Ik vond het ook heel apartquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat soort shit is echt eng als je de levertijden van H&M gewend bent
ditquote:Op woensdag 4 december 2013 00:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik koop gewoon liever kleding in de winkel
H&M Emmen zuigt hard, ik koop liever onlinequote:Op woensdag 4 december 2013 00:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ja net ook wat dingen gekregen die ik in september besteld hadquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach scheelt me volgende maand 10 euro op de H&M rekeningKrijg hem toch pas eind Januari haha
Bazenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel apartDacht echt van wie de neuk zit er nog zo laat achter z'n computertje bestellingen te verwerken dan?
Die hele webshop was nog net niet in comic sans geschreven, dus kan me niet voorstellen dat daar 's avonds nog veel bestellingen binnen komen
Toch was het "voor 24:00 besteld, morgen in huis"
![]()
Vraag werd 2 maanden geleden aan mij gesteld en ik ben er nog steeds niet uitquote:Op woensdag 4 december 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen onzichtbaar kunnen zijn en kunnen teleporteren
Tering dat is wel erg lang.. Het is dat ik verliefd ben op die pyamabroek anders had ik niet willen wachtten. Ben alleen zo bang dat ik toch L had moeten nemen en geen XL.. hmm naja hopelijk is XL niet veel te grootquote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja net ook wat dingen gekregen die ik in september besteld had
Hebben ze vaak minder plus ik haaaaaat dingen passen in een winkelquote:Op woensdag 4 december 2013 00:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik koop steeds meer online bij H&M. Halve kledingkast komt daar weg hahaquote:
Ja was het wel waard, leren skater rok met studsquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering dat is wel erg lang.. Het is dat ik verliefd ben op die pyamabroek anders had ik niet willen wachtten. Ben alleen zo bang dat ik toch L had moeten nemen en geen XL.. hmm naja hopelijk is XL niet veel te groot
Omg foto? Klinkt tofquote:Op woensdag 4 december 2013 00:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja was het wel waard, leren skater rok met studsEn een iets te grote pyjama broek is ook geen ramp toch
Skater rok? Die moet je me uitleggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja was het wel waard, leren skater rok met studsEn een iets te grote pyjama broek is ook geen ramp toch
Zonder last van kou en regenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:41 schreef Sardu het volgende:
Kleding.![]()
Om de vraag van Viro maar te beantwoorden. 1 superkracht bij geboorte? Naakt rond kunnen lopen zonder dat mensen er zich aan storen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |