Ja het is als je naar BMI kijkt nog een gezond gewicht maar het zag er niet gezond uit bij mij, hele bolle kop ookquote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
170cm op 70kg valt mee. Wel netjes afgevallen.
Hoe kwam je eigenlijk zo zwaar? Gewoon alles eten wat los en vast zit?quote:Op zondag 15 december 2013 14:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Dat is dan weer één ding waar ik nooit moeite mee heb gehad. 145KG.
Dat kan juist heel schattig zijnquote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja het is als je naar BMI kijkt nog een gezond gewicht maar het zag er niet gezond uit bij mij, hele bolle kop ook
Sorry hoor, maar dat vind ik best nog wel meevallen! Ik denk niet dat je "before" foto zo slecht is als je zelf denkt.quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
70 kilo en ben 170 cm. Ondertussen op 63 en mijn doel is rond de 58.
Dit en gewoon totaal geen beweging. Op mijn zwaarst ben ik zelfs 149kg geweest en toen ging er pas een knopje om bij mij dat ik er wat aan moest doen. Heel lang blijven hangen tussen 134-136 kg en toen ging het weer mis en woog ik weer 145 en toen ben ik echt heel hard gaan sporten en in 8 maanden tijd 20kg afgevallen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kwam je eigenlijk zo zwaar? Gewoon alles eten wat los en vast zit?
Tja schattig of niet ik zat echt totaal niet lekker in mijn vel dus ik ben wel blij dat ik nu slanker benquote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat kan juist heel schattig zijnMijn voorkeur gaat dan ook uit naar chubby meisjes, vandaar dat ik het wel mee vind vallen.
Ja het kan altijd erger natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik best nog wel meevallen! Ik denk niet dat je "before" foto zo slecht is als je zelf denkt.![]()
Maar de meeste mensen zijn natuurlijk een stuk kritischer over hun eigen uiterlijk, dus ik begrijp je wel.
Zoals het hoortquote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja schattig of niet ik zat echt totaal niet lekker in mijn vel dus ik ben wel blij dat ik nu slanker ben
Hoe heb je dat bereikt? Sporten? Sporten + voeding? In hoeveel tijd?quote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja schattig of niet ik zat echt totaal niet lekker in mijn vel dus ik ben wel blij dat ik nu slanker ben
Respect.quote:Op zondag 15 december 2013 13:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
Nou vooruit dan maar. Ik schaam me echt kapot voor de bovenste pic.Dit heeft -30kg met mijn kop gedaan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
99% voeding aanpassen. Ik at hiervoor niet eens zo veel maar alles wat ik at was slecht, wit brood met zoet beleg, witte tosti's met mayonaise, heel veel chips/koek en fastfood. Calorieen tellen heeft mij heel erg geholpen, je schrikt je dood hoeveel calorieen er in sommige dingen zitten die je dagelijks eetquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat bereikt? Sporten? Sporten + voeding? In hoeveel tijd?
I know dat feel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
99% voeding aanpassen. Ik at hiervoor niet eens zo veel maar alles wat ik at was slecht, wit brood met zoet beleg, witte tosti's met mayonaise, heel veel chips/koek en fastfood. Calorieen tellen heeft mij heel erg geholpen, je schrikt je dood hoeveel calorieen er in sommige dingen zitten die je dagelijks eetIk probeer wel 3x per week te sporten (krachttraining, ik heb een hekel aan cardio) maar door vermoeidheidsklachten lukt dat niet altijd. Ik ben op 6 september begonnen
Precies ik hou alles gewoon bij in een app, daarnaast is het ook handig om schransen te voorkomen want dan moet je dat ook invoeren en dat is wel confronterend...quote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
I know dat feel.![]()
Calorieën tellen maakt alles een stuk makkelijker. Je hoeft je nooit zorgen te maken of je teveel of te weinig eet, je weet het gewoon precies.
Mijn voorfoto is dan met kleding aan, maar 87 kg bij 1.63 is wel even wat meerquote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
70 kilo en ben 170 cm. Ondertussen op 63 en mijn doel is rond de 58.
Welke app? Myfitnesspal? Die gebruik ik.quote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies ik hou alles gewoon bij in een app, daarnaast is het ook handig om schransen te voorkomen want dan moet je dat ook invoeren en dat is wel confronterend...
Jep diequote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke app? Myfitnesspal? Die gebruik ik.
Nog knapper danquote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn voorfoto is dan met kleding aan, maar 87 kg bij 1.63 is wel even wat meer. Nu bijna een gezond bmi
WOW! Heel erg goed! Echt een heel mooie transformatie.quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb geen goeie fullfrontal foto waar je de spierdefinitie ziet, dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Rechts is twee weken geleden genomen, vóór een training. Ik ben afgevallen door te gaan hardlopen en te stoppen met mijn oude eetpatroon (die me ook allerlei ziektes in beginstadia had opgeleverd, zoals een te hoog cholesterol en diabetes). Daarna wilde ik nog sneller worden en wat slappe spieren en vel verbeteren en heb met behulp van een personal trainer meer spieren opgebouwd, wat vetpercentage verloren en kilo's afgevallen. Mijn ideale gewicht zou denk ik op 65kilo liggen (ik ben 1.73m).
Heb je daar nog veel overtollig vel aan overgehouden?quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb geen goeie fullfrontal foto waar je de spierdefinitie ziet, dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Rechts is twee weken geleden genomen, vóór een training. Ik ben afgevallen door te gaan hardlopen en te stoppen met mijn oude eetpatroon (die me ook allerlei ziektes in beginstadia had opgeleverd, zoals een te hoog cholesterol en diabetes). Daarna wilde ik nog sneller worden en wat slappe spieren en vel verbeteren en heb met behulp van een personal trainer meer spieren opgebouwd, wat vetpercentage verloren en kilo's afgevallen. Mijn ideale gewicht zou denk ik op 65kilo liggen (ik ben 1.73m).
wowquote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Yup. Mijn buik is niet meer echt strak te noemen, maar het zit ook niet in de weg. Ik merk wel dat sommige delen waarvan ik dacht dat het nooit meer goed zou komen (zoals mijn triceps), toch nog redelijk strak kunnen worden. Dus wie weet mijn buik ook wel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je daar nog veel overtollig vel aan overgehouden?
Whoaquote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke app? Myfitnesspal? Die gebruik ik.
En daar ehh, kun je gewoon uit een lijst samenstellen wat je gegeten hebt?quote:
Ook al ben ik niet diegene(n) die je quote: Ja! En je kunt ook barcode's inscannen van de meeste producten zodat je het niet allemaal zelf hoeft op te zoeken.quote:Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
En daar ehh, kun je gewoon uit een lijst samenstellen wat je gegeten hebt?
quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk, maar ehh, dan scan je de barcode (hoe eigenlijk, er zit toch geen scanner op je mobieltje?) moet je alsnog invullen hoeveel gram je gegeten hebt toch?quote:Op zondag 15 december 2013 19:43 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ook al ben ik niet diegene(n) die je quote: Ja! En je kunt ook barcode's inscannen van de meeste producten zodat je het niet allemaal zelf hoeft op te zoeken.
Scanner gaat via je camera, je moet de barcode in het vierkantje (staat dan in het scherm) houden en dan pakt hij hem. Zo niet, dan is dat product nog niet ingevoerd.quote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ehh, dan scan je de barcode (hoe eigenlijk, er zit toch geen scanner op je mobieltje?) moet je alsnog invullen hoeveel gram je gegeten hebt toch?
Of kun je ook sneedjes boterhammen doen?
Zal ik het even op mijn mobieltje zetten voor de gein?quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Scanner gaat via je camera, je moet de barcode in het vierkantje (staat dan in het scherm) houden en dan pakt hij hem. Zo niet, dan is dat product nog niet ingevoerd.
En ja, je kunt ook per snee brood doen. En sommige dingen kunnen natuurlijk niet anders dan grammen maar dan kun je altijd gokken (moet het natuurlijk wel meetbaar zijn) of wegen.
Wauw Semtex...quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt het natuurlijk altijd proberen of het wat voor je is. Zo niet, verwijder je het gewoon.quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik het even op mijn mobieltje zetten voor de gein?
Hoe heet het precies? Myfitnesspall?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |