SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Je denkt toch niet dat diegene zijn LTC's allemaal verkoopt @ 31 he? Die sellwall verdwijnt straks gewoon weer, die wordt echt niet opgegeten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is elke dag.
Hij had eergister nog 3.4 miljoen dus nog een weekje en het is weg.
Deze persoon probeert LTC laag te houden
idd fake wallquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat diegene zijn LTC's allemaal verkoopt @ 31 he? Die sellwall verdwijnt straks gewoon weer, die wordt echt niet opgegeten.
Is dat hetzelfde MEGA als die kim dotcom? Of een ander?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:48 schreef flesjewater88 het volgende:
Megacoin gaat ook weer een beetje omhoog euhhhh
Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:51 schreef µ het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde MEGA als die kim dotcom? Of een ander?
Maar hij word wel aangetast.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat diegene zijn LTC's allemaal verkoopt @ 31 he? Die sellwall verdwijnt straks gewoon weer, die wordt echt niet opgegeten.
Peanuts.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Maar hij word wel aangetast.
Peanuts?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Peanuts.
Iig wel fijn om te weten dat die persoon denkt dat LTC veel hoger kan dan 32. Anders zou hij de prijs nu niet zo laag houden.
Hij wil cheaper kopen dan de 31.25 die hij blokkeert. Dat is geluktquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Peanuts.
Iig wel fijn om te weten dat die persoon denkt dat LTC veel hoger kan dan 32. Anders zou hij de prijs nu niet zo laag houden.
Maar wel er door word gesponsord zekerquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De devs van megacoin benadrukken dat het niet van Kim Dotcom afkomt.
Dus FOK!kers liegen tegen me?!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De devs van megacoin benadrukken dat het niet van Kim Dotcom afkomt.
Zetacoin was ook afkomstig van ZetaOS..quote:
Ik heb geen idee, dacht eerst ook dat hij er wel achter moest zitten. Maar ik hoor van meer kanten dat het niet zo schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Maar wel er door word gesponsord zeker
ligt het aan mij of verdien jij nu niks want ik zie je bedrag niet omhoog gaan ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Die 750x halen we zo wel!
Het zou sneller gaan als je je (minuscule) profits er meteen weer terug in stopt .. maw, elke keer ook net ietsjes meer ppc kopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Die 750x halen we zo wel!
Wat een fucking troll is het ook .. en iedereen trapt er in.quote:Fontas @fontase 5m
@KryptoKoolio $1400 by Christmas is too low, my estimates put BTC above $2600 by Christmas.
Dit lijkt mij ook hieruit? Wat missen we?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef lf2 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of verdien jij nu niks want ik zie je bedrag niet omhoog gaan ?
Hij koopt steeds 20 PPC en stopt zijn zojuist behaalde winst er niet weer in.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook hieruit? Wat missen we?
Hij koopt steeds voor 602, verkoopt voor 608.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook hieruit? Wat missen we?
Ja heb het al nagerekendquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hij koopt steeds voor 602, verkoopt voor 608.
Elke keer verdient hij dus 6.
Eh, je ziet ook dat hij 21.96 verkoopt ipv 22?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hij koopt steeds voor 602, verkoopt voor 608.
Elke keer verdient hij dus 6.
Hij maakt 0,0015 btc winst per keerquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, je ziet ook dat hij 21.96 verkoopt ipv 22?
Dat kan je daar in niet zien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef lf2 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of verdien jij nu niks want ik zie je bedrag niet omhoog gaan ?
Ja klopt. Maar ik ga straks dit met 150 PPC doen inplaats van 22. Dan krijg ik ook wat meer winst.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Het zou sneller gaan als je je (minuscule) profits er meteen weer terug in stopt .. maw, elke keer ook net ietsjes meer ppc kopen
Transactie fee is 0.02% dus een vast aantal. Of ik nu met 6 BTC inkoop of 0.0006 het blijft even veel winst in procenten. Behalve dat het % met 6 BTC natuurlijk meer geld waar is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heb het al nagerekendIk dacht even dat de transactiefees hoger waren dan zijn winst
Dat is die fee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh, je ziet ook dat hij 21.96 verkoopt ipv 22?
Je snapt hopelijk wel dat er ook een enorm risico zit in deze manier van traden?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat kan je daar in niet zien.
[..]
Ja klopt. Maar ik ga straks dit met 150 PPC doen inplaats van 22. Dan krijg ik ook wat meer winst.
[..]
Transactie fee is 0.02% dus een vast aantal. Of ik nu met 6 BTC inkoop of 0.0006 het blijft even veel winst in procenten. Behalve dat het % met 6 BTC natuurlijk meer geld waar is.
[..]
Dat is die fee.
Denk het welquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat er ook een enorm risico zit in deze manier van traden?
neenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef Ranjit het volgende:
Kost het cancellen van een order op BTC iets ?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef Lollertrolle het volgende:
Dijsselbloem waarschuwt voor bitcoin
Lees ook:quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik niet. Op 7-8 gekocht, rond 31-32 verkocht en laat ze nu lekker in BTC zitten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef probeer het volgende:
LTC veel groen, wie durft er in te stappen?
Zit er langzamerhand aan te denken uit te stappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef probeer het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:41 schreef Ranjit het volgende:
Quote op 3fm over Bitcoin:
"Hetzelfde als dat ik zou zeggen: "we gaan vanaf morgen met geiten betalen", en als iedereen dan met geiten gaat betalen, dan worden geiten opeens heel veel waard. Maar zo snel kan de waarde van geiten ook weer dalen als men beslist niet meer met geiten te willen betalen. "
..
"Maar om dan écht geld te investeren in een niet-bestaande munt, mwah.. dan investeer ik liever in geiten"
Huh, jij acteren? Hoe dan? Of heb ik nu de verkeerde voor me?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:57 schreef Toto69 het volgende:
Beetje saaiig op BTC-E, PPC doet ook geen fuck en tot nu toe heb ik bijna nog meer verdiend met een acteer rol dan traden
Hmm? Ik kreeg 60 euro op m'n rekening gestort voor een rol in een reconstructie die in februari op tv komt in een RTL4 programma, das wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 3 december 2013 18:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Huh, jij acteren? Hoe dan? Of heb ik nu de verkeerde voor me?
Denk dat ik de verkeerde voor me had. Iets met een wond die niet dicht wil.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm? Ik kreeg 60 euro op m'n rekening gestort voor een rol in een reconstructie die in februari op tv komt in een RTL4 programma, das wat ik bedoelde
Daarom dus "bijna meer verdiend dan met traden"
Dat ben ik wel. Bij die rol hoefde ik gelukkig geen stuntwerk o.i.d. te doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk dat ik de verkeerde voor me had. Iets met een wond die niet dicht wil.
Oh, toch goed. Ik dacht dat je met dat soort wonden eigenlijk vrijwel aan bed gebonden was? Ik ken iemand die moest herstellen van die initiële operatie en die heeft toch wel minimaal 2 weken plat op de buik gelegen als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel. Bij die rol hoefde ik gelukkig geen stuntwerk o.i.d. te doen
Ik loop nu bijna twee volledige jaren met een open operatie wond die gewoon niet geneest. De snee sluit regelmatig, maar knapt gewoon weer open omdat daaronder gewoon een groot gapend gat zit dat echt niet sluit. Ik moet over twee weken naar de plastisch chirurg in de hoop dat die nog iets kan uitrichten. Ik ben niet gebonden aan bed maar moet wel veel dingen laten. Sporten is een no-go, ik ben teruggekomen uit het buitenland waar ik woonde en ook sociaal lijd ik er best wel veel onder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, toch goed. Ik dacht dat je met dat soort wonden eigenlijk vrijwel aan bed gebonden was? Ik ken iemand die moest herstellen van die initiële operatie en die heeft toch wel minimaal 2 weken plat op de buik gelegen als ik het me goed herinner.
Ja, ik had het verhaal al meegekregen. Mooi kut. Maar ik dacht dus dat jij al bijna 2 jaar op je buik lag rond te kijken..quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop nu bijna twee volledige jaren met een open operatie wond die gewoon niet geneest. De snee sluit regelmatig, maar knapt gewoon weer open omdat daaronder gewoon een groot gapend gat zit dat echt niet sluit. Ik moet over twee weken naar de plastisch chirurg in de hoop dat die nog iets kan uitrichten. Ik ben niet gebonden aan bed maar moet wel veel dingen laten. Sporten is een no-go, ik ben teruggekomen uit het buitenland waar ik woonde en ook sociaal lijd ik er best wel veel onder.
Mweh, dat moest er nog eens bijkomenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, ik had het verhaal al meegekregen. Mooi kut. Maar ik dacht dus dat jij al bijna 2 jaar op je buik lag rond te kijken..
Ik heb ook zo'n open wond. Er blijft ook dagelijks vuil uit komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop nu bijna twee volledige jaren met een open operatie wond die gewoon niet geneest. De snee sluit regelmatig, maar knapt gewoon weer open omdat daaronder gewoon een groot gapend gat zit dat echt niet sluit. Ik moet over twee weken naar de plastisch chirurg in de hoop dat die nog iets kan uitrichten. Ik ben niet gebonden aan bed maar moet wel veel dingen laten. Sporten is een no-go, ik ben teruggekomen uit het buitenland waar ik woonde en ook sociaal lijd ik er best wel veel onder.
Aii, hoe lang al en waardoor?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n open wond. Er blijft ook dagelijks vuil uit komen.
Al zo'n 30 jaar.quote:
tl;drquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
M'n anus.quote:
Ik heb je een DM gestuurd, zou je die misschien kunnen beantwoorden?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:45 schreef probeer het volgende:
quote:
Die was lulligquote:
Nee liever niet.quote:
Als je had gehold was het dan beter geworden?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:14 schreef Scorpie het volgende:
Pfff, zit je dan met fiat geld en een stijgende BTC
Neequote:Op dinsdag 3 december 2013 18:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Als je had gehold was het dan beter geworden?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor het eerste eten besteld met bitcoin
Het is ook gewoon de snelste manier van betalen, 1 knop indrukken en hij maakt de transactie aan in multibit en dat is alles. Ik vind het geniaal werken.quote:
En het scheelt je ook nog eens ~¤0.95quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de snelste manier van betalen, 1 knop indrukken en hij maakt de transactie aan in multibit en dat is alles. Ik vind het geniaal werken.
Zit ik al de hele middag op te wachtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:00 schreef Scorpie het volgende:
BTC daalt een beetje, hopelijk naar 950.
quote:Wij moeten de -onbekende!- ontwikkelaars maar op hun woord geloven dat er geen achterdeurtje in de bitcoin software is waar toch ongemerkt digitale munten kunnen worden bijgedrukt.
Kijk hier kan ik me nu over opwinden. Als je dan ergens een stukje over wil schrijven lees dan tenminste eerst even wat over het onderwerp. Dan kun je misschien, heel misschien je publiek ook waarheden voorschotelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:06 schreef µ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)e_bye_Bitcoin__.html
[..]
Ga dan ook gewoon holden man.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:12 schreef QuadrupleU het volgende:
Dat was dinsdag dus weer, slechte nieuwsberichten en alleen maar verlies met traden
Vanaf nu, ik kon er gewoon niet tegen dat ik 50% verlies had (98 dollar)quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon holden man.
Voor mainstream media vind ik dit eigenlijk nog best een goed stuk. Alles, behalve dat stukje, klopt ook gewoon en de problemen die hij aanhaalt zijn ook realistisch. En dat van de Telegraaf nog wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik me nu over opwinden. Als je dan ergens een stukje over wil schrijven lees dan tenminste eerst even wat over het onderwerp. Dan kun je misschien, heel misschien je publiek ook waarheden voorschotelen.
Ja, dat is juist een van de problemen met Bitcoin, die worden niet bijgedrukt. Gevolg: deflatie. Hoe je het ook wend of keert. Elke dag gaan er Bitcoins verloren, maar de harde grens van 21 miljoen blijft staan. Daarom: PPCquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:21 schreef Ticootje het volgende:
Ach geld wordt ook uit het niets gedrukt.
En PPC heeft geen grens?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:23 schreef strbo het volgende:
[..]
Ja, dat is juist een van de problemen met Bitcoin, die worden niet bijgedrukt. Gevolg: deflatie. Hoe je het ook wend of keert. Elke dag gaan er Bitcoins verloren, maar de harde grens van 21 miljoen blijft staan. Daarom: PPC
quote:
Niet echt nee.quote:Unlike Bitcoin, Namecoin, and Litecoin, Peercoin does not have a hard limit on the number of possible coins, but is designed to eventually attain an annual inflation rate of 1 percent. This feature, along with increased energy efficiency, aim to allow for greater long-term scalability.
hoezoquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:24 schreef roislecxe het volgende:
Het raakt hier net zo dood als op BTCe langzamerhand.
Had het topic al een flinke tijd open staan op de achtergrond, en meestal is na een tijdje het aantal reacties en pagina's niet bij te houden. Nu loopt het veel minder storm.quote:
Maar de Bitcoin-supply heeft pas veel later met een limiet te maken. In onze leefjaren zullen we nog geen deflatie zien wegens een eindige supply.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Valt me mee dat ppc nog zo laag staat. Had wel verwacht dat deze rond de 7 zou staan.
het is ook etenstijdquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had het topic al een flinke tijd open staan op de achtergrond, en meestal is na een tijdje het aantal reacties en pagina's niet bij te houden. Nu loopt het veel minder storm.
Het is dan ook een saaie boel bij alle coins op BTCe in ieder geval. Minuscule stijgingen en dalingen, in feite al de hele dag grofweg op hetzelfde peil.
Eens! Koop alle ppc!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:23 schreef strbo het volgende:
[..]
Ja, dat is juist een van de problemen met Bitcoin, die worden niet bijgedrukt. Gevolg: deflatie. Hoe je het ook wend of keert. Elke dag gaan er Bitcoins verloren, maar de harde grens van 21 miljoen blijft staan. Daarom: PPC
Ik zou maar niet meer traden met Lucky7. Ik vond dit net:quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Vooruit Lucky7, naar 0,000001200 BTC. Spots gelieve naar 0,000002300 BTC te verkassen (of hoger)
https://bitcointalk.org/i(...)sg3794268#msg3794268quote:Lucky7coin seems hacked, all miners' mined coins become orphans, except maybe hacker's. Also the block time become a lot faster than designed, we have requested cryptsy to suspend the trading. We are investigating the cause of this abnormality.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan kun je misschien, heel misschien
Ik ben blij dat ik ze vanmiddag net op tijd tijdens de stijging heb gedumpt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Valt me mee dat ppc nog zo laag staat. Had wel verwacht dat deze rond de 7 zou staan.
Corky!quote:
Wat is dezequote:
Ah, dan gaan die d'r rap uit bij mij. Alleen jammer dat Cryptsy nog niet bereikbaar is ...quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zou maar niet meer traden met Lucky7. Ik vond dit net:
[..]
https://bitcointalk.org/i(...)sg3794268#msg3794268
Possibly.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:44 schreef xTraFresh het volgende:
Is cryptsy er nu vandoor gegaan met mijn coins?
Je bent de enige gebruiker die er nog op kan, hele server voor jezelf!!!quote:
Ik ook. WVoss. was mn nick. Gelukkig staat ESET strak afgesteld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef Mender het volgende:
wtf. Ik zat op de IRC van cryptsy en iemand zat me 50x te pingen. Portscan ofzo? D:
Wat wil dat zeggen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Gelukkig staat ESET strak afgesteld.
Neuh denk het niet , maar dat is ook maar een gevoel. Ik denk dat dit weer een piekje is die weer omlaag gaat. Als hij weer onder de 28 is koop ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:57 schreef QuadrupleU het volgende:
Als ik wist dat LTC stabiel bleef investeerde ik er nu in en keek er 'n week niet naar
>mfw it goes all the way up to 60 usd without dalingenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Neuh denk het niet , maar dat is ook maar een gevoel. Ik denk dat dit weer een piekje is die weer omlaag gaat. Als hij weer onder de 28 is koop ik.
Gesloten zie ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:00 schreef Robuustheid het volgende:
BIT / Bitcoin speculatie outlook
Helpen jullie mee?
Hij word zo gepumpt. Let goed op!quote:
Glazen bol?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij word zo gepumpt. Let goed op!
echt niet. let goed op!quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij word zo gepumpt. Let goed op!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef xTraFresh het volgende:
Wat de fuck kan ik met die Cryptsypoints?
quote:What Can I Do With Cryptsy Points?
Cryptsy Points can be traded on the exchange under the "CP/BTC" trading pair. You can transfer Cryptsy Points to other users. You can also use your Cryptsy Points to enter weekly drawings for some pretty awesome prizes. We will also have a standing buy order on the exchange if you would simply like to cash them out.
quote:
Let maar op..quote:
ik spring de hele dag al met ltc naar usd en weer terug, heb 5x geselled en gebuyed lolquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Neuh denk het niet , maar dat is ook maar een gevoel. Ik denk dat dit weer een piekje is die weer omlaag gaat. Als hij weer onder de 28 is koop ik.
Ik ook. Gaat lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik spring de hele dag al met ltc naar usd en weer terug, heb 5x geselled en gebuyed lol
Waarom zou je ze minen als je ze ook kan kopen? Is veel goedkoperquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
pool.50btc.com:8332 03/12/2013 20:10:47, Verification failed, check hardware!
weet iemand toevallig als het aan de driver kan liggen (laatste versie AMD 6970)
Nu nog bitcoins minen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
pool.50btc.com:8332 03/12/2013 20:10:47, Verification failed, check hardware!
weet iemand toevallig als het aan de driver kan liggen (laatste versie AMD 6970)
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik mag trouwens mn bitcoins wel eens gaan verkopen 343.38840264 Btc
Daar win je niks mee.quote:
Holy fuck.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dat zijn gevoelsmatig de munten die nog eens behoorlijk zouden kunnen stijgen. Die blijf ik voorlopig even houden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Voor een halve BTC wat worldcoins gekocht
Gewoon holden joh.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Doe mij tippen dan, de QR in mijn UI stuurt automatisch 0.05 BTC naar mijn adres.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Lekker man!quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Doe mij tippen dan, de QR in mijn UI stuurt automatisch 0.05 BTC naar mijn adres.
thx
Word al gedaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Indien echt: ga eens even PPC omhoog stuwen
Dan doe je er toch niks meequote:
Zelf met 500 euro pet btc ben ik dik tevredenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Indien echt: ga eens even PPC omhoog stuwen
Voor hoeveel gekocht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zelf met 500 euro pet btc ben ik dik tevreden
Nice. Staat dat allemaal op je normale computer? Zo ja, PM mij je thuis adres eens dan stuur ik je een bloemetje! Vertel ook wanneer je niet thuis bent anders staat de postbode er voor niets..quote:
Die andere 275 euro per btc mag je best op mijn wallet plaatsen, voor het verlies ehquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zelf met 500 euro pet btc ben ik dik tevreden
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Nice. Staat dat allemaal op je normale computer? Zo ja, PM mij je thuis adres eens dan stuur ik je een bloemetje! Vertel ook wanneer je niet thuis bent anders staat de postbode er voor niets..
Haha, en zeker vragen of die honden heeft want dan gaan de bloemen en postbode misschien verloren wat zonde isquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Nice. Staat dat allemaal op je normale computer? Zo ja, PM mij je thuis adres eens dan stuur ik je een bloemetje! Vertel ook wanneer je niet thuis bent anders staat de postbode er voor niets..
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Haha, en zeker vragen of die honden heeft want dan gaan de bloemen en postbode misschien verloren wat zonde is
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Maxbet het volgende:
Stelletje paupers, komt er een keer iemand langs die er een flink aantal heeft hebben we gelijk een pagina met bedelaard bij elkaar
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Maxbet het volgende:
Stelletje paupers, komt er een keer iemand langs die er een flink aantal heeft hebben we gelijk een pagina met bedelaard bij elkaar
Doe er wat aan als modquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Maxbet het volgende:
Haha je kan het ons niet kwalijk nemen, en ik stuur natuurlijk ook niet mijn eigen adresquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Maxbet het volgende:
Ik vind dat ook echt zwaar triest. Maar onder het mom van 'bitcoin hip #myhash' is het ineens normaal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef Maxbet het volgende:
Vergroot je dan niet de kans op defects?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Lijkt me best griezelig zoveel btc te hebben, ik zou echt 30 backups maken en de private key 10 keer uitprinten en op meerdere plekken opslaan
Hehe nee de private key is altijd uniek en hetzelfde voor zover ik weetquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Vergroot je dan niet de kans op defects?
Maar dan mottie niet lager worden dan ik hem inkochtquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PPC koop je voor de lange termijn.
Het kan alle kanten op. Doe 50/50 ofzo. Maar sowieso niet naar USD, naar BTC!quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:35 schreef xTraFresh het volgende:
Ik ga slapen. Zal ik mijn LTC met winst omzetten naar USD nu of holden vannacht? Ben bang dat ie morgenochtend weer op 28 staat ofzo
Als je 't niet vertrouwt gewoon omzetten naar USD.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:35 schreef xTraFresh het volgende:
Ik ga slapen. Zal ik mijn LTC met winst omzetten naar USD nu of holden vannacht? Ben bang dat ie morgenochtend weer op 28 staat ofzo
Let me see that for you...quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:35 schreef xTraFresh het volgende:
Waarom niet naar USD? Die blijft stabieler dan BTC.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:36 schreef strbo het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op. Doe 50/50 ofzo. Maar sowieso niet naar USD, naar BTC!
0,4 btcquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen hebben jullie ook achterlijk veel punten gekregen op Cryptsy? Heb er 0,4 btc voor gekregen terwijl ik vrij weinig transacties doe op Cryptsy.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:36 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Let me see that for you...
[ afbeelding ]
Omdat BTC volgens mijn glazen bol aan het begin staat van een tripje naar ~$1150quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Waarom niet naar USD? Die blijft stabieler dan BTC.
Ben te bang om te verliezen, heb het maar geïnt naar USD.
Niks nada noppesquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen hebben jullie ook achterlijk veel punten gekregen op Cryptsy? Heb er 0,4 btc voor gekregen terwijl ik vrij weinig transacties doe op Cryptsy.
ik geloof niks van die glazen bol van jequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:40 schreef strbo het volgende:
[..]
Omdat BTC volgens mijn glazen bol aan het begin staat van een tripje naar ~$1150
Nee op een veilige plek. Onder 10m grond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef Zith het volgende:
[..]
quote:
?quote:
Nee ik heb het ook nog niet gekregen, zijn we nu samen slachtoffer?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:51 schreef QuadrupleU het volgende:
Iemand anders zijn geld al gekregen van die gast die mailde?
Bij mij heette die dus thomas peters..quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:56 schreef QuadrupleU het volgende:
Oh verdere uit uitleg is wel handig.
Ik had dus wat geld over om BTC te kopen, en heb dat gedaan.
Maar ik kreeg een mail van paul.peters80@gmail.com of ik mijn coins wou verkopen.
Nu daalde de koers zo en ik wou niet afwachten tot mijn btc nog 100 euro lager waren dus heb ze aan hem verkocht. Hij stuurde een screenshot van de betaling, maar het was weekend dus de bank deed het niet en ik verwachtte mijn geld vandaag te krijgen. Bitonics geld waar ik ooit op een vrijdag mijn coins verkocht werd gestort op maandag dus met zo'n tijdschema hield ik rekening.
Alleen mijn geld nog niet gekregen en een scammer leek hij me niet.
Ooit van stoneren gehoord?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:56 schreef QuadrupleU het volgende:
Oh verdere uit uitleg is wel handig.
Ik had dus wat geld over om BTC te kopen, en heb dat gedaan.
Maar ik kreeg een mail van paul.peters80@gmail.com of ik mijn coins wou verkopen.
Nu daalde de koers zo en ik wou niet afwachten tot mijn btc nog 100 euro lager waren dus heb ze aan hem verkocht. Hij stuurde een screenshot van de betaling, maar het was weekend dus de bank deed het niet en ik verwachtte mijn geld vandaag te krijgen. Bitonics geld waar ik ooit op een vrijdag mijn coins verkocht werd gestort op maandag dus met zo'n tijdschema hield ik rekening.
Alleen mijn geld nog niet gekregen en een scammer leek hij me niet.
Oh dat is waar ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef larsico het volgende:
[..]
Gaat niet bij een normale overboeking
Hij wou 3 bitcoins kopen en ik had al eerder dit soort transacties gedaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hoe lullig ik het ook vind... ik kan me niet begrijpen dat je zomaar iets koopt of verkoopt aan iemand![]()
Een goede les mocht hij jullie gescammed hebben. Maar hopelijk natuurlijk niet en komt alles gewoon netjes aan.
Dit. Ik zou het ook in de faq zetten dat bedelen niet toegestaan is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Omg dat gebedel.
Dat is echt ban waardig. Open een fhf topic ofzo.
Weer een lesje geleerd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef QuadrupleU het volgende:
Oh dat weet ik niet, ik kreeg alleen een mail van diegene.
Het kan dus Ilycaon zijn maar dat weet ik niet.
Nu baal ik dus wel flink
Sorry hiervoor maar ik probeerde niet te bedelen, totaal niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dit. Ik zou het ook in de faq zetten dat bedelen niet toegestaan is.
Je gaat ook niet in AEX even om 800 eu vragen.
Ik ben blij dat ik niet ingegaan ben op hem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef larsico het volgende:
Ik heb niks verkocht aan 'm ofzo maar was z'n naam vaker tegengekomen in deze reeks
Als ik hier iets goeds uit probeer te halen kom ik echt alleen op weer meer motivatie om te handelen xD.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef Maxbet het volgende:
Ik hoop dat dit een goede les is voor iedereen. Er zijn genoeg plekken waar je relatief veilig je Bitcoins kan verkopen. Ik zou niet snel zaken doen op een forum, en al zeker niet met een gst die er pas een paar dagen rondhangt.
Yep, heb bijgekocht, ondanks dat ik ze iets lager heb verkocht, dit gaat leuk wordenquote:
Namecoins blijven 'waardeloos' omdat mining van deze dingen samen met BTC gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:10 schreef MissionPhailed het volgende:
NameCoin lijkt toch langzaam maar zeker bezig aan een gestage opmars -met pieken en dalen uiteraard. Koers t.o.v BTC is nog ietwat te laag voor mijn smaak.
Wutquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gemined een paar jaar geleden. Toe kon het relatief snel met weinig cpu/gpu kracht![]()
Dit..quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef Zith het volgende:
Sowieso zaken doen met een gloednieuw account... jongens toch.
Nee snap ik, maar vind het vooral knap dat je niet al alles hebt verkocht toen de koers op 200-300 dollar lag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Vroegah he. Toen was er nog geen eextreem hoge diff
Ik had ze toch echt al verkocht denk ik. Zeker met de koers van tegenwoordig. Praten makkelijk over een 3 ton. Das een huisquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar vind het vooral knap dat je niet al alles hebt verkocht toen de koers op 200-300 dollar lag.
Wat is je plan?
Was het vergeten. Schoot mij laatst weer te binnen toen ik las dat het de 1000 dollar grens doorbrakquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar vind het vooral knap dat je niet al alles hebt verkocht toen de koers op 200-300 dollar lag.
Wat is je plan?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Was het vergeten. Schoot mij laatst weer te binnen toen ik las dat het de 1000 dollar grens doorbrak
Verkoop ze dan lambalquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Was het vergeten. Schoot mij laatst weer te binnen toen ik las dat het de 1000 dollar grens doorbrak
Mij lijkt dat je op dit moment een heel gelukzalig gevoel hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En nu dikke bak kopen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Godverdomme ventquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes
Na het verkopen van m'n CENT en COL zit ik inmiddels weer op 2805 LTC
Ik voel mij zo knurftig als ik zulke dingen lees..quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes
Na het verkopen van m'n CENT en COL zit ik inmiddels weer op 2805 LTC
Netjesquote:
Slim, als dat zou gebeuren voel je je echt kutquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes
Ik ben bezig om de helft (50BTC) uit te betalen.
Niet omdat ik geen vertrouwen heb in Bitcoin maar meer omdat ik het niet langer meer kan verantwoorden naar mezelf als het eventueel toch mis gaat met de koers.
Ja, nu nog ff naar de 100 Dollar en ik kan weg uit Schubbekutteveen, al is het hier ook leuk wonenquote:
Je hypotheek al afgelost inmiddels?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes
Niet omdat ik geen vertrouwen heb in Bitcoin maar meer omdat ik het niet langer meer kan verantwoorden naar mezelf als het eventueel toch mis gaat met de koers.
Nou, ff rekenen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je hypotheek al afgelost inmiddels?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, ff rekenen.
Edit, het zou kunnen, hou ik nog 20,000 over voor een paar zonnepanelen en een Ikea keuken.
Het is maar 143k hoor, m'n hypotheek is rond de 125k.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:36 schreef Scorpie het volgende:
Met 2 ton had ik toch wel gecashed hoor magnet.
"maar" zegt ie ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is maar 143k hoor, m'n hypotheek is rond de 125k.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:23 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je op dit moment een heel gelukzalig gevoel hebt.
Thnx, Oeh das ook al een leuk bedrag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes
Blijft een kut gevoel dat ik vorige week gewoon de lotto had kunnen raden nu ik de juiste nummers weet..quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef Basxt het volgende:
Blijft een kut gevoel dat je eigenlijk stinkend rijk had kunnen zijn nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |