abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134375203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef dingesdedinges het volgende:

[..]

Misschien helpt het om mijn vorige topic eens door te bladeren (link in de OP). Zelfs als ik nul komma nul eisen stel, kan het erg lang gaan duren. Ik ben zeg maar de gedeukte Fiat Panda in een wereld waarin bijna iedereen een gloednieuwe Porsche wil rijden. :) Punt 2 lijkt me sowieso verstandig; als je niks doet, gebeurt er ook niks.
Misschien weten ze dat je nul komma nul eisen stelt, en kom je wanhopig over?
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:11:38 #27
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_134375316
quote:

[..]

Misschien helpt het om mijn vorige topic eens door te bladeren (link in de OP). Zelfs als ik nul komma nul eisen stel, kan het erg lang gaan duren. Ik ben zeg maar de gedeukte Fiat Panda in een wereld waarin bijna iedereen een gloednieuwe Porsche wil rijden. :) Punt 2 lijkt me sowieso verstandig; als je niks doet, gebeurt er ook niks.
Vorige posts doorbladeren? :') hoeveel tijd en zin denk je dat ik heb om hier aan te besteden.

Nog 1 tip dan, een topper al zeg ik het zelf.. goh wat ik toch aardig vandaag:

je moet niet zo graag willen.
Laat het gaan, en het komt vanzelf.
pi_134375426
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef dingesdedinges het volgende:
Ja, mezelf wat minder kwetsbaar opstellen is inderdaad het hele eieren eten. Alleen heb ik altijd wel een beetje een donkerbruin vermoeden waarom de dames me niet lusten. En dat is nou juist het dingetje waar ik niks aan kan veranderen.
Je voorhouden dat waarom ze je niet willen iets is waar je niks aan kan doen is een beetje zwak. Zelfs als je fucking lelijk bent kan je je verzorging/kleding altijd wel een beetje uppen denk ik. Waarom denk je dat je ze niet kan krijgen ?
pi_134375632
quote:
Ik ben zeg maar de gedeukte Fiat Panda in een wereld waarin bijna iedereen een gloednieuwe Porsche wil rijden. :)
Waarom dan?
pi_134375679
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:11 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Vorige posts doorbladeren? :') hoeveel tijd en zin denk je dat ik heb om hier aan te besteden.

Nog 1 tip dan, een topper al zeg ik het zelf.. goh wat ik toch aardig vandaag:

je moet niet zo graag willen.
Laat het gaan, en het komt vanzelf.
Het was niet onaardig bedoeld hoor. Maar ik dacht: misschien wilde je wat achtergrondinfo hebben. Je andere tip is natuurlijk waar. Ik dwing mezelf soms om het niet zo graag te willen. Maar helaas kan ik niet altijd willen wat ik wil. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Je voorhouden dat waarom ze je niet willen iets is waar je niks aan kan doen is een beetje zwak. Zelfs als je fucking lelijk bent kan je je verzorging/kleding altijd wel een beetje uppen denk ik. Waarom denk je dat je ze niet kan krijgen ?
Dat staat in mijn vorige topic. Kort gezegd komt het er op neer: ik ben een spastische, kleine, totaal niet knappe, introverte nerd-intellectueel, die een vrouw zoekt waarmee hij vooral een intellectuele klik wil hebben. Zoals iemand in het andere topic al zei: dan is je vijver verdomde klein. Happy fishing!
pi_134375749
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef dingesdedinges het volgende:
Kort gezegd komt het er op neer: ik ben een spastische, kleine, totaal niet knappe, introverte nerd-intellectueel, die een vrouw zoekt waarmee hij vooral een intellectuele klik wil hebben. Zoals iemand in het andere topic al zei: dan is je vijver verdomde klein. Happy fishing!
En waar probeer je nu vrouwen te ontmoeten?
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:28:12 #32
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_134375981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef dingesdedinges het volgende:
Het was niet onaardig bedoeld hoor. Maar ik dacht: misschien wilde je wat achtergrondinfo hebben. Je andere tip is natuurlijk waar. Ik dwing mezelf soms om het niet zo graag te willen. Maar helaas kan ik niet altijd willen wat ik wil.
nog 1 reactie en dan ben ik weg.

Als je te graag wilt, dan komt het eigenlijk wanhopig over, en dat werkt dus totaaaal niet (averechts eerder). Dus je slaat ze nu eigenlijk, onbewust, van je af. Vaak noemen dames zulke types ook wel een 'creap' of een kneust.

Nogmaals: je wil te graag, laat het gaan en het komt vanzelf. Maak je er vooral niet druk over, h et komt echt wel
pi_134375997
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En waar probeer je nu vrouwen te ontmoeten?
Mijn nieuwste "tactiek" is mijn Facebook-vriendinnen mee uit vragen. Ik verwacht er op romantisch gebied niet veel van, maar het is in ieder geval gezellig. En tot nu toe best wel succesvol (in de zin van dat ze inderdaad allemaal naar de film e.d. met me willen).

Misschien is het volkomen onterecht, maar ik beschouw mezelf als een beetje een uniek geval, waarop de normale tips min of meer stuklopen. Een zwaar spraakgebrek en ongecontroleerde bewegingen maken het wat mij betreft toch een stuk moeilijker. Vlotte babbel zit er bijvoorbeeld niet in.
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:31:55 #34
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134376116
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:00 schreef Beach het volgende:
Een jaar :')
Get over it faggot
pi_134376134
Misschien is het een nog beter idee als je aan je facebookvrienden vraagt of ze misschien iemand kennen die bij jou past.
pi_134376202
Excuus voor mijn vorige opmerking, wist niet wat de oorzaak was. Je hebt gelijk dat dat soort dingen het een stuk lastiger maken. Probeer de meiden die je ziet minder te zien als potentieel date meisje om jezelf ook wat minder onder druk te zetten, vrouwelijke vrienden maken lukt je blijkbaar goed. Het is wel belangrijk dat je niet al te laat in de relatie duidelijk maakt wat jij ervan verwacht en bekijkt of je kan 'leven' met een andere afloop.
pi_134376250
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef Dipkip het volgende:
Misschien is het een nog beter idee als je aan je facebookvrienden vraagt of ze misschien iemand kennen die bij jou past.
Dat zou kunnen werken. Thanks! Hoe kun je zoiets het best vragen zonder creepy over te komen? Ik durf niet zo goed direct te informeren: hé, heb je nog vrijgezelle vriendinnen die met mij zouden willen daten? Of zou jij het wel zo doen?
pi_134376270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef dingesdedinges het volgende:

[..]

Mijn nieuwste "tactiek" is mijn Facebook-vriendinnen mee uit vragen. Ik verwacht er op romantisch gebied niet veel van, maar het is in ieder geval gezellig. En tot nu toe best wel succesvol (in de zin van dat ze inderdaad allemaal naar de film e.d. met me willen).

Misschien is het volkomen onterecht, maar ik beschouw mezelf als een beetje een uniek geval, waarop de normale tips min of meer stuklopen. Een zwaar spraakgebrek en ongecontroleerde bewegingen maken het wat mij betreft toch een stuk moeilijker. Vlotte babbel zit er bijvoorbeeld niet in.
Vraag anders gelijk of ze willen neuqen. Facebook zit vol met makkelijke meiden. :7

Even serieus: naar de film is misschien niet de beste keuze. Veel te vriendschappelijk, tenzij je weet dat ze geïnteresseerd zijn in je.

Je kunt beter vragen of ze wat met je willen gaan drinken of zo, dat is wat duidelijker. Je hebt dan meer kans dat ze je afwijzen, maar je weet dan wel direct waar je aan toe bent.
pi_134376406
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef dingesdedinges het volgende:
Dat zou kunnen werken. Thanks! Hoe kun je zoiets het best vragen zonder creepy over te komen? Ik durf niet zo goed direct te informeren: hé, heb je nog vrijgezelle vriendinnen die met mij zouden willen daten? Of zou jij het wel zo doen?
Ik zou gewoon een leuke, open tekst (op friends only) de feed ingooien, waarin je uitlegt dat je moeite hebt om vrouwen te leren kennen omdat ze vaak afgeschrokken worden door je handicap. Jouw vrienden weten dat je ondanks dat een tof iemand bent en misschien kennen zij wel iemand die er ook doorheen zou willen kijken :)

Gewoon positief verwoorden maar wel eerlijk zeggen dat je het moeilijk vindt. Ik denk dat iedereen dit onbewust al weet of aanneemt, dus het is geen enorme biecht. Er is niets mis met om hulp vragen!
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:46:53 #40
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134376787
Geen ervaring mee.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134376872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik zou gewoon een leuke, open tekst (op friends only) de feed ingooien, waarin je uitlegt dat je moeite hebt om vrouwen te leren kennen omdat ze vaak afgeschrokken worden door je handicap. Jouw vrienden weten dat je ondanks dat een tof iemand bent en misschien kennen zij wel iemand die er ook doorheen zou willen kijken :)

Gewoon positief verwoorden maar wel eerlijk zeggen dat je het moeilijk vindt. Ik denk dat iedereen dit onbewust al weet of aanneemt, dus het is geen enorme biecht. Er is niets mis met om hulp vragen!
Of misschien een goede vriend(in) IRL benaderen, dan wordt 't meestal iets serieuzer genomen.
pi_134377380
quote:

[..]

Ik ben de dronken trabant,maar verkoop mezelf wel mooi! Minder hoge eisen stellen dan TS.
Er lopen genoeg pandatjes rond.
pi_134387072
Dank voor alle tips, mensen. ^O^ Ik vreesde even dat het draadje dood was, maar het kan verkeren blijkbaar.

Ik wil nu eerst eens gewoon een netwerk opzetten van real-life (platonische) vriendinnen. (Die heb ik er i.t.t. vrouwelijke Facebook-kennissen nog niet zoveel.) Die dames hebben vast ook weer een compleet sociaal "achterland" vsn meer of minder vage bekenden, en daar zitten ongetwijfeld vrijgezelle vrouwen tussen en heel misschien mijn droomprinses.

En Deuce92, ik dacht juist dat naar de bios zo'n beetje de dateactiviteit bij uitstek was. Maar misschien loop ik heel erg achter.
pi_134387239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef dingesdedinges het volgende:
En Deuce92, ik dacht juist dat naar de bios zo'n beetje de dateactiviteit bij uitstek was. Maar misschien loop ik heel erg achter.
Als je al zover bent dat je aan elkaar kunt gaan zitten, ja. En sommige meiden zijn zo makkelijk dat dat bij de eerste date wel gaat, maar de meeste niet hoor.

Als je nog niet zover bent, valt er weinig te doen in de bios. Je kunt niet praten want dan ben je asociaal bezig. Samen naar de film kijken en je bek houden dus. :')
pi_134412012
Het is zaak om het probleem te isoleren. Is het de realiteit of zit het in je hoofd. Bijv. ik ken iemand die is kleine man en heeft weinig suc6 met vrouwen. hij is geloof ik 1.60m. hij compenseert door 10 uur per dag te werken en geld te verdienen, dan hoopt hij op golddigger.Dit is wat ik noem een echt probleem., dus niet in iemands gedachte. mensen willen niet downdaten, tenzij ze mentaal zich minderwaardig voelen.
pi_134423586
TO, sta je zelf ook open voor een relatie met iemand met een handicap?
pi_134430241
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef computergirl het volgende:
TO, sta je zelf ook open voor een relatie met iemand met een handicap?
Zeker wel. Alleen heb ik een beetje bezwaar tegen de "soort zoekt soort"-mentaliteit van mensen die mij met klem aanraden me op gehandicaptendatingsites (en uitsluitend daar) in te schrijven. Alsof je alleen al op grond van een handicap op mirakuleuze wijze bij elkaar past. Maar als ik toevallig iemand tegenkom die in een rolstoel zit o.i.d, en we vinden elkaar leuk, dan kan daar wat mij betreft wel iets moois uit opbloeien.
pi_134439134
Ik denk wel dat het voor sommige mensen met een handicap makkelijker is om te begrijpen waar jij tegenaan loopt in de maatschappij door jouw handicap. Het is toch iets wat je gemeen hebt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedere persoon met een handicap goed bij jou past of dat jij alleen mensen met een handicap zou moeten daten.
pi_134439326
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 07:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk wel dat het voor sommige mensen met een handicap makkelijker is om te begrijpen waar jij tegenaan loopt in de maatschappij door jouw handicap. Het is toch iets wat je gemeen hebt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedere persoon met een handicap goed bij jou past of dat jij alleen mensen met een handicap zou moeten daten.
Daar heb je natuurlijk een goed punt. We hebben dan inderdaad een gemeenschappelijke ervaring, waardoor de ander zich kan herkennen in mij en ik mij in de ander. Maar toch denk ik ook dat je over de maatschappelijke gevolgen van een handicap relatief snel uitgepraat bent. Waarna je nog jaren moet kunnen verderkletsen over andere onderwerpen.

Sowieso is mijn handicap absoluut niet het definiërende element van wie ik als persoon ben. Al zien andere mensen dat misschien wel zo. Als ik alleen ben, denk ik zelfs haast nooit aan mijn handicap (behalve wanneer ik dit soort posts schrijf natuurlijk). Dat is dan geen ontkenning, maar gewoon mijn hiërarchie van intellectuele prioriteiten.

Mijn probleem is dus niet het idee van een gehandicapte partner an sich (absoluut niet zelfs), maar wel dat de handicap de primaire focus van het datingproces wordt.
pi_134439413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef dingesdedinges het volgende:
Ja, mezelf wat minder kwetsbaar opstellen is inderdaad het hele eieren eten. Alleen heb ik altijd wel een beetje een donkerbruin vermoeden waarom de dames me niet lusten. En dat is nou juist het dingetje waar ik niks aan kan veranderen.
Je word niet gekwetst door een ander, je kwetst jezelf door wat een ander van jou vind op een negatieve manier op jezelf te betrekken. Negativiteit van een ander over jou doet alleen pijn als het aansluit bij negatieve gedachten die jij over jezelf gelooft. Daar komt bij, wat een ander van jou vind heeft niks te maken met jou maar met die ander die dat aan het vinden is.

Hoe jij jezelf ziet zie je in anderen terug, loop je dus rond met ''ik ben ... (iets negatiefs)'' gedachten over jezelf dan ga je daar op geraakt worden. Een ander kan jou ook niet leuk vinden als jij jezelf niet leuk vind omdat dat niet aansluit bij je zelfbeeld.

Misschien tijd om voor je zelf eens na te gaan wat voor negatieve dingen je allemaal over jezelf gelooft, waar dat vandaan komt en daarmee aan de slag te gaan. Wanneer jij oprecht vind dat jij er mag zijn zoals je bent, je jezelf waardeert, creëer je de mogelijkheid iemand tegen te komen die dat ook doet. Maar je zal hoe dan ook eerst zelf werk moeten doen.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')