Ik heb wel eens geprobeerd aan de muur de spijkeren, maar gips is gewoon niet geschikt daarvoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]Dames die hij boven zijn bed heeft hangen!
(Althans hun foto's!
)
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd aan de muur de spijkeren, maar gips is gewoon niet geschikt daarvoor.
Bovendien ging het stinken na een tijdje.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd aan de muur de spijkeren, maar gips is gewoon niet geschikt daarvoor.
Bovendien ging het stinken na een tijdje.
quote:
Ik ga altijd voor de Gladiator. Bijna net zo lekker (BIJNA!), maar een stuk voordeliger.quote:
Gladiator is ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de Gladiator. Bijna net zo lekker (BIJNA!), maar een stuk voordeliger.Andere cheap-ass sterke biersoorten blief ik niet! Daar zit echt ranzig bocht tussen!
Heb ik nog niet zo vaak gedronken, maar volgens mij klopt dat idd wel ja!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gladiator is ook![]()
Maar eigenlijk is al het Gulpenbier wel goed
Toen mijn pa nog leefde gingen we jaarlijks naar het Gulpenerbier feest. Hele goede herinneringen aan zowel het bier, als de tijdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik nog niet zo vaak gedronken, maar volgens mij klopt dat idd wel ja!
Goedfe herinneringen aan Kanon: beamer aan de muur, scherm aan de andere, lomp sterk surroundsysteem, bank met relaxmechanisme zodat je helemaal onderuit kunt liggen, goeie kameraad er bij en allebei aan de Kanon!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen mijn pa nog leefde gingen we jaarlijks naar het Gulpenerbier feest. Hele goede herinneringen aan zowel het bier, als de tijd
Kanon dronk ik nooit, tot een tijdje voor die brouwer heb gewerkt, toen heb ik het leren drinken
Uh, dat jaar had kanon 12 nieuwe biertjes, en 'het volk' mocht stemmen. Ik zelf vond de Picardijn wel erg lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja veel bierkenners zijn nog vet pissed dat Kanon een wedstrijd tussen 3 nieuwe biertjes gewonnen heeft; de andere 2 hadden een lager alcoholpercentage maar waren veel lekkerder, maar het volk heeft massaal op Kanon gestemd, dus die is uiteindelijk in productie genomen.
Ow dan vonden die mensen die ik sprak gewoon die 2 specifieke biertjes het lekkerste!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat jaar had kanon 12 nieuwe biertjes, en 'het volk' mocht stemmen. Ik zelf vond de Picardijn wel erg lekker
Grolsch had op de oude locatie trouwens hun vergaderzalen vernoemd naar die speciaal biertjes
Of je hebt het over een andere wedstrijd. Het jaar dat kanon uitkwam bracht Grolsch iedere maand een nieuw biertje uit. Het volk mocht stemmen welke opgenomen zou worden in de collectie. Dat werd dus het Kanonquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan vonden die mensen die ik sprak gewoon die 2 specifieke biertjes het lekkerste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |