quote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jaa ik ven zwaar jaloers op jou!!
Bij mij in het dorp(aalsmeer) hebbe ze echt een dikke club geopent dit weekend en elk weekend van december zijn ef dikke feesten met leipe dj's. word weer een dure maand.
is niet nodig hoor ,want ben ziek en verrot en moe enz...maar jij heb het beter voor elkaar dan ik op het moment...heb ook wel zin in een gek feestje met mijn gympies aanquote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jaa ik ven zwaar jaloers op jou!!
Bij mij in het dorp(aalsmeer) hebbe ze echt een dikke club geopent dit weekend en elk weekend van december zijn ef dikke feesten met leipe dj's. word weer een dure maand.
Ik krijg het niet zo snel moeilijk....waarom eigenlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 01:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja, zo op afstand wil dat nog wel. Kom je me op dat bewuste moment tegen dan krijg je het er nog moeilijk mee.
Rond aan het kijken op Asosquote:Op woensdag 4 december 2013 01:33 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
gekkehuis! koop.je dat ook echt of ben je alleen asn het kijken ?:P
jaaa dat is zwaar klote gek¡! hopen dat je snel beter wordtquote:Op woensdag 4 december 2013 01:32 schreef Channie83 het volgende:
[..]
[..]
is niet nodig hoor ,want ben ziek en verrot en moe enz...maar jij heb het beter voor elkaar dan ik op het moment...heb ook wel zin in een gek feestje met mijn gympies aan
december blijft toch altijd een dure maand heh?! :pquote:Op woensdag 4 december 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rond aan het kijken op AsosHebben gelukkig ook heel veel betaalbare dingen. Maar ik ga niks kopen, net iets besteld bij de H&M en moet zuinig aandoen de komende 2 weken
Omdat ik op dat moment met mijn space bek alle kanten op kan lullen. Schijnt wel goed te werken want heb er opeens een zooi vrienden bij na vrijdag.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet zo snel moeilijk....waarom eigenlijk
Als het goed is wordt December een hele fijne maand (over 2 weken).quote:Op woensdag 4 december 2013 01:38 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
december blijft toch altijd een dure maand heh?! :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
owwww neeee dat is juist superrr gezellieeeee man! ik hoef dan alleen maar mijn tjoepie te hebben en wat drinken en wat te eten en dan vermaak ik me prima met dat alle kante gelul van jequote:Op woensdag 4 december 2013 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat ik op dat moment met mijn space bek alle kanten op kan lullen. Schijnt wel goed te werken want heb er opeens een zooi vrienden bij na vrijdag.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het goed is wordt December een hele fijne maand (over 2 weken).beterr! altijd fijn zo een vooruitzicht. Aanwat heb je het zo vergalt dan? ik ga pad weer sparen vanaf me vakantiegeld denk, geniet nu echt veels te veel en hou iedere maand maar net 1 a 200 honderd over ofzo : (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Funkmode!
Haha zo loop ik er ook bij, continue joints roken en slap lullen met iedereen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
owwww neeee dat is juist superrr gezellieeeee man! ik hoef dan alleen maar mijn tjoepie te hebben en wat drinken en wat te eten en dan vermaak ik me prima met dat alle kante gelul van je
Gewoon chill leven. Ik ben het zo gewend omdat het al die tijd goed ging.. Ik lieg er niet over dat het meeste geld aan wiet, shag en eten is opgegaan maar gelukkig kan ik dat over 2 weken sowieso weer zonder dat ik er blut door raak. Ik moet ook wel elke maand dan geld over houden en dat ga ik maar even opsparen voor een tattoo of tabletquote:Op woensdag 4 december 2013 01:47 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
beterr! altijd fijn zo een vooruitzicht. Aanwat heb je het zo vergalt dan? ik ga pad weer sparen vanaf me vakantiegeld denk, geniet nu echt veels te veel en hou iedere maand maar net 1 a 200 honderd over ofzo : (
owke ja ik ben helemaal bekend met je situatie, het lijkt ook zoveel.makkelijker om te sparen als je al een lekker begin hebt. Al dope ideen voor je tattoo?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon chill leven. Ik ben het zo gewend omdat het al die tijd goed ging.. Ik lieg er niet over dat het meeste geld aan wiet, shag en eten is opgegaan maar gelukkig kan ik dat over 2 weken sowieso weer zonder dat ik er blut door raak. Ik moet ook wel elke maand dan geld over houden en dat ga ik maar even opsparen voor een tattoo of tablet
Zoek maar een mooie uit.quote:
hi 5!! ik ben ook zo op festivals ,laatste was van de zomer Latin Village...ik was gelukkig niet de boblientje dus tjoepies gingen al aan toen we de straat uit reden..fles drank mixje gemaakt in een fles...bekertjes erbij.....eten enz enz...zelfs zakjes om onze troep erin te gooien ....afin....had mijn tjoepies dag van de voren gedraaid..stuk of 12 in een tasje van mijn make up haha...1maal daar te zijn aangekomen was ik na 20min iedereen al kwijt van mijn groep.....en dan komt channie los,ik ga dan lekker mijn eigen weg en lul tegen iedereen die ik vrolijk en blij en gelukkig en danserig er springerig vind....quote:Op woensdag 4 december 2013 01:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha zo loop ik er ook bij, continue joints roken en slap lullen met iedereen.
Ik ga rozen op mijn arm zetten, rondom het heartagram die er al staat. Denk dat ik dit ook eerst doe want als het weer mooi weer is dan wil ik wel dat die genezen is. Mis mijn tablet wel* maar ik heb nog steeds een werkende laptop dus achquote:Op woensdag 4 december 2013 01:52 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
owke ja ik ben helemaal bekend met je situatie, het lijkt ook zoveel.makkelijker om te sparen als je al een lekker begin hebt. Al dope ideen voor je tattoo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |