1 2 3 | [b]All time high tot en met 31 december 2014:[/b] [b]All time low sinds 3 december 2013:[/b] [b]Sluitingsprijs op de grootste exchange op 31 december 2014:[/b] |
Oja, lijkt me een goede datum ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zullen we 31-12-13 doen? Kunnen we precies een jaar later zien hoe goed/fout we het hadden.
Zet 't even in de OP.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oja, lijkt me een goede datum ja.
Dan hoop ik dat ik die lucky fucker ben die er 10 op 600 heeft gekocht en 6500 heeft verkocht.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef Amun90 het volgende:
All time high tot en met 31 december 2014: $6500
All time low sinds 3 december 2013: $600
Sluitingsprijs op de grootste exchange op 31 december 2014: $5000
Veel succes.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik die lucky fucker ben die er 10 op 600 heeft gekocht en 6500 heeft verkocht.
Dubieus getal..quote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef Zith het volgende:
Sluitingsprijs op de grootste exchange op 31 december 2014: 1488:
Nog iemand boven de 10kquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:00 schreef Zwappel het volgende:
All time high tot en met 31 december 2014: moon $27,888.12
All time low sinds 3 december 2013: $95,93
Sluitingsprijs op de grootste exchange op 31 december 2014: $23,039.49
In de begintijden van Paypal, toen ze een paar ton per jaar verhandelden, als je toen zei dat je een stijging van een factor >1miljoen verwachtte, was dat ook een evidente bubble?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:36 schreef SeLang het volgende:
Gemiddeld wordt er hier een stijging van vele honderden procenten verwacht binnen een periode van een jaar. En dan zeggen dat het geen bubble is
Maar de dollar/euro is daar niet significant meer of minder door waard geworden. Een klein bedrijf kan natuurlijk in relatief korte tijd vele malen meer waard worden, maar een 'munteenheid' waarvan de gemiddelde verwachting is dat het in korte tijd vele malen meer waard wordt? Dat klinkt aardig als een hype en bubble... waarom zitten al deze verwachtingen nog niet in de prijs verrekend? Als iedereen zulke extreem goede verwachtingen heeft, dan mag je toch verwachten dat ze massaal hun euro's aan het omzetten zijn in bitcoins?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
In de begintijden van Paypal, toen ze een paar ton per jaar verhandelden, als je toen zei dat je een stijging van een factor >1miljoen verwachtte, was dat ook een evidente bubble?
Dan moet je stellen dat BTC eigenlijk een aandeel is in een nieuwe transactiemethode genaamd "cryptocurrency" en niet echt een currency/valuta zelf.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
In de begintijden van Paypal, toen ze een paar ton per jaar verhandelden, als je toen zei dat je een stijging van een factor >1miljoen verwachtte, was dat ook een evidente bubble?
Als je alleen naar koersgrafiekjes kijkt, geef ik je gelijk. Maar mensen beseffen nog nauwelijks wat Bitcoin eigenlijk is, laat staan wat een gigantische potenties deze technologie heeft en wat voor revolutie het kan veroorzaken (mijns inziens de grootste sinds de komst van het internet). Het ingenieuze innovatieve idee achter de Bitcoin techniek gaat veel verder dan alleen geld en betalingsverkeer. Geldtransacties gedecentraliseerd, veilig, onafhankelijk, wereldwijd, gratis en supersnel kunnen regelen is nog maar één van de vele mogelijkheden. Wat we de afgelopen 5 jaar hebben gezien is nog maar het begin.
Oh ja, neem voor allemaal maar gewoon 'de grootste'. Ik kan nu wel btc-e of bitstamp of mtgox roepen, maar die kunnen volgend jaar ook verdwenen zijn of 0 aan volume hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Over welke exchange hebben we het met de eerste twee vragen? Of gewoon over alle exchanges? Dan kan je beter ff de drie grootste Westerse (BTC-E, Bitstamp, Mt.Gox) pakken, anders krijg je achteraf weer iemand die met een of andere obscure exchange op de proppen komt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef MichaelScott het volgende:
LTC
All time high tot en met 31 december 2014: $481,37
All time low sinds 3 december 2013: $17,75
Sluitingsprijs op de grootste exchange op 31 december 2014: $423,69
Je maakt de klassieke denkfout door te denken dat Bitcoin alleen maar een munteenheid is. De eerste grote markt voor Bitcoin is die van de betaalsystemen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar de dollar/euro is daar niet significant meer of minder door waard geworden. Een klein bedrijf kan natuurlijk in relatief korte tijd vele malen meer waard worden, maar een 'munteenheid' waarvan de gemiddelde verwachting is dat het in korte tijd vele malen meer waard wordt? Dat klinkt aardig als een hype en bubble... waarom zitten al deze verwachtingen nog niet in de prijs verrekend? Als iedereen zulke extreem goede verwachtingen heeft, dan mag je toch verwachten dat ze massaal hun euro's aan het omzetten zijn in bitcoins?
Probleem met een bubble (wat ik ook denk dat bitcoin is) is dat het moeilijk te zeggen is wanneer het gaat knappen. In mijn verwachting (zie hier boven ergens) ga ik er vanuit dat het nog even flink door kan stijgen, maar dat het daarna in de loop van het jaar wel gaat knappen en de meeste waarde verdampt.
Wil het een degelijk betaalsysteem worden, dan moet het eerst een volwassen munteenheid zijn zonder extreme fluctuaties. Waarom een betaalsysteem nemen die gebaseerd is op een zeer weinig waardevaste valuta?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je maakt de klassieke denkfout door te denken dat Bitcoin alleen maar een munteenheid is. De eerste grote markt voor Bitcoin is die van de betaalsystemen.
In de verdere toekomst zal Bitcoin ook echt kunnen gaan gelden als een volwassen munteenheid maar daar hoeven we de eerste jaren nog niet aan te denken.
Omdat je je geld op dit moment al redelijk snel kunt omzetten in bitcoins met bijv. Bitonic of BTCnext, vervolgens stuur je de bitcoins naar een bedrijf en die laten het weer direct omzetten in de lokale valuta met een programma zoals Bitpay. En een website als Bitonic is nog maar een eerste stap. In plaats van dat je de bitcoins koopt en ze eerst naar je wallet stuurt, moet je ook een service kunnen opzetten waarbij de euro's worden omgezet in Bitcoin en dat ze dan direct naar het bedrijf worden gestuurd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wil het een degelijk betaalsysteem worden, dan moet het eerst een volwassen munteenheid zijn zonder extreme fluctuaties. Waarom een betaalsysteem nemen die gebaseerd is op een zeer weinig waardevaste valuta?
Inderdaad meer hoop dan verwachting.quote:
Ik snap je niet, Selang.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:36 schreef SeLang het volgende:
Gemiddeld wordt er hier een stijging van vele honderden procenten verwacht binnen een periode van een jaar. En dan zeggen dat het geen bubble is
Je begrijpt het waarschijnlijk niet. De moeilijkheidsgraad (= kosten) om een Bitcoin te minen (uit te rekenen) is over 1 jaar 100x zo moeilijk als nu.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:36 schreef SeLang het volgende:
Kijk..jij snapt het!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Als je alleen naar koersgrafiekjes kijkt, geef ik je gelijk. Maar mensen beseffen nog nauwelijks wat Bitcoin eigenlijk is, laat staan wat een gigantische potenties deze technologie heeft en wat voor revolutie het kan veroorzaken (mijns inziens de grootste sinds de komst van het internet). Het ingenieuze innovatieve idee achter de Bitcoin techniek gaat veel verder dan alleen geld en betalingsverkeer. Geldtransacties gedecentraliseerd, veilig, onafhankelijk, wereldwijd, gratis en supersnel kunnen regelen is nog maar één van de vele mogelijkheden. Wat we de afgelopen 5 jaar hebben gezien is nog maar het begin.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:06 schreef Jace_TBL het volgende:
All time low sinds 3 december 2013: $ 702.55
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:57 schreef Sylv3se het volgende:
All time low sinds 3 december 2013: $588
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef Amun90 het volgende:
All time low sinds 3 december 2013: $600
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:20 schreef dimmak het volgende:
All time low sinds 3 december 2013: 750
jullie zijn afquote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
All time low sinds 3 december 2013: $765
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |