Anders ik welquote:Op woensdag 4 december 2013 01:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik hou echt zoveeeeeul van jurkjes en rokjes...ben er dol op
ik heb al het vrijdag gevoelquote:Op woensdag 4 december 2013 01:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
je hoopte op donderdag zeker hahahaha
Heb ik niet maar het is gewoon dit (foto had ik toevallig nog):quote:Op woensdag 4 december 2013 01:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]![]()
![]()
nu wil ik je eigenlijk wel zien in een zomer out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een legging eronder. Draag vaak ook zwarte jurkjes met kantYour beauty never ever scared me.
Zekerquote:Op woensdag 4 december 2013 01:24 schreef aadspagaat het volgende:
Kent iemand hiwr trouwens nitro circus?!?
jaa nog 3 dagen werken en dan feest!quote:Op woensdag 4 december 2013 01:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat begint al goed!! wat staat er op de planning van aadjespagaatje
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik niet maar het is gewoon dit (foto had ik toevallig nog):Leukkk ! en dan die legging eronder! je heb volgens mij wel een goed figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een legging eronder. Draag vaak ook zwarte jurkjes met kant
ik dacht al zoiets ja...een feestje voor de boegquote:Op woensdag 4 december 2013 01:26 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jaa nog 3 dagen werken en dan feest!
en jij lekker chille in je vakantie?/
aii, kwad vanavond in de ziggo dome bij die liveshow, was fakking dope!! donderdag zijn ze ook in gelredome :pquote:
Op deze foto was ik 7 kilo lichterquote:Op woensdag 4 december 2013 01:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Leukkk ! en dan die legging eronder! je heb volgens mij wel een goed figuur
zelfs met die 7kilo heb je volgens mij nog een goed figuur...ja touwtje springen toppie...en dan gewichtjes aan je enkels en polsen...prima effect.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op deze foto was ik 7 kilo lichterMaar ik ga straks in het voorjaar bezig, touwtje springen en hardlopen.
Zekers, dat heb ik wel vaker met een bek vol acid. Moet altijd aan Channie denken.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
aaahhhh je moest gewoon denken aan mij![]()
jaa ik ven zwaar jaloers op jou!!quote:Op woensdag 4 december 2013 01:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets ja...een feestje voor de boeg
ja ik chill hem zwaar hoor......paar weken er achteraan geplakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duur voor iets waar je niet eens een stel tieten bij krijgt.quote:
ahhhh voel me dik en dan ook echt dik dik vereerd hoor...jeetjeminaquote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zekers, dat heb ik wel vaker met een bek vol acid. Moet altijd aan Channie denken.
Nouja, zo op afstand wil dat nog wel. Kom je me op dat bewuste moment tegen dan krijg je het er nog moeilijk mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ahhhh voel me dik en dan ook echt dik dik vereerd hoor...jeetjemina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |