Ga jij maar juichen voor Michels dan juich ik voor goeie darters.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat die clown lekker naar het circus gaan, die mag van mij alles verliezen.
Michels![]()
![]()
![]()
![]()
Als je er zo bijloopt ben je gewoon niet goed bij je appel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga jij maar juichen voor Michels dan juich ik voor goeie darters.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga jij maar juichen voor Michels dan juich ik voor goeie darters.
Bulshit. Hij is een baas. Zeker met zijn nieuwe walk onquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je er zo bijloopt ben je gewoon niet goed bij je appel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bulshit. Hij is een baas. Zeker met zijn nieuwe walk on
Jij met je Michels danquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Rare definitie van baas heb jij.
Hij is nauwelijks slechter dan Part, van mij mag hij dan winnen. Van idioten hoop ik altijd dat ze verliezen.quote:
Je bent nooit voor de underdog hè? Je leven zal wel saai zijn als je altijd binnen de lijntjes blijft.quote:
Ik ben bijna altijd voor de underdog als ze er wat van kunnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent nooit voor de underdog hè? Je leven zal wel saai zijn als je altijd binnen de lijntjes blijft.
Natuurlijk joh, dat heb ik wel kunnen opmaken uit je opmerkingen van daarstraks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd voor de underdog als ze er wat van kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |