Ja gewoon mensen met een gezin en een baan hequote:Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja oké, het is wel maatschappelijk werk idd. Wel srs respect hoor.
[..]
Gezellig daar. Hoe zouden die mensen 20-30-40-50 jaar geleden in het leven staan vraag ik me dan af
.
Dayum. Ik kom nooit aan en val nooit afquote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:
Sinds begin november 8kg afgevallenDat voel ik ook haha.
Geen idee hoe het met ze is.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dayum. Ik kom nooit aan en val nooit afautisten way of life.
Hoe is het btw met Gradalicious?
ik schommel altijd met 8 kilo verschil ofz.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dayum. Ik kom nooit aan en val nooit afautisten way of life.
Hoe is het btw met Gradalicious?
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
3kg aangekomen sinds augustus, sheeet feels bad man
Heb je geen foto's van anussen? Anders kan ik niet fappenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sprinkle jezelf met holy water en sla 3 uur pagga op deze pics om je ranzige geest te herstellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je aanleg om fatty te worden ofso?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik schommel altijd met 8 kilo verschil ofz.
Hahaha oja die soap herinner ik mij ook nogquote:Op woensdag 4 december 2013 16:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met ze is.
Laatste keer dat ik contact had met iemand van die band was het om het gezeik van die filmpjes van het optreden die ik had geupload (En dat was in Juli)
Wat is er met FOK! gebeurd man, vroegâh kon je alles posten bijnaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor deze ben ik een keer geband
Ja, dat was me wat.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je aanleg om fatty te worden ofso?
[..]
Hahaha oja die soap herinner ik mij ook nog![]()
This is relevant for mequote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet weten dat hoe meer je misbruik maakt van je penis hoe donkerder de huid op de penis word vanwege harde aanpak
Vroeger scheen je te mogen blowen in de trein.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef Gridlok het volgende:
Vroeger kon je nog openbaar masturberen, ik mis de goede oude tijd.
Braddie, ik heb gastenlijst voor je voor NYE Encore. Kom je langs?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat was me wat.
En uiteindelijk heb ik m`n gelijk nog gekregen ook
Ging natuurlijk ook helemaal nergens over, we hadden binnen in de band de regel " Zolang we bij elkaar zijn komen er geen filmpjes/audiomaterialen online"
Hield ik me ook aan, maarja.. als we in Juli besluiten uitelkaar te gaan geld die regel (Logischerwijs) niet meer![]()
(Maar toen kwam de drummer opeens met portret recht aanzetten, op een openbaar festival waar iedereen filmde en fotograveerde... ze vroegen zelfs mijn moeder na afloop de filmpjes van haar Facebook te halen)
nee je bedoelt bowlen, dat mocht toen wel in de paden.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroeger scheen je te mogen blowen in de trein.
Weet niet, iedereen in mijn gezin is slank.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je aanleg om fatty te worden ofso?
Hoezo, ik word nog dagelijks geblowed in de trein? :Squote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Same hierquote:
Was ook wel treurig geweest als je geen gelijk kreeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat was me wat.
Ging natuurlijk ook helemaal nergens over, we hadden binnen in de band de regel " Zolang we bij elkaar zijn komen er geen filmpjes/audiomaterialen online"
Hield ik me ook aan, maarja.. als we in Juli besluiten uitelkaar te gaan geld die regel (Logischerwijs) niet meer![]()
(Maar toen kwam de drummer opeens met portret recht aanzetten, op een openbaar festival waar iedereen filmde en fotograveerde... ze vroegen zelfs mijn moeder na afloop de filmpjes van haar Facebook te halen)
Heb jij geen eer gevoel ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat was me wat.
Ik zit fulltime aan de blow in de trein.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou vragen voor m'n fwb, die ging d'r misschien heen, maar nvm eigenlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Braddie, ik heb gastenlijst voor je voor NYE Encore. Kom je langs?
Ik gok dan van niet. Maar dat is wel een beste schommeling zeg..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet niet, iedereen in mijn gezin is slank.
Heb maar een beperkt aantal gastenlijst plekken en die heb ik al voor braddie en zijn crew. Sorry mangquote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou vragen voor m'n fwb, die ging d'r misschien heen, maar nvm eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |