Gaarne pics die als bewijs kunnen dienen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik slaap zelf dus ook naakt, voor de volledigheid.
Er is een 'anders' optiequote:Op woensdag 4 december 2013 13:39 schreef Deetch het volgende:
ik mis de optie "boxer en shirt". Nu is er alleen de of of keuze.
Je vergeet ook nog even te melden dat het hele JNG-forum opgeheven is, dus dat het best lastig reageren is daarquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is oud!
En veel minder keuzemogelijkheden!
Wat, sinds wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog even te melden dat het hele JNG-forum opgeheven is, dus dat het best lastig reageren is daar
De poll doet het nog wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog even te melden dat het hele JNG-forum opgeheven is, dus dat het best lastig reageren is daar
Een maand of wat geleden.. Na de zoveelste ontploffing van JNG/PUB wat leidde tot gestalk en pure rotzooi in de SC (nummers uitwisselen, elkaar op whatsapp hebben, roddelen over elkaar, ruzies uitvechten op FOK! etc.)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat, sinds wanneer is dat dan?
Ik denk dat die mensen een dekbed of dekens hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef zwaaien het volgende:
ik snap niet hoe mensen naakt kunnen slapen
is veel te koud
Daar stemmen, hier reageren? Niet echt handig natuurlijkquote:
Ik vond mijn poll beterquote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |