gewoon op alfabet doen, veel makkelijkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:28 schreef alors het volgende:
Ohja ik zou nog op de Beatles stemmen, vergeten door de opzet van die kanjerlijst, kwam met die randomlijst de hele tijd dezelfde zaadnummers tegen
Ah, ja, dat was ook een goeie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onze Songfestivalafvaardiging, natuurlijk.
Bij deze poll-opties staan er toch wel 3 die helemaal niet in de lijst komen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ja, dat was ook een goeie.
Denk dat je je daarin vergist. Alleen Pompeii verwacht ik eigenlijk niet in de lijst.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij deze poll-opties staan er toch wel 3 die helemaal niet in de lijst komen, denk ik.
Imagine Dragons en Pharrell ook niet denk ik. De laatste zeker. We hebben het wel over de radio 2 Top 2000, he?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat je je daarin vergist. Alleen Pompeii verwacht ik eigenlijk niet in de lijst.
Dan heb je titelnummer op alfabet en alsnog niet band/artiestnaamquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:30 schreef ranja het volgende:
[..]
gewoon op alfabet doen, veel makkelijker
Oh Happy misschien niet nee, inderdaad. Imagine Dragons durf ik best te zeggen dat die erin komt, beetje de Of Monsters and Men van vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Imagine Dragons en Pharrell ook niet denk ik. De laatste zeker. We hebben het wel over de radio 2 Top 2000, he?
Als je op 'artiest' klikte kon je sorteren op artiest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dan heb je titelnummer op alfabet en alsnog niet band/artiestnaamEcht hoe verzinnen ze het? Ik heb het maar via de zoekfunctie gedaan, want het is echt kut met peren zo.
Dat is Hey Ho al..quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Happy misschien niet nee, inderdaad. Imagine Dragons durf ik best te zeggen dat die erin komt, beetje de Of Monsters and Men van vorig jaar.
Godver waarom was dat niet standaard zoquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je op 'artiest' klikte kon je sorteren op artiest.
Ik heb 3 maanden SkyRadio geluisterd, ik weet inmiddels wat populair is in die contrijenquote:
Wel een beetje je best doen hèquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Godver waarom was dat niet standaard zo
Klikken op het kopje 'artiest' zoals Mexicanobakker al zegt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:35 schreef alors het volgende:
Dan heb je titelnummer op alfabet en alsnog niet band/artiestnaamEcht hoe verzinnen ze het? Ik heb het maar via de zoekfunctie gedaan, want het is echt kut met peren zo.
Ik zie het. Ok, ik denk dat ze dan wel een kans maken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden SkyRadio geluisterd, ik weet inmiddels wat populair is in die contrijen
Daar word je overigens geen gelukkiger mens van.
ik geloof niet dat de meeste vrije keusnummers erg rekening houden met radio 2quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Imagine Dragons en Pharrell ook niet denk ik. De laatste zeker. We hebben het wel over de radio 2 Top 2000, he?
fixedquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:38 schreef ranja het volgende:
[..]
ik geloof niet dat radio 2 erg rekening houdt met de meeste vrije keusnummers
Werkt beide kanten opquote:
Wel vaak op Radio 2 geweest ja, maar verder..quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://watiseropderadio.nl/song/20562/anouk/birds
http://watiseropderadio.n(...)uboter/dat+ik+je+mis
die laatste gaat het denk ik niet worden.
Ouboter maar 6 keer gedraaid op radio 2..had ik daar vaker naar moeten luisteren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel vaak op Radio 2 geweest ja, maar verder..
Wel eens over Avond van de Groot gehoord?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel vaak op Radio 2 geweest ja, maar verder..
Plugplaatje ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel eens over Avond van de Groot gehoord?
Daniel Dekker zit natuurlijk ook in het Top 2000-panel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plugplaatje ja.
Ik vlak Birds ook niet uit.
Echt hè, dat hoor je nergens anders. Net als veel van die Nederlandse muziek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef cafca het volgende:
Oude Maasweg, ook zo'n alleen-op-radio2-gehyped-nummer
Ik vraag me af of dat dat aan de uitzending lag, of aan jouw staat van beschonkenheid op dat moment.....quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In mijn geheugen was de Oudjaarsaflevering van de Top2000 a go go vorig jaar met o.a. filmpjes over Lea van The Cats en de 2 Michael Jacksons van Blame it on the Boogie.
Maar dat blijkt al 2 jaar geleden te zijn..
Vraag me af of ik het vorig jaar dan heb gezien, kan me van die dan weer niks herinneren.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat dat aan de uitzending lag, of aan jouw staat van beschonkenheid op dat moment.....
echt radio2 muziek ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef cafca het volgende:
Ja, de Sex Pistols horen eigenlijk ook wel in de lijst. Net als Motörhead, ben ik vergeten dit jaar als vrije keus in te vullen.
Nou, ja, wel muziek uit de jeugd van de doelgroep. En als de Ramones (okee, Rock 'n' Roll Highschool....), Slayer en Rage Against the Machine erin kunnen.....quote:
Ha, dat is nou niet de muziek die warme gevoelens van een gezellige top2000 oproept bij mijquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:18 schreef cafca het volgende:
Nou, ja, wel muziek uit de jeugd van de doelgroep. En als de Ramones (okee, Rock 'n' Roll Highschool....), Slayer en Rage Against the Machine erin kunnen.....
Nee, maar dat doet Bløf bij mij ook niet.....quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, dat is nou niet de muziek die warme gevoelens van een gezellige top2000 oproept bij mij
zeker niet nee, evenmin het rijtje wat ik al eerder noemdequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef cafca het volgende:
Nee, maar dat doet Bløf bij mij ook niet.....
Dat is een groot geheim, en waarschijnlijk ook niet relevant.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef TLC het volgende:
Hoeveel stemmen zou een nummer moeten hebben eigenlijk om in de Top 2000 te komen ? m.a.w. hoeveel stemmen zal de nummer 2000 hebben ?
In het 3e jaar van de top 2000 eens gevraagd, toen was het iets van 50 geloof ik terwijl het jaar ervoor 9 nog genoeg was. Maar aangezien er elk jaar meer mensen stemmen zal dat aantal steeds hoger worden lijkt me.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef TLC het volgende:
Hoeveel stemmen zou een nummer moeten hebben eigenlijk om in de Top 2000 te komen ? m.a.w. hoeveel stemmen zal de nummer 2000 hebben ?
En dan ga je er van uit dat de ranglijst puur en alleen gebaseerd is op het aantal stemmen....quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef ranja het volgende:
[..]
In het 3e jaar van de top 2000 eens gevraagd, toen was het iets van 50 geloof ik terwijl het jaar ervoor 9 nog genoeg was. Maar aangezien er elk jaar meer mensen stemmen zal dat aantal steeds hoger worden lijkt me.
En 1 kopje koffie ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Chiappucci het volgende:
Salt-n-Pepa - Push it, zou er net buiten vallen op dit moment.
Die moet er echt in!
Nou ja, dat is de enige info die ik hebquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef cafca het volgende:
En dan ga je er van uit dat de ranglijst puur en alleen gebaseerd is op het aantal stemmen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |