wie ga je vermoorden?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat afbijtmiddel werkt als een tiet![]()
Morgen gelijk maar wat caustic soda en zoutzuur kopen
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Morgenochtend in het nieuws: Student fapt zich dood in zijn eerst nacht op kamers.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef m.k het volgende:
Iemand een tip voor een goeie riem die een niet te dikke gesp heeft?
Gucci mangquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef m.k het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef m.k het volgende:
Blackhawk universal BDU beltquote:Op donderdag 5 december 2013 11:05 schreef m.k het volgende:
Blijft die wel vast zitten? Heb nu ook zo'n klem ding maar ik ben de hele dag bezig met dat ding
Ik zie de vogels nog in de lucht vliegen, tegen de wind in, valt dus allemaal wel mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
code rood, code rood, we gaan er allemaal aan
En dan komt er ook nog sneeuw bij vanavond en morgen, we gaan er allemaal aanquote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie de vogels nog in de lucht vliegen, tegen de wind in, valt dus allemaal wel mee.
Ik ga me op het ergste voorbereidenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog sneeuw bij vanavond en morgen, we gaan er allemaal aan
Heel het land in paniek, behalve Defensie:quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga me op het ergste voorbereiden![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)orden-nederland.htmlquote:De Kustwacht treft geen bijzondere maatregelen voor de verwachte storm. ''We zijn een 24-uursbedrijf dat altijd paraat is. Ook bij mooi weer kan er immers van alles gebeuren", aldus een woordvoerder.
Tjakkaaa, positief blijven denken.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel het land in paniek, behalve Defensie:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)orden-nederland.html
Je mag me zo meehelpenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen. Bij ER thuis is er altijd wat te doen
Je hebt 15 verflagen op je deurpost?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het aanbrengen van afbijtmiddel op de deurposten met dit goedje![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |