La la la lijkt me wel een grappig nummer van Sam Smith.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Royal Blood, Sam Smith en die 3e lijken me wel wat. Rest veel te loom en te zeikerig.
Gewoon de talentvolle DJ's van RadioNL, ik noem een Jan Paparazzi.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Waarom moeten die lelijke talentloze kut dj's van 3FM daar steeds zitten? Sodemieter op.
Ik vind Latch nochtans prima.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
La la la lijkt me wel een grappig nummer van Sam Smith.
wilde net zeggen dat het me opvalt dat het roos-bashen uitblijft..quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roos in beeld als het over Adele gaat
Wist jij dat die man in het echt gewoon Jan Zwart heet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon de talentvolle DJ's van RadioNL, ik noem een Jan Paparazzi.
Leraar Aardrijkskunde geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist jij dat die man in het echt gewoon Jan Zwart heet?
Ze doet er zo haar best op, maar het blijft niksquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:10 schreef superniger het volgende:
Roosmarijn heeft een typische radio uiterlijk
Puntige knieën ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Annemiek heeft een lading plamuur nodig voordat ze er een beetje uitziet.
volgens maarten spanjer heette hij dikke jan lulquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist jij dat die man in het echt gewoon Jan Zwart heet?
Zou hij voor de klas ook zo'n vlinderdas omhebben? Dat bedenk ik mij ineens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leraar Aardrijkskunde geweest.
Maak je niet dik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adele horen we nog steeds om een obscure reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |