Ik support ze. Ik zeg niet dat ze in de volgende ronde horen te staan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever in de geest van het toernooi.
Ik wil echt spannende potjes hebben. Niet dat we op een gegeven moment naar een kansloze Van der Voort tegen James Wade kijken, of een Mareno Michels tegen Robert Thornton.
Stijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever in de geest van het toernooi.
Ik wil echt spannende potjes hebben. Niet dat we op een gegeven moment naar een kansloze Van der Voort tegen James Wade kijken, of een Mareno Michels tegen Robert Thornton.
Ik zeg ook indirect dat ik niet van het nationalistische gevoel ben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik support ze. Ik zeg niet dat ze in de volgende ronde horen te staan.
Ja van achter je PC steun je ze hard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik support ze. Ik zeg niet dat ze in de volgende ronde horen te staan.
Ik zie ook liever een mooie pot.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
StijnAl die kansloze nationalisten kijken alleen voor Nederlanders niet voor darts.
Jazekerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een mooie pot.
De verbanden tussen wat jij zegt en wat ik zeg zijn ver te zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg ook indirect dat ik niet van het nationalistische gevoel ben.
Alsof ze het überhaupt meekrijgen wie er allemaal in de zaal zitquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja van achter je PC steun je ze hard.
Newton is ook niet best hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Alovenac het volgende:
Michels, had in de eerste twee sets zijn kansen moeten pakken.
Dit is gewoon heel erg zwak. Alhoewel Part er welk keihard afgaat tegen een Newton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |