quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:26 schreef tinoz het volgende:
Hier dan toch twee foto's !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had ik nergens gepost dat ik al hamster heb gehad ?quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Moira. het volgende:
Het ziet er wel enorm gaaf uit, maar zo veel aspecten waar die hamster geen reet aan heeft/geen neuk om geeft. Buizen kan ze doorknagen waardoor ze alsnog bij de snoeren komt, vochtige omgeving (mos/waterval) kan ze ziek van raken, verf/klei/bouwspul kan ze dood aan gaan..
Zo veel dingen waaruit blijkt dat je nog nooit een knaagdier als huisdier hebt gehad.
Maar goed, ik heb hier al eerder in een ander topic van je hele betogen over gehouden.
Het ziet er iig erg tof uitHopen dat je hamster het overleeft...
Volgens mij niet, maar ging er eigenlijk sowieso vanuit omdat 'ervaren knaagdierhouders' nooit dat soort gebeuren in hun huisvesting zouden stoppenquote:Op maandag 1 september 2014 21:30 schreef tinoz het volgende:
[..]
had ik nergens gepost dat ik al hamster heb gehad ?
Misschien even inlezen ?quote:Op maandag 1 september 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ging er eigenlijk sowieso vanuit omdat 'ervaren knaagdierhouders' nooit dat soort gebeuren in hun huisvesting zouden stoppen
Weet het, ik moet mijn website nog betalen , zit te twijfelen om of 3 maanden te doen of 1 jaar ......quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |