Stoned de mysteriën van het universum proberen te ontrafelenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
Stoned documentaires over quantum mechanica en determinisme kijken
The Blue Planet: A Natural History of the Oceansquote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
Stoned documentaires over quantum mechanica en determinisme kijken
Jij snapt hetquote:Op woensdag 4 december 2013 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Stoned de mysteriën van het universum proberen te ontrafelen
Thanks!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
The Blue Planet: A Natural History of the Oceans
is dan ook een aanrader
Vooral de episode die ''The Deep'' heet, die is zelfs nuchter nog spacend.quote:
Ik heb een vraag voor je: als je mocht kiezen hoe je dood gaat, hoe zou jij aan je einde willen komen?quote:
Op hoogbejaarde leeftijd zielsgelukkig samen met Mono in bed in mijn slaap (en dan hij tegelijk), dat zou wel chill zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een vraag voor je: als je mocht kiezen hoe je dood gaat, hoe zou jij aan je einde willen komen?
Let op! Alles is mogelijk!
Ik was gister Den Haag centrum ingegaan, 4 hemden en een super chille vest gescoordquote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh en een toffe pyjamabroek besteld bij de H&M: Bezorging: 27-31 jan. Tegen die tijd ben ik het vast vergetenEn 2 rokjes die wel 13 Dec. al komen
WTF ik bestelde donderdagavond om 22:00 ergens iets op internet op een of andere cheap ass badkamer site en het was vrijdagmiddag om 13:00 in huisquote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh en een toffe pyjamabroek besteld bij de H&M: Bezorging: 27-31 jan. Tegen die tijd ben ik het vast vergetenEn 2 rokjes die wel 13 Dec. al komen
Sommige 18 jarigen ookquote:Op woensdag 4 december 2013 00:18 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Ja ik weet dat het legaal is. Maar een 16 jarige is een puber die geen verantwoorde beslissingen kan nemen door de hormonen die huishouden, er zullen heus uitzonderingen zijn. Ikzelf zit niet te wachten op drama van een 16 jarige.
Ja H&M he. Maar ja ik wacht wel netjes, vind hem wel tofquote:Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
WTF ik bestelde donderdagavond om 22:00 ergens iets op internet op een of andere cheap ass badkamer site en het was vrijdagmiddag om 13:00 in huis
Oke oke een natuurlijke dood. Nog een vraag voor jouquote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op hoogbejaarde leeftijd zielsgelukkig samen met Mono in bed in mijn slaap (en dan hij tegelijk), dat zou wel chill zijn.
quote:Je wordt geboren en je mag 1 superkracht kiezen, wat zou jij kiezen?
Ook bij deze is alles mogelijk!
Dat soort shit is echt eng als je de levertijden van H&M gewend bentquote:Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
WTF ik bestelde donderdagavond om 22:00 ergens iets op internet op een of andere cheap ass badkamer site en het was vrijdagmiddag om 13:00 in huis
Ach scheelt me volgende maand 10 euro op de H&M rekeningquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat soort shit is echt eng als je de levertijden van H&M gewend bent
Ik twijfel tussen onzichtbaar kunnen zijn en kunnen teleporterenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oke oke een natuurlijke dood. Nog een vraag voor jou
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |