Geen idee. We zullen het zienquote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt 15 verflagen op je deurpost?
Straks tocht het als de ziekte door die plaggenhut van jequote:Op donderdag 5 december 2013 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee. We zullen het zien
Daar hebben we dan dit voorquote:Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks tocht het als de ziekte door die plaggenhut van jeOmdat alle 100 lagen verf die erop zaten het spul keurig afsloten
Hehe, je hebt ze ook met een aquariumquote:
hehehequote:Op donderdag 5 december 2013 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, je hebt ze ook met een aquarium
Tsja, ik zal het wel niet begrijpen denk ik. Maar waar maakt iedereen zich zo druk over? Beetje wind, springtij en wat neerslag?quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
Het liveblog op Nu.nl is echt grappig om te volgen
Pfff bij ons al een kliko. Fucking eng allemaal.quote:
Chill toch, we zouden gaan hardlopen maar ineens was de hele school vrijquote:Op donderdag 5 december 2013 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
Vrij van school, omdat het een beetje waait
Water vergeten, oen!!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
Kadden binnen, paar stukken triplex voor de ramen geschroefd, zandzakken voor de deuren gelegd, geul om mijn huis gegraven, zaklamp en radio (met extra batterijen) gereed voor gebruik, genoeg voedsel voor een weeshuis, ik ben er klaar voor
In jouw geval?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Maarja, 't is natuurlijk altijd leuk als je een boom op je kop krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |