Maak je zelf ook hele nieuwe messen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef Shaggy8675 het volgende:
Dit mes is niet van mij. Ben ik aan het herstellen voor iemand, nieuwe handvatten. Ik vind het leuk er mee bezig te zijn. Heb er een aantal liggen. Verkoop eventueel wel als ik centen nodig heb voor nieuwe projecten, of er echt iemand interesse in heeft.
Nieuw of tweedehands?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:53 schreef Luco het volgende:
Mocht iemand ergens een Straight Razor met een spaanse neus tegenkomen, let me know!
Waar en wat voor iets? Of laat je degene die het voor je koopt uitzoeken? (even goed regelen dat je een scheerklaar mes krijgt namelijk)quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:22 schreef JeffreyXL het volgende:
Open mes incl starters pakket (god know what that means) voor kerst gevragen ben benieuwd. Time to shave like a gentleman.
http://www.manandshaving.(...)_starterspakket.aspxquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef znarch het volgende:
[..]
Waar en wat voor iets? Of laat je degene die het voor je koopt uitzoeken? (even goed regelen dat je een scheerklaar mes krijgt namelijk)
Prima spul.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
http://www.manandshaving.(...)_starterspakket.aspx
Mocht er een betere optie zijn hoor ik het graag
Thanks for the tip. Hmm nja voldoende webshops online.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef znarch het volgende:
[..]
PrimaVeel sites/shops leveren de messen niet scheerklaar. Moet je gewoon ff op letten. Scheelt je een domper. Mail ze even of ze hem scheerklaar leveren. Staat er niet bij namelijk.
Ook is hij uitverkocht zie ik nu
Tweedehands, heb een idee wat ik ermee wil doen qua heft. Bij voorkeur 5/8 of 6/8quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nieuw of tweedehands?
Deze, of deze of deze of deze.
En zo zijn er wel meer te vinden, iets meer informatie wat betreft materiaal soort/maat zou handig zijn.
Dan is een shavette een leuke optie. Zo goed als onderhoudsvrij te gebruiken.quote:Op zondag 8 december 2013 11:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Ziet er leuk uit altijd die messen. Alleen het onderhoud staat me tegen.
Bij manandshaving worden ze ook scheerklaar geleverd voor zover ik weet. Strop kun je ook ergens anders vandaan halen indien nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:29 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Thanks for the tip. Hmm nja voldoende webshops online.
Ja ik heb de Balea Men scheercreme ervaring en ik bleef maar problemen houden om voldoende scheerschuim ermee op te kloppen met een scheerkwast en de oorzaak heb ik uiteindelijk gelegd bij het feit dat het een brushless scheercreme is en ik gebruik hem nu ook zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef Drinky het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Balea scheercreme? Die kost per tube ook geen drol, blijkbaar een of ander Duits huismerk?
Best grappig dat DE enthousiasten hier in Hongarije de Vergulde Hand e.d. kennen.
Voor een scheerzeep of scheercreme vind ik het wel een fijne geur, maar ik zou het niet als cologne kopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:55 schreef IPA35 het volgende:
Mijn Mühle kwast zat gewoon in een kokertje...
Wat vinden jullie trouwens van een geur als lavendel. Ik heb het gekke idee een keer iets van Castle Forbes te bestellen. Ooit.
Nice. Ik wil eerst een Bismarck anders had ik hem misschien ook gekocht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:02 schreef Shaggy8675 het volgende:
Klein stukje testscheren met het Bakkus productiemes, rechtstreeks uit de verpakking. Scheert ok. Als ie even een keer echt goed geslepen word is het qua scheren niet eens zo'n verkeerd mes. Ligt lekker in de hand, stabiel en zwaar. Hou ik wel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |