Philadelphia, kipfilet, geitenkaas, babysmeerkaas (geen fan van)... Maar geen idee hoe oud À isquote:Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef vencodark het volgende:
Geven jullie je kind trouwens een boterham, zo ja, wat doe je er dan op?
Wij geven A nogal eens brood met kaas. Ook een keer laagje jam erop gehad en appelstroop (blijkbaar mag dat) omdat de kaas op was. Wie heeft nog meer ideeën?
7 maanden.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Philadelphia, kipfilet, geitenkaas, babysmeerkaas (geen fan van)... Maar geen idee hoe oud À is
Waauw, mag pindakaas ook? Dacht dat dat niet mocht (of geldt dat nou alleen voor katten?)quote:Op woensdag 4 december 2013 12:43 schreef Juud-- het volgende:
Ik heb toevallig vanmorgen bij het CB een voedelsdriehoek meegekregen, ik zal 'm ff voor je overtypen qua belegsuggesties..
appelstroop, jam, plakje jonge kaas, pindakaas, plakje kipfilet, leverworst (max 1x pw wegens veel vit. A), smeerkaas (max 1x pw ivm veel zout, of anders zoutarme smeerkaas), geprakt fruit (een banaan ofzo denk ik dan, iets anders zou ik niet weten hoe?)
Appelstroop is natuurlijk wel heel goed voor het ijzergehalte.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Pindakaas kan ook nog. Maar ik gaf toen nog alleen boter en appelstroop geloof ik.
20+ mag toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Maar kaas is toch ook best wel zout?
Zekerquote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Maar kaas is toch ook best wel zout?
Voor katten..? Die van mij eten gewoon brokjes, geen boterhammen met pindakaasquote:Op woensdag 4 december 2013 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waauw, mag pindakaas ook? Dacht dat dat niet mocht (of geldt dat nou alleen voor katten?)
Die van ons ook hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:49 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Voor katten..? Die van mij eten gewoon brokjes, geen boterhammen met pindakaasMaar ik heb er verder geen idee van hoor, dit stond op die voedseldriehoek van het CB. Maar ik zie andere moeders hier wel vergelijkbare dingen zeggen
Gister wel ham geprobeerd en smac. Vond hij ook lekker. En hij kreeg bij familie laatst zoete rijst, dat ging er helemaal in als koek (gaan we geen gewoonte van maken).quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef mousemicky het volgende:
Hier krijgt J. ook geitenkaas op de boterkam, vindt ie lekker
Geprakt fruit: banaan, aardbei, een restje uit zo'n potje, of een restje van de fruithap (appel, peer).
Kaas en vlees heb ik nog niet echt geprobeerd, heb t idee dat ie dat gewoon van de boterham af eet
+1. Hier zitten we nog in de korstenfase.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet E nog brood gaan geven, maar denk dat ik het zo lang mogelijk bij alleen brood of brood met boter hou.
Dit! Wij zijn eerst naar de osteopaat geweest, die heeft het losgemaakt - dat schijnt een fysio niet te te mogen. Daarna naar de fysio en die kijkt en vraagt, toont oefeningen, test een klein beetje de beweeglijkheid en geeft hints en tips.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik had het ook Juud met Noor. Fysio gaat gewoon kijken, beetje oefeningen doen en je krijgt ook tips en oefeningen mee voor thuis. Wat bij ons echt heel erg hielp was elke dag haar hoofdje helemaal van links naar rechts draaien, dus alsof je over je schouder kijkt als ware. We deden dat terwijl ze gewoon op een kleed lag. Toen kwam dat nekje een beetje los en ging het echt snel beter.
Hmm.. je hoort zulke wisselende verhalen over osteopaten dat ik gewoon niet weet wat ik er van moet vinden, lastig. En nee, ze is niet geholpen bij de geboorte maar ze werd wel half gelanceerd. Ze lijk niet echt ergens last van te hebben, huilt ook nooit ofzo en somehow heb ik in mijn hoofd dat ze dat wel zou doen als er iets klem zou zitten?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:02 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dit! Wij zijn eerst naar de osteopaat geweest, die heeft het losgemaakt - dat schijnt een fysio niet te te mogen. Daarna naar de fysio en die kijkt en vraagt, toont oefeningen, test een klein beetje de beweeglijkheid en geeft hints en tips.
Is ze toevallig een handje geholpen bij de geboorte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |