om me van huis op te komen halendus dat wordt wandelen.
Ik woon vrijwel naast de A15, kun je wat specifieker zijn? Dan weet ik dat als ik moet stoppen een keer, dat ik het miet daar doe :pquote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ook ooit een keer op zo'n ontmoetingsplek gestopt. Veenbult ofzo, op de A15 vlakbij Gorinchem. Eerst had ik niks door en zat ik gewoon aan zo'n picknicktafel brood te eten. Totdat ik iemand de bosjes zag uitkomen, waarvan ik dacht dat ie erin was gegaan om even te pissen ofzo. Alleen toen besefte ik me dat pissen geen 10 minuten duurt
Toen eens om me heen gekeken en toen zag ik een vent met ontbloot bovenlijf vanuit de bosjes naar me zwaaien en toen ben ik volgas weggereden
Als je vanuit Rotterdam komt de eerste parkeerplaats na knooppunt Gorinchemquote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel naast de A15, kun je wat specifieker zijn? Dan weet ik dat als ik moet stoppen een keer, dat ik het miet daar doe :p
Kom binnenkort even zuipen hier dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Held! Wilde al voorstellen om weer is koffie te doen met z'n allen, maar dit is nog beter
quote:Intressepeilng kartmeet V2.0, wie durft?
Waar: Kartfabrique, Utrecht
Waarom: Omdat we onze zolderkamertjes eens moeten verlaten.
Net als de vorige keer maar een paar willekeurige data gepakt, en dan pakken we uiteindelijk de dag dat de meest kunnen/willen. Tijdstip kunnen we later wel bepalen, eerst maar eens zien of er animo is. De vorige keer was het zaterdag in de middag.
Vrijdag 20 december:
- S-RS
- QuiCk01
Zaterdag 21 december:
- S-RS
- QuiCk01
Zaterdag 28 december:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
Zaterdag 4 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
Zaterdag 11 januari:
- S-RS
- QuiCk01
Wtf, wist ik niet joh! Wel lelijk opzich, maar beter dan werken tegen je zin in...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hahaha wij kunnen elkaar de hand schudden![]()
Voel me nu opzich wel kansloos, zit al 2,5 maand grotendeels thuis. Ontslag genomen bij stagebedrijf en nu pas januari weer beginnen bij ander![]()
Ach dus nu wat werken, wat laatste beetje schoolwerk en dus karten op de zaterdagen.
Weet jij nog wel hoe dat moet?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kom binnenkort even zuipen hier dan?
Is goed, lijkt me leuk!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kom binnenkort even zuipen hier dan?
Precies, wie is btw dat grietje op je foto?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:01 schreef S-RS het volgende:
[..]
Wtf, wist ik niet joh! Wel lelijk opzich, maar beter dan werken tegen je zin in...
Dat ''grietje'' is de parel der parelsquote:Op donderdag 5 december 2013 00:23 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Precies, wie is btw dat grietje op je foto?
quote:Intressepeilng kartmeet V2.0, wie durft?
Net als de vorige keer maar een paar willekeurige data gepakt, en dan pakken we uiteindelijk de dag dat de meest kunnen/willen. Tijdstip kunnen we later wel bepalen, eerst maar eens zien of er animo is. De vorige keer was het zaterdag in de middag.
Vrijdag 20 december:
- S-RS
- QuiCk01
- Bokkepoot
Zaterdag 21 december:
- S-RS
- QuiCk01
Zaterdag 28 december:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
Zaterdag 4 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
Zaterdag 11 januari:
- S-RS
- QuiCk01
Volgens mij is dat geen probleem.quote:Op donderdag 5 december 2013 06:33 schreef Guitar93 het volgende:
Ik ga vandaag de "vog" aanvragen bij mijn gemeente. Maar in het verleden zijn mijn kenteken papieren twee keer ingevorderd (brommer gaat te hard op rollerbank). Zal EW daar een issue van maken?
Dat komt er niet op te staan, zijn maar lichte overtredingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 06:33 schreef Guitar93 het volgende:
Ik ga vandaag de "vog" aanvragen bij mijn gemeente. Maar in het verleden zijn mijn kenteken papieren twee keer ingevorderd (brommer gaat te hard op rollerbank). Zal EW daar een issue van maken?
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:58 schreef Marco001 het volgende:
Intressepeilng kartmeet V2.0, wie durft?
Vrijdag 20 december:
- S-RS
- QuiCk01
- Bokkepoot
- Kiprollade
Zaterdag 21 december:
- S-RS
- QuiCk01
- Kiprollade
Zaterdag 28 december:
- S-RS
- Irritatie100