Ik moest een keer tijdens een rit bij iemand kentekenpapieren afleveren en een keer geld meenemen en dat afgeven op het eindadresquote:Op woensdag 4 december 2013 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook een keer gehad idd. Moest bij een VW-dealer in Rotterdam een Transporter halen waar winterbanden inlagen, die winterbanden afleveren bij een VW-dealer in Arnhem en dan dat busje weer leeg in Rotterdam afleveren. Was wel een prima dag.
Koop een lollie.quote:
Volgens mij kun je dan een behoorlijke heffing krijgen. Maar dat is hier volgens mij al eens besproken.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Koop een lollie.
Ben benieuwd wat voor wagen ik morgen mee kreeg. Als ik het me goed herinner mag ik als Nederlander niet eens met een auto op buitenlands kenteken rijden binnen Nederland?
Keer met een 3 serie naar Almere moeten rijden vanuit Nijmegen om de post op te halenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook een keer gehad idd. Moest bij een VW-dealer in Rotterdam een Transporter halen waar winterbanden inlagen, die winterbanden afleveren bij een VW-dealer in Arnhem en dan dat busje weer leeg in Rotterdam afleveren. Was wel een prima dag.
Dan zat ik toch goed met de TT. Maar hoe kan je dat uitzoeken?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:45 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het snelste topic ooit uit deze reeks.
Zie dit: GC / [Topicspeed] De snelste en langzaamste topics.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef DrSnuggle het volgende:
Dan zat ik toch goed met de TT. Maar hoe kan je dat uitzoeken?
Ik ga zo nog even rekenen, maar met een grove schatting kom ik op 25quote:Op woensdag 4 december 2013 19:13 schreef Amoeba het volgende:
Inderdaad het is druk deze week. Had vandaag ophaaltijd 15-16 en aflevertijd voor 18:00
Heb al 2 ritjes gehad terwijl ik maar halve! beschikbaarheid had.
Nou succes, Borger - Hapert in de spits. Ik ben pas een half uurtje van die auto af.
Mooi voor de uren dit, ik ga er bijna 9 declareren.
Zo erg is Borger toch niet? Ze hebben zelfs het grootste hunebed!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef Viezze het volgende:
Ja ben er wel eens geweest. Heb deze zomer als koerier gewerkt, we deden alles boven Zwolle. Dus ben in een paar gaten geweest daar wil je dood nog niet gevonden worden
Nee. Uren worden uitbetaald op basis van je leeftijd tijdens de verrichte arbeid.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even rekenen, maar met een grove schatting kom ik op 25een morgen weer een stuk of 5 erbij denk ik.
Zit trouwens wel te overwegen om maandag pas te declareren aangezien ik in het weekend jarig ben een mijn loon dan omhoog gaatof werkt dat zo niet?
En nog steeds is het 3x niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zo erg is Borger toch niet? Ze hebben zelfs het grootste hunebed!
Voor EW ben ik in gaten als Zeerijp, Easterlittens, Wieuwerd, Kommerzijl, Alteveer (Prov. Groningen), Meeden en Finsterwolde geweest. Dat is pas 3x niks.quote:
Easterlittens! Volkswagen caddy van al..., de voormalige grote oranje! 5 uur s ochtends m'n bed uit om dat kreng op te halen gvd!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Voor EW ben ik in gaten als Zeerijp, Easterlittens, Wieuwerd, Kommerzijl, Alteveer (Prov. Groningen), Meeden en Finsterwolde geweest. Dat is pas 3x niks.
Schei maar uit. Tegen die clubs heb ik gevoetbald. Althans, Finsterwolde, Alteveer, Meeden. Maar ook Borger.. Lekker hoor, zondagochtend 10 uur aftrap en áltijd wind tegen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Voor EW ben ik in gaten als Zeerijp, Easterlittens, Wieuwerd, Kommerzijl, Alteveer (Prov. Groningen), Meeden en Finsterwolde geweest. Dat is pas 3x niks.
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Schei maar uit. Tegen die clubs heb ik gevoetbald. Althans, Finsterwolde, Alteveer, Meeden. Maar ook Borger.. Lekker hoor, zondagochtend 10 uur aftrap en áltijd wind tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |