Nou ja, als je rijst gaat eten 's avonds en je gaat rijst kopen en dan vergeet je rijst te kopen, dan wil ik je wel graag met een knuppel tegen je kop rammen. Maar vaak zijn het bij mij van die dingen die lekker zijn bij het eten. Geraspte kaas voor over je burrito's ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat dat ene ding wel behoorlijk essentieel is

jawel, maar die lag nog thuisquote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak jij nooit lijstjes?
Ik kan niet zonder

quote:Op woensdag 4 december 2013 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, als je rijst gaat eten 's avonds en je gaat rijst kopen en dan vergeet je rijst te kopen, dan wil ik je wel graag met een knuppel tegen je kop rammen.
 Haha.
 Haha.

4 items dusquote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
jawel, maar die lag nog thuis
Alleen koffie en suiker en energydrink en chips vergeten, maar met koffie red ik het nog wel een ochtend en de rest is niet zo belangrijk

Ja maar als ie het op het lijstje had geschreven en dan alsnog is vergeten dan is het toch 4 items gvd.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar met die koffie redt 'ie het nog, pleit voor 'm.

Er 's ochtends achterkomen dat je geen koffie meer hebt. Dan wil ik echt weer in bed gaan liggen en er de rest van de dag in blijven liggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
jawel, maar die lag nog thuis
Alleen koffie en suiker en energydrink en chips vergeten, maar met koffie red ik het nog wel een ochtend en de rest is niet zo belangrijk

Understatement van het jaarquote:

#dontbecomeamurdera
 #dontbecomeamurdera

koffie stond niet op t lijstje maar zat nog on mn hoofd dus dat is eigenlijk 50/50 cent blood in the sand.quote:

baasquote:Op woensdag 4 december 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar met die koffie redt 'ie het nog, pleit voor 'm.

tragisch ja. Dan is het al gelijk een klotedagquote:Op woensdag 4 december 2013 19:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er 's ochtends achterkomen dat je geen koffie meer hebt. Dan wil ik echt weer in bed gaan liggen en er de rest van de dag in blijven liggen.

ik gebruik dreftquote:Op woensdag 4 december 2013 19:06 schreef Chloroform het volgende:
Net zoals je bedenken dat je nog shampoo moest kopen terwijl je onder de douche staat. Dat is me een keer overkomen, sindsdien bouw ik een voorraad op.#dontbecomeamurdera

Je hebt drie flessen staan maar wast je haar nooit?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier voor een half jaar shampoo staan

ik ook, en tandpasta en Deo enzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier voor een half jaar shampoo staan

Gebruik je je dreads ook als staalborstel?quote:

Hoi Vas.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook, en tandpasta en Deo enzo.
Gebruik ook nogsteeds de shampoo van een chick van eem jaar geleden ofzo om in te zepen. Lekker zoet

Ik heb zonder overdrijven 8 flessen shampoo incl conditionerquote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt drie flessen staan maar wast je haar nooit?

quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef Chloroform het volgende:
Gebruik je je dreads ook als staalborstel?

.
.

Ja ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook, en tandpasta en Deo enzo.
Gebruik ook nogsteeds de shampoo van een chick van eem jaar geleden ofzo om in te zepen. Lekker zoet
 en 4 flessen lenzenvloeistof
 en 4 flessen lenzenvloeistof 

Welke gebruik jij?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gebruik geen goedkope kruidvat roze shampoo
 Ik altijd Andrelon 2 in 1.
 Ik altijd Andrelon 2 in 1.

Welke gebruikt krio eigenlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke gebruik jij?Ik altijd Andrelon 2 in 1.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |