SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Lycaon was in de Griekse mythologie de koning van Arcadië die Zeus een van zijn kinderen, namelijk Arcas, als eten aanbood. Als straf veranderde Zeus Lycaon in een wolf. Van dit verhaal stamt het verhaal van weerwolven."Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Zet maar in de opquote:Op woensdag 4 december 2013 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
"Lycaon was in de Griekse mythologie de koning van Arcadië die Zeus een van zijn kinderen, namelijk Arcas, als eten aanbood. Als straf veranderde Zeus Lycaon in een wolf. Van dit verhaal stamt het verhaal van weerwolven."
je gaat hem wel pakken!! open de jacht!quote:
Was te laat met kooporder op 34quote:Op woensdag 4 december 2013 00:26 schreef roislecxe het volgende:
Helaas, de sellorder op 35,99 was te lastig
6?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die mega grote sell wall is weg. Er staat nu een kleinere op 6. Daar moet die wel doorheen breken, kom op!
Ik heb ook WorldCoins. Waarom wegdoen, zie je er niks meer in?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef dreamerbulk het volgende:
WDC zit bijna in de buurt van mijn sell order, kan ik eindelijk van die draak van een coin af lol
de enige die vandaag nog n beetje gestegen is, ik hou ze lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef dreamerbulk het volgende:
WDC zit bijna in de buurt van mijn sell order, kan ik eindelijk van die draak van een coin af lol
ik ben gewoon een beetje agressief geworden door dat hele cryptsy gebeuren,quote:Op woensdag 4 december 2013 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ook WorldCoins. Waarom wegdoen, zie je er niks meer in?
Het werkt toch lol. Nog boos van gisteren?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ben gewoon een beetje agressief geworden door dat hele cryptsy gebeuren,
wss hou ik ze wel vast, maar ben nu gewoon boos
ja nog wrok van gister, man man man .. stront door een trechterquote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het werkt toch lol. Nog boos van gisteren?
Echt hé.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja nog wrok van gister, man man man .. stront door een trechter
Ik denk dat hij tot aan de 38 tipt voordat hij weer klapt.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:42 schreef roislecxe het volgende:
36![]()
Net op tijd sellorder eruit gegooid. Hij gaat er gewoon dik overheen zometeen.
Voor mijn gevoel (want qua winst maakt het vaak niet veel uit ..) stap ik liever te vroeg uit dan te laat ..quote:
wees nou blijquote:Op woensdag 4 december 2013 00:51 schreef roislecxe het volgende:
Nou, heb em weggegaan... op 36.5. Nu mag ie weer een ongeluk kelderen. En het plaatje wachten op 43 kan ook opt de OP
wijsheidquote:Op woensdag 4 december 2013 00:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel (want qua winst maakt het vaak niet veel uit ..) stap ik liever te vroeg uit dan te laat ..
Ook weer waar. Zit uren genoeg te kijken dat ik weer genoeg dalen zal zien om in te stappen. En op tijd te besluiten te verkopen in plaats van een week te vloeken...quote:Op woensdag 4 december 2013 00:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wees nou blij
de kansen komen wel weer!
Ik zit er nu ook niet in, maar vertrouw op een instapmoment.
Als je de LTC economy will supporten en een week wilt wachten om weer even te gaan, wel ja.quote:
binnenkort maak je leuke winst als je op t goede moment instapt en weer een keer verkooptquote:Op woensdag 4 december 2013 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook weer waar. Zit uren genoeg te kijken dat ik weer genoeg dalen zal zien om in te stappen. En op tijd te besluiten te verkopen in plaats van een week te vloeken...
Idd, na elke snelle stijging komt een correctie van 20-30%quote:Op woensdag 4 december 2013 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook weer waar. Zit uren genoeg te kijken dat ik weer genoeg dalen zal zien om in te stappen. En op tijd te besluiten te verkopen in plaats van een week te vloeken...
Maar dat doet ie welquote:Op woensdag 4 december 2013 00:57 schreef probeer het volgende:
Als ie niet binnen nu en 15 minuten door de 37 gaat, daalt ie denk ik weer.
Daarom, en zo te zien heeft hij het moeilijk met de 37grens. 36.5 is zo gek nog niet aangezien het 3 dagen geleden is dat hij zo hoog heeft gestaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Idd, na elke snelle stijging komt een correctie van 20-30%
Was de prijs maar 4x zo hoogquote:Op woensdag 4 december 2013 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Dat Chinese LTC volume is gewoon 4x zo hoog
Voor mijn gevoel stijgt hij dan harderquote:Op woensdag 4 december 2013 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
Kooporder op .035 gezet. Ga me losscheuren van m'n scherm want naar die grafieken staren schiet ik niets mee op
ZEGDATNOUNIET!!quote:Op woensdag 4 december 2013 01:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik zou nu sellen als je LTC hebt.
MAAR MN VOORSPELLING MOET UITKOMENquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:43 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tot aan de 38 tipt voordat hij weer klapt.
Heb 6 setjes van 25 LTC verspreid, kijken welke geraakt worden in mijn nachtrust, waarin ik weinig rust zal vindenquote:Op woensdag 4 december 2013 01:08 schreef probeer het volgende:
Toch blij dat ik, al is het maar met 5LTC, ben ingestapt op 32 voordat ik van huis ging 2 uur geleden
Fuckneezeg, naar de 50 en dan terug naar de 5! En dat het liefste 2x per dag, op vaste tijdenquote:Op woensdag 4 december 2013 01:11 schreef ABombali het volgende:
Hopelijk herstelt alles nu, ltc 38, veel mensen opgelucht denk ik
Ja hoeft niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:11 schreef mike-amersfoort het volgende:
$43, the answer the everything
Geen piramide meer ? Hèhèquote:Op woensdag 4 december 2013 01:11 schreef ABombali het volgende:
Hopelijk herstelt alles nu, ltc 38, veel mensen opgelucht denk ik
Omdat we allemaal geloven dat ie naar 50 kanquote:Op woensdag 4 december 2013 01:16 schreef roislecxe het volgende:
Waarom laat nu niet iedereen zich gek maken en gelijk panic sellen tot 32...
haha, slimme jongenquote:Op woensdag 4 december 2013 01:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus dan kan ik de hele rommel van je overnemen voor de helft?
Sell 0.0495 BTC 25 LTC 1.2375 BTC 02.12.13 21:42 Cancelquote:Op woensdag 4 december 2013 01:19 schreef probeer het volgende:
Ok, even een samenvatting .. wat hebben we van de vorige stijging en correctie geleerd? Als ie nu de 40 haalt, kan je morgen of overmorgen weer inkopen op 30
Of hij haalt de 50 en hij is volgende week 40.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:19 schreef probeer het volgende:
Ok, even een samenvatting .. wat hebben we van de vorige stijging en correctie geleerd? Als ie nu de 40 haalt, kan je morgen of overmorgen weer inkopen op 30
Niet bang voor een eventuele (nachtelijke) correctie van BTC?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:21 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Sell 0.0495 BTC 25 LTC 1.2375 BTC 02.12.13 21:42 Cancel
Sell 0.042 BTC 25 LTC 1.05 BTC 03.12.13 23:50 Cancel
Sell 0.0395 BTC 25 LTC 0.9875 BTC 02.12.13 21:42 Cancel
255quote:Op woensdag 4 december 2013 01:20 schreef lf2 het volgende:
Ik ben op tel. Kan iemand China bij houden dan weet ik Wnr ik eruit moet. Gaat zo traag
Dat trekt later dan toch wel weer goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet bang voor een eventuele (nachtelijke) correctie van BTC?
Nee, dan zou ik net zo goed LTC/USD kunnen gaan handelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet bang voor een eventuele (nachtelijke) correctie van BTC?
Ja ... Het trekt altijd wel weer goed ... cryptocurrency groeiende markt enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 01:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat trekt later dan toch wel weer goed.
259quote:Op woensdag 4 december 2013 01:20 schreef lf2 het volgende:
Ik ben op tel. Kan iemand China bij houden dan weet ik Wnr ik eruit moet. Gaat zo traag
Wajoo thanks dat je het even zegt..quote:
Welke munt gaat dit over?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar het lijkt er op alsof ie er doorheen knaagt
Gister 50 NMC verkocht voor een schrale winstquote:Op woensdag 4 december 2013 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net even ingeschoven op 8.2. Ben benieuwd.
Ik was seconden te laat om LTC op 34 eerder vannachtquote:Op woensdag 4 december 2013 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Wilde op 8.6 eruit bij NMC, maak sell order, sell order staat klaar. Zie in wisdom dattie nog even de 8.6 aantikt, dus ik denk mooi. Kijk 1,5 minuut later: order niet verwerkt. Nu issie weer 8.2 Waarom dat nou weer gvd.
Maar dan was ik toch niet te laat.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik was seconden te laat om LTC op 34 eerder vannachtNMC pump is voorbij en weer terug bij af
Klopt! 38.339 was hoogtepunt en verkocht op 38.17.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:33 schreef probeer het volgende:
Dit klinkt misschien lullig, maar het geeft echt een enorme rush als je op het goede moment uitstapt en dat ding daarna daalt.
je doet je naam geen eer aan... heb vertrouwen!quote:Op woensdag 4 december 2013 01:37 schreef litecoin het volgende:
[..]
Klopt! 38.339 was hoogtepunt en verkocht op 38.17.
Eindelijk al mn Funds weer in BTC en USD.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:40 schreef probeer het volgende:
Och, tis mooi geweest voor vandaag, ik ga slapen, koop morgenvroeg wel weer terug inwelterusten allen
verdelenquote:Op woensdag 4 december 2013 01:40 schreef mike-amersfoort het volgende:
Jammer dat je geen sell-orders kunt plaatsen, waarbij je alles kunt verkopen mocht .045 bereikt worden en hij weer onder de .0425 zakt
Vannacht gebeurd er niksquote:Op woensdag 4 december 2013 01:42 schreef litecoin het volgende:
Zooo hij gaat er weer overheen. Eindelijk wat actie.
Maar echt slapen nu zie het morgen wel. Good luck allemaal.
Nu gaatie wel hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 01:52 schreef dreamerbulk het volgende:
morgen inkopen op 29
[ afbeelding ]
de vloek van roislecxe !!!quote:Op woensdag 4 december 2013 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu gaatie wel hoorWaarschijnlijk tot de echte 43 nu ik verkocht heb
misschien dat ik maar een kruis moet gaan verbrandenquote:Op woensdag 4 december 2013 01:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een kruisje posten helpt daar al lang niet meer tegen
Gehuld in wit pak en dito muts? Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
misschien dat ik maar een kruis moet gaan verbranden
Het kan nog erger, had ze ook voor 43 gekocht. Vandaag hele dag weg vanochtend even een sell voor 34 geplaatst om daarna wellicht weer goedkoper in te kopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een kruisje posten helpt daar al lang niet meer tegen
quote:
Het kan erger... verkopen op 0.03, terugkopen op 0.033, verkopen op 0.037... ow wacht, dit is beterquote:Op woensdag 4 december 2013 01:57 schreef Maxter8 het volgende:
[..]
Het kan nog erger, had ze ook voor 43 gekocht. Vandaag hele dag weg vanochtend even een sell voor 34 geplaatst om daarna wellicht weer goedkoper in te kopen.
Zie ik nu dat ze de 38 hebben aangetikt
Heb ze op 36.5 weggedaan. Was het hoogste in 3,5 dag tijd, en toen ik een rood lijntje zag verschijnen zag ik de bui alweer hangen. Mn verzendknop met sell order tot stof geduwd. En toen ging het door tot 38.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:57 schreef Maxter8 het volgende:
[..]
Het kan nog erger, had ze ook voor 43 gekocht. Vandaag hele dag weg vanochtend even een sell voor 34 geplaatst om daarna wellicht weer goedkoper in te kopen.
Zie ik nu dat ze de 38 hebben aangetikt
Inderdaad, daar gaan we voorquote:Op woensdag 4 december 2013 02:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb ze op 36.5 weggedaan. Was het hoogste in 3,5 dag tijd, en toen ik een rood lijntje zag verschijnen zag ik de bui alweer hangen. Mn verzendknop met sell order tot stof geduwd. En toen ging het door tot 38.
Maar dan geldt voor ons hetzelfde, nieuwe missie om het verlies goed te maken
45 minuten nog als het goed is.quote:
En dan? Sell order staat klaar voor als ik slaap dus... Als ie die aantikt ben ik tevreeejen.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
45 minuten nog als het goed is.
word ie dus gepumpt. Ik was alleen een 5 van 5 uur vergeten eerder vandaagquote:Op woensdag 4 december 2013 02:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dan? Sell order staat klaar voor als ik slaap dus... Als ie die aantikt ben ik tevreeejen.
Trusten
Hoeveel kan zo'n currency als PPC bij een pump stijgen. 1 punt? 3 punten? Echt geen idee van... Paar dagen terug ingekocht voor 6.3. Beter haaltie dat, mocht het gebeuren.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
word ie dus gepumpt. Ik was alleen een 5 van 5 uur vergeten eerder vandaag
Ik hoop dat het dus ook echt de PPC is maar kan haast niet anders.
Trusten.
Gister probeerde ze NMC te pumpen maar vlak daarvoor pumpte ze PPC om de boel af te leiden. Hij steeg toen van 0.006 tot 0.0065. De pump op NMC daarna faalde redelijk door te grote sell walls maar door die pump staat NMC nu ook zo hoog omdat die walls weg zijn. (de 0.008 barriere)quote:Op woensdag 4 december 2013 02:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel kan zo'n currency als PPC bij een pump stijgen. 1 punt? 3 punten? Echt geen idee van... Paar dagen terug ingekocht voor 6.3. Beter haaltie dat, mocht het gebeuren.
Ik doe er ook echt niet aan mee, maar nu ik er toch al inzit zou het mooi meegenomen zijn mocht het een beetje stijgen. Zo dood als een pier is dat ding al heel de dag.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat een koers zo gemanipuleerd kan worden. Echt onbegrijpelijk.
Ik bedoel niet het per se pumpen/dumpen, alhoewel dat ook niet altijd leuk is, maar meer dat de koers op z'n plek kan worden gehouden door sell walls.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik doe er ook echt niet aan mee, maar nu ik er toch al inzit zou het mooi meegenomen zijn mocht het een beetje stijgen. Zo dood als een pier is dat ding al heel de dag.
Het pump en dumpen gebeurd doordat de massa volgt anders hebben die pumpers er ook niks aan. Maar die whales die de prijzen manipuleren zijn inderdaad erg irritant.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het per se pumpen/dumpen, alhoewel dat ook niet altijd leuk is, maar meer dat de koers op z'n plek kan worden gehouden door sell walls.
Ja dat vind ik ook wel een schandelijk iets. Hoelang duurt dat bij LTC al voort? Volgens mij is vandaag de eerste keer dat ze een beetje weg zijn, en gelijk vliegt het omhoog.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het per se pumpen/dumpen, alhoewel dat ook niet altijd leuk is, maar meer dat de koers op z'n plek kan worden gehouden door sell walls.
PPC.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:40 schreef roislecxe het volgende:
Iemand uit deze reeks met miljoenen? Mwa...
Volgens mij is dat ook gewoon het beste. Alleen maar orders plaatsen die dicht bij elkaar liggen en dan langzaam vermogen opbouwen.quote:Op woensdag 4 december 2013 03:00 schreef roislecxe het volgende:
Ben nu kleine winstjes aan het proberen te halen. Net gekocht 36.30, sellorder op 37.70. Dat zou in ieder geval 1 van de verloren 7 punten goed gemaakt alweer.
Beetje jammer dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 03:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vuile.................. het is nu ineens XPM..
Door?quote:Op woensdag 4 december 2013 03:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vuile.................. het is nu ineens XPM..
Ik had zo'n gast in die pumpgroups die de laatste 2x had gezegd wat eht was en dat klopte. Deze keer dus niet.quote:
Vraag eens of ze PPC willen pumpen.quote:Op woensdag 4 december 2013 03:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik had zo'n gast in die pumpgroups die de laatste 2x had gezegd wat eht was en dat klopte. Deze keer dus niet.![]()
fuck dit ik ga slapen![]()
![]()
Mag ook wel. De BTC en LTC lijken aardig 'stabiel' te zijn inderdaad, wat betekent dat alt coins interessanter worden =/= stijging (hoop ik).quote:Op woensdag 4 december 2013 03:16 schreef roislecxe het volgende:
BTC is trouwens wel erg stabiel sinds een uur of 8 gisteravond.
LTC is vandaag enkel hard gestegen omdat z'n walls weg waren. Kan die naar z'n ware cijfer toekruipen. Vermoed dat, als de walls wegblijven, hij vandaag nog wel de 40 over kan.quote:Op woensdag 4 december 2013 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mag ook wel. De BTC en LTC lijken aardig 'stabiel' te zijn inderdaad, wat betekent dat alt coins interessanter worden =/= stijging (hoop ik).
Daarom een tweede scherm.quote:Op woensdag 4 december 2013 04:06 schreef roislecxe het volgende:
Zeker.
En zit ik even 5 min afgeleid The Clevelandshow te kijken, stijgt het weer stiekem.
Nouja, de laptop stond gewoon open 30cm naast me, en de tv hangt voor me, dus ik let gewoon niet opquote:
Lolz, echt hé.quote:Op woensdag 4 december 2013 04:08 schreef roislecxe het volgende:
Dat zou me gegarandeerd verlies opleveren.
Helemaal opengooien met pokertafels daarentegen is wel weer mooi
Duidelijk, maar had er best even van willen profiterenquote:Op woensdag 4 december 2013 04:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lolz, echt hé.
Pump & Dump @ LTC zie ik al.
quote:Op woensdag 4 december 2013 04:13 schreef roislecxe het volgende:
PPC al to the moon?Volgens mij een lege accu...
Tja, je wint er niks, maar je verliest er ook niks zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 04:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Valt nog wel mee though, maar het is wel degelijk ietwat frustrerend.
True, en hij staat net te laag om het voor verlies te verkopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 04:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, je wint er niks, maar je verliest er ook niks zullen we maar zeggen.
Toevallig ook ingestapt op 6.3 een aantal dagen terugquote:Op woensdag 4 december 2013 04:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, en hij staat net te laag om het voor verlies te verkopen.
Yes, alleen dan 6.4.quote:Op woensdag 4 december 2013 04:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toevallig ook ingestapt op 6.3 een aantal dagen terug?
Zal je leren. Houden die dingen!quote:Op woensdag 4 december 2013 07:48 schreef larsico het volgende:
Damn PPC, had vannacht sell order gezet op 0,0061, blijkt dat ie tot 0,00609 is gekomen. Nou ja, volgende keer beter
Wordt alleen een beetje saai zo. Maar ik heb een paar dagen geleden ook nog wat PPC gekocht op 0,0068 dus die hou ik sowieso nog wel evenquote:Op woensdag 4 december 2013 07:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zal je leren. Houden die dingen!
do you even sleep ?quote:Op woensdag 4 december 2013 07:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is wachten tot ie een sprintje trekt he
quote:Op woensdag 4 december 2013 08:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien straks een paar uurtjes, vannacht even overgeslagen
ik zie t jaquote:Op woensdag 4 december 2013 08:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vannacht was er nog best wat te beleven
Zit je nog met je LTCs of heb je ze verkochtquote:Op woensdag 4 december 2013 08:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vannacht was er nog best wat te beleven
Verkocht. Op 36.5, toen er na een harde stijging weer rode lijntjes kwamen heb ik het snel verkocht. Beetje te snel misschien achteraf, maar ik had geen zin in weer een keldering naar 32quote:Op woensdag 4 december 2013 08:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Zit je nog met je LTCs of heb je ze verkocht
Lekker man! Ook mijn planning om't verlies te compenseren dmv daytradenquote:Op woensdag 4 december 2013 08:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verkocht. Op 36.5, toen er na een harde stijging weer rode lijntjes kwamen heb ik het snel verkocht. Beetje te snel misschien achteraf, maar ik had geen zin in weer een keldering naar 32
Vannacht nog wel een aantal keer goed ingespeeld op ups en downs dus nog eventjes en m'n verlies is ver weggewerkt
Wachten op 40/45 is nog best een end, was het me ook niet waard. Ben ook eigenlijk alweer tevreden met het holden toen de ellende naar 25 zaktequote:Op woensdag 4 december 2013 08:25 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Lekker man! Ook mijn planning om't verlies te compenseren dmv daytraden
quote:Op woensdag 4 december 2013 08:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En ik kan eindelijk weer eens gaan verkopen straks
Lig al 3 hele dagen te holden
Pumpen die ding jeweetz!quote:Op woensdag 4 december 2013 08:36 schreef Lollertrolle het volgende:
FTC moet eens beginnen met stijgen, of anders!
20 BTCquote:Op woensdag 4 december 2013 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel heb je nou eigenlijk nodig om te kunnen pumpen??
Dat valt wel mee toch?quote:
LR3NZ: "QuarkCoin is off the listings again temporarily due to a broken block explorer."quote:Op woensdag 4 december 2013 08:41 schreef ABombali het volgende:
quark niet meer op coinmarketcap? Dan maar verkopen
Als jij die nou eens leven inblaast... Even 10 BTC in 1x erin, dat geeft hem even de optater die nodig isquote:
Nooooooooooooo ik zit nog in PPC.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als jij die nou eens leven inblaast... Even 10 BTC in 1x erin, dat geeft hem even de optater die nodig is
en dan kan ik er mooi vanaf
Ik ook graagquote:Op woensdag 4 december 2013 03:28 schreef iLycaon het volgende:
Hallo,
Allereerst mijn oprechte excuses. Ik ontvang graag van Sosa een DM/PM met zijn e-mail. Dan handel ik dit even persoonlijk met hem af. Was niet mijn opzet/bedoeling om iemand hier op te lichten.
You've got mailquote:Op woensdag 4 december 2013 06:41 schreef iLycaon het volgende:
Voor het geval Soso of een kennis van Soso zo direct wakker wordt.. Kan iemand hem erop even op attenderen dat die een e-mail stuurt naar j.ibhan222@hotmail.com
Wil graag de betaling met hem afhandelen. Is het e.e.a. misgelopen, maar dat wil ik hem liever persoonlijk uitleggen.
Dit is niet netjes zo en heb het het liefst zo snel mogelijk wel netjes afgehandeld.
Wat voor? Zit ook te kijken naar zo'n amd kaart. Heb nu een nvidia. Maar wil er mee minen zonder 80graden en energieslurperij. En max 130khash.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:09 schreef lipjes het volgende:
Als het goed is vandaag nieuwe vga erbij.
Dan ongeveer 1100khash of ltc
Gisteren met wat tunen mn 7950 op 600 gekregen.
Op 375 zit er 1quote:Op woensdag 4 december 2013 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk het niet, zie weinig buy walls.
Ja meer sell walls@bitstamp...gaat nog omlaag denk ikquote:Op woensdag 4 december 2013 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk het niet, zie weinig buy walls.
Dat was dom. verkopen doe je in het weekendquote:Op woensdag 4 december 2013 09:37 schreef JDx het volgende:
Godver, gisteravond trots mn LTC verkocht op 35,9 en een buyorder geplaatst op 29,1
Kopen doe je in het weekendquote:Op woensdag 4 december 2013 09:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat was dom. verkopen doe je in het weekend
Huidige kaart is een Asus HD7950-DC2T-3GD5-V2quote:Op woensdag 4 december 2013 09:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat voor? Zit ook te kijken naar zo'n amd kaart. Heb nu een nvidia. Maar wil er mee minen zonder 80graden en energieslurperij. En max 130khash.
Kan je het rendabel maken ivm stroomverbruik?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Huidige kaart is een Asus HD7950-DC2T-3GD5-V2
Overgeclockt natuurlijk, deze kan hoger dan 600khash, maar wil ik em nog wel een beetje heel houden.
Kaart die erbij komt in crossfire is een XFX R9 280X Double Dissipation
Zal ook dezelfde clocks gaan krijgen.
De 1e draait nu op 565khash, 2e gaat daar initieel ook op draaien.
Daarna finetunen en kijken of ik hem efficiënt hoger kan krijgen.
Nu maar hopen dat een 730watt Bronze voeding genoeg is
We gaan 100$ deze weekquote:Op woensdag 4 december 2013 09:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
We gaan voor de 50$ deze week
Tja, de barrière is nu doorbroken, zal nog wel flink wat stijgen vandaagquote:Op woensdag 4 december 2013 09:50 schreef lf2 het volgende:
kijk die trollbox gaaan
[..]
We gaan 100$ deze week
Het is nu goed te doen om rendabel te minen al zal de difficulty wel snel omhoog gaan. Hier kan je het makkelijk berekenen: https://www.litecoinpool.org/calcquote:Op woensdag 4 december 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Kan je het rendabel maken ivm stroomverbruik?
bitonicquote:Op woensdag 4 december 2013 09:52 schreef peterselieplukkker het volgende:
Hoe zetten jullie je bitcoins om in Euro's? Het gaat om lage waarden (0.5bitcoin).
Ok toch maar weer verkocht op 38,49 dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:59 schreef strbo het volgende:
Niet echt een hele slimme tijd om in te kopen nee
denk je fake of nietquote:Op woensdag 4 december 2013 10:04 schreef JDx het volgende:
op 39 zit een 50.000USD sell wall, maar die is zo weg volgens mij.
Too soon, too soon.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Ok toch maar weer verkocht op 38,49 dan.
Altijd holdenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:06 schreef JDx het volgende:
Dit kan toch niet zo'n stijging, jeetje.
En ik m'n 33,5 gekocht laatst verkocht voor 28,3 omdat ik dacht dat alles kut ging.
Ik wilde gewoon daytraden en heb niet meer geld om hiermee te kloten.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Altijd holden
(tenzij t PPC is, van die rotcoin wil ik ook af nu)
Trap echt niet meer in PPC of FTC... moet je 500x F5 is echt teveel pump n dumpquote:Op woensdag 4 december 2013 10:11 schreef strbo het volgende:
Iedereen zit vast in PPCKijk, een stabiele koers vind ik helemaal prima. Maar een langzaam maar zeker dalende koers in een stijgende markt? Not so much.
Het is wachten op een dikke whale die PPC inkooptquote:Op woensdag 4 december 2013 10:11 schreef strbo het volgende:
Iedereen zit vast in PPCKijk, een stabiele koers vind ik helemaal prima. Maar een langzaam maar zeker dalende koers in een stijgende markt? Not so much.
Wat zegt dat?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef brombeer_ het volgende:
Litecoin heeft weer een marketcap van <1 miljard
Thuiswonend dus geen stroomkosten.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Kan je het rendabel maken ivm stroomverbruik?
Als ik ze nu wegdoe verlies ik 10 dollar QQquote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef doo. het volgende:
Met peercoin komt het wel goed hoor, die heeft potentie. Het zegt natuurlijk helemaal geen klap wat die nu doet. Vrijdag piekte die nog op 8/9 en was iedereen lovend. Nu wilt iedereen hem kwijt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Thuiswonend dus geen stroomkosten.
*Hoofbump*quote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lol, wtf man. Je ouders betalen er dan toch voor? Lekker sociaal dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is het probleem, er zit totaal geen beweging in. Geen pump, geen dump, geen niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:13 schreef lf2 het volgende:
[..]
Trap echt niet meer in PPC of FTC... moet je 500x F5 is echt teveel pump n dump
Ja dat denk ik nu ook, zal toch ook wel weer inzakken, deed het ook toen ik het duur had gekocht. Is het niet vandaag, dan wel de komende dagen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Toch ga ik nu echt niet instappen op litecoin..
Veel te duur.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Toch ga ik nu echt niet instappen op litecoin..
Veel te duur.
13...quote:Op woensdag 4 december 2013 10:17 schreef WvdL het volgende:
mehh ben dan zeker de enige die vast zit op nmc :p heb die gekocht voor 12 nu steeds rond de 8
Je zit nergens vast in, als je er nu uit stapt, in LTC stapt, en die gaat van 39 naar 41 is altijd nog beter dan met 8 NMC blijven zitten die niks doet.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:17 schreef WvdL het volgende:
mehh ben dan zeker de enige die vast zit op nmc :p heb die gekocht voor 12 nu steeds rond de 8
je moest je verlies nemen op 10... maar geloof eerder dat nmc zou stijgen dan ppcquote:Op woensdag 4 december 2013 10:17 schreef WvdL het volgende:
Dikke kans ja..quote:Op woensdag 4 december 2013 10:19 schreef JDx het volgende:
Maar ik heb nog nooit meer dan iets van 3 enorme groene kaarsen op een rij gezien, dus LTC zal echt nog wel weer zakken...
...blijf ik mezelf maar inpraten...
Nadat de sell wall opgegeten is gaat de markt crazyquote:Op woensdag 4 december 2013 10:19 schreef JDx het volgende:
Maar ik heb nog nooit meer dan iets van 3 enorme groene kaarsen op een rij gezien, dus LTC zal echt nog wel weer zakken...
Soms neem ik het risico wel...bijvoorbeeld gister nacht...stapte best laat in uiteindelijk toch nog heel wat aan over gehouden...gelukkig op goede moment verkocht en net weer in gekocht..als ik het had gelaten was het meer LOLquote:Op woensdag 4 december 2013 10:19 schreef JDx het volgende:
Jep… Ik had er 4.7 vorige week..quote:Op woensdag 4 december 2013 10:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik had gvd 4,22 LTC, zit nu nog met 96USD
zeer wssnlijk wel. alleen ben ik er niet altijd bij :pquote:Op woensdag 4 december 2013 10:18 schreef lf2 het volgende:
[..]
je moest je verlies nemen op 10... maar geloof eerder dat nmc zou stijgen dan ppc
Mja vorige week stond ie op 48 ofzo, toen had ik 200 USD en dacht ik, oh dit gaat lekker, nog meer winst maken, ik ben toch nooit tevreden. Als ik nu inkoop en hij gaat naar 100 ben ik ook niet tevreden.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jep… Ik had er 4.7 vorige week..
Ik had er 61 vorige week nu nog 40 (de rest wel verdeeld of op dollars gezet), al met al gewoon nog winst maar kwam mee vanaf 16 USD dus beetje logisch dat er nog winst isquote:Op woensdag 4 december 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jep… Ik had er 4.7 vorige week..
ik snap niet wat je wilt doen ?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:22 schreef WvdL het volgende:
[..]
zeer wssnlijk wel. alleen ben ik er niet altijd bij :p
Is het mogelijk een dubbele sell order te zetten? bv waarde 10. verkoop alles op 15 en verkoop alles op 8 ? (btc-e)
heb nu namelijk alle sel order met oog op winst staan :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |