Die ik heb gekozen heeft een ik-hoef-niets-speciaals-te-doen-om-een-leuk-gezicht-te-hebben hoofd.quote:
1 minuut stilte voor onze gevallen kameraad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef THEFXR het volgende:
more babesSommigen kunnen mij wel bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Fantoompijn na Schwalbe.quote:
Ik zou al blij zijn om een kans te hebben om met heen van hen te praten.quote:
Dave Chapelle a mattie.quote:
Tijd om een hoge standaard te ontwikkelen en niet meer automatisch de borderlinertjes die in US posten voor aandacht aanzien voor prinsesjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn om een kans te hebben om met heen van hen te praten.
Gewoon kapot trekken dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Tijd om een hoge standaard te ontwikkelen en niet meer automatisch de borderlinertjes die in US posten voor aandacht aanzien voor prinsesjes.
HAHAHAHA DAT IS SETO1!!!1!quote:
Als ze aan je worst trekt, dan houdt ze em.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als ze aan je worst trekt, dan houdt ze em.
die had je toch nietquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Beach het volgende:
[..]als ik mn ballen maar mag houden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |