quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastig
Droomwereldquote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
In wat voor droomwereld bevind jij je? Dat gebeurt dagelijks hier in Nederland, paar jaar geleden was het volop in het nieuws en nu hoor je er niets meer over maar betekent niet dat het niet meer voorkomt.
Een paar? we leven in Nederland, neuk een kleuter en je bent binnen 2 jaar vrijquote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
DroomwereldGast dat er een paar gestoorde mensen rondlopen betekent niet dat je lul er automatisch wordt afgehakt als je een 16 jarige neukt.
Noooooh!!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef Channie83 het volgende:
Heel mijn verhaaltje weg naar Sardu
We hebben het over 16 jarige dat is gewoon volledig legaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Een paar? we leven in Nederland, neuk een kleuter en je bent binnen 2 jaar vrij
Om te trouwen wel, om te neuken kan prima met 16.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik dacht altijd dat 18 pas legaal was.
Leuk voor je maar dat maakt het nog steeds niet illegaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:11 schreef Viro het volgende:
Maare 16 is in mijn ogen een no go, ik houd het lekker bij 18
snap ook niet zo goed waarom je dat zou willen als je zelf 19/20+ bentquote:Op woensdag 4 december 2013 00:11 schreef Viro het volgende:
Maare 16 is in mijn ogen een no go, ik houd het lekker bij 18
meh als je 19/20 bent en het meisje van 16 lijkt bijv twee jaar ouder ofzo dan zie ik het probleem niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
snap ook niet zo goed waarom je dat zou willen als je zelf 19/20+ bent
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We hebben het over 16 jarige dat is gewoon volledig legaal.
Ja ik weet dat het legaal is. Maar een 16 jarige is een puber die geen verantwoorde beslissingen kan nemen door de hormonen die huishouden, er zullen heus uitzonderingen zijn. Ikzelf zit niet te wachten op drama van een 16 jarige.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Leuk voor je maar dat maakt het nog steeds niet illegaal.
ik heb het niet over uiterlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meh als je 19/20 bent en het meisje van 16 lijkt bijv twee jaar ouder ofzo dan zie ik het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |