abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133888119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:46 schreef crashbangboom het volgende:
Nou, dat dacht ik niet.
Dan zijn we het niet eens, en zullen we over een jaar of 10, 20 wel zien wie er gelijk had. Succes alvast! ^O^
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133888135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
Het voordeel van een abo is de /ignore functie :)
Waar kon je zo'n elite pimp abo kopen met BTC? :)
pi_133888136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef Maxbet het volgende:
Zullen we weer gewoon als volwassenen doorgaan hier en de oneliners en het op de man spelen achterwege laten?
Probeer het eens :)
so long and thanks for all the fish
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:49:40 #104
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133888147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Probeer het eens :)
Ik hou me hier verder volledig buiten, zoals al eerder aangegeven.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133888148
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Dan zijn we het niet eens, en zullen we over een jaar of 10, 20 wel zien wie er gelijk had. Succes alvast! ^O^
:D
pi_133888165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik hou me hier verder volledig buiten, zoals al eerder aangegeven.

[ Bericht 14% gewijzigd door Maxbet op 03-12-2013 20:51:32 (Niet nodig om weer op de man verder te gaan.) ]
pi_133888273
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Waar kon je zo'n elite pimp abo kopen met BTC? :)
Bij het opperhoofd van FOK! :)
pi_133888288
Mensen, we willen de discussie door laten spelen. CBB is meer contra bitcoin, terwijl PCP meer pro is. Het heeft geen zin om beide weg te halen, dus laten we de discussie open! Kritiek mag! Happen is alleen niet erg zinvol!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133888299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:53 schreef MaGNeT het volgende:
Bij het opperhoofd van FOK! :)
heb ik gevraagd
pi_133888325
quote:
Stuur 'm een DM :) Kreeg een BTC addy en heb betaald.
pi_133888363
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sowieso valt me dat op bij veel Bitcoins-fans. De banken zijn per definitie Het Kwaad en gereguleerd door De Boze Overheid en er wordt altijd gedaan of Bitcoins perfect zijn. En als ze dat niet zijn is in elk geval het principe perfect.
Ik denk dat dit ook veel frustratie opwekt bij de negatievelingen. Banken zijn niet het kwaad.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_133888384
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Mensen, we willen de discussie door laten spelen. CBB is meer contra bitcoin, terwijl PCP meer pro is. Het heeft geen zin om beide weg te halen, dus laten we de discussie open! Kritiek mag! Happen is alleen niet erg zinvol!
Ik ben vooral pro "jezelf ergens in verdiepen voordat je iets zegt". Dat gebeurt helaas niet door sommige mensen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133888410
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:35 schreef sitting_elfling het volgende:

Dit is wel een beetje kortzichtig. Hoeveel moeite kost het om eens te kijken naar academische artikelen wat banken qua formules gebruiken? Voor asset allocatie? Voor risico beheer? De wiskunde achter de POW systemen van bitcoin is echt geen hogere wiskunde. En hoe denk je dat al die hft funds geld binnen harken?
Ik stel deze vraag gewoon uit interesse. Ik ben gewoon benieuwd naar wat je bedoelt. Je zegt dat de wiskunde soms beter is dan die van Bitcoin. Kun je een voorbeeld geven?
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 20:57:46 #114
230491 Zith
pls tip
pi_133888416
quote:

[..]

Sowieso valt me dat op bij veel Bitcoins-fans. De banken zijn per definitie Het Kwaad en gereguleerd door De Boze Overheid en er wordt altijd gedaan of Bitcoins perfect zijn. En als ze dat niet zijn is in elk geval het principe perfect.
Er is ook een tak die begrijpt dat financiele instituten een belangrijke rol spelen in onze maatschappij (hypotheken, leningen, investeringen, hedging, etc) en het belangrijk vindt dat er systemen ontstaan waarbij mensen zonder extra kosten of vertraging waarde kunnen overmaken naar anderen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133888461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik ben vooral pro "jezelf ergens in verdiepen voordat je iets zegt". Dat gebeurt helaas niet door sommige mensen.
Persoonlijk vind ik andere pro-bitcoin users toch iets meer nuance vertonen dat je dat zelf doet. Maar dat is puur mijn eigen observatie. Zo ben ik misschien te negatief.
pi_133888468
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Er is ook een tak die begrijpt dat financiele instituten een belangrijke rol spelen in onze maatschappij (hypotheken, leningen, investeringen, hedging, etc) en het belangrijk vindt dat er systemen ontstaan waarbij mensen zonder extra kosten of vertraging waarde kunnen overmaken naar anderen.
Die is dan in elk geval veel te stil.
pi_133888492
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef Zith het volgende:

[..]

pi_133888496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik andere pro-bitcoin users toch iets meer nuance vertonen dat je dat zelf doet. Maar dat is puur mijn eigen observatie. Zo ben ik misschien te negatief.
Op welke manier vind je mij niet genuanceerd dan?
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 21:00:31 #119
230491 Zith
pls tip
pi_133888524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik stel deze vraag gewoon uit interesse. Ik ben gewoon benieuwd naar wat je bedoelt. Je zegt dat de wiskunde soms beter is dan die van Bitcoin. Kun je een voorbeeld geven?
De wiskunde achter bitcoin is helemaal niet zo lastig. Het is waterdicht, dat wel, maar dat is 2+2 ook. Banken werken met vele verschillende soorten wiskunde/econometrie die gewoon echt vele niveaus hoger liggen en die elk jaar weer een stap verder gaan met nieuwe ontdekkingen in de wiskunde.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133888551
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Op welke manier vind je mij niet genuanceerd dan?
Je ontwijkt sommige lastige punten. Bijvoorbeeld:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je bedoelt verloren als in mensen die hun harde schijf weggooien?

En je kunt de bitcoins tot ver achter de komma uitschrijven, dus op een gegeven moment ga je met millibitcoins en picobitcoins betalen. Er zijn uiteindelijk misschien maar 21 miljoen bitcoins, maar er zijn 1000 keer zoveel millibitcoins, enz.
Dit is geen antwoord op de vraag wat er moet gebeuren als er op een dag minder bitcoins gemined worden dan er definitief uit het systeem verdwijnen. Er kan immers niet 'bijgedrukt' worden, dus dat heeft invloed op de waarde. Hoe wordt dit gecompenseerd? Of helemaal niet?
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 21:01:10 #121
230491 Zith
pls tip
pi_133888552
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die is dan in elk geval veel te stil.
De genuanceerde is altijd stiller dan de extremen.
pi_133888562
quote:

[..]

Voor mij ligt het wel wat genuanceerder.

Een paar voorbeelden:

Voorheen ging ik met m'n fotorolletje naar de Hema en liet het daar ontwikkelen.
Nu print ik thuis m'n foto's direct uit m'n digitale camera.

Voorheen moest ik voor ieder plastic gebruiksvoorwerp naar de winkel, nu print ik het thuis op m'n 3D-printer.

De consument trekt steeds meer zelfstandigheid naar zich toe dankzij nieuwe technieken.

Bitcoin heeft de mogelijkheid om dat te doen maar sluit banken en exchanges niet per definitie uit. Er zal altijd ruimte zijn voor een bank maar er is blijkbaar ook groeiende ruimte voor Bitcoin.
pi_133888568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef Zith het volgende:

[..]

De genuanceerde is altijd stiller dan de extremen.
Dat is waar.
pi_133888628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Voor mij ligt het wel wat genuanceerder.

Een paar voorbeelden:

Voorheen ging ik met m'n fotorolletje naar de Hema en liet het daar ontwikkelen.
Nu print ik thuis m'n foto's direct uit m'n digitale camera.

Voorheen moest ik voor ieder plastic gebruiksvoorwerp naar de winkel, nu print ik het thuis op m'n 3D-printer.

De consument trekt steeds meer zelfstandigheid naar zich toe dankzij nieuwe technieken.

Bitcoin heeft de mogelijkheid om dat te doen maar sluit banken en exchanges niet per definitie uit. Er zal altijd ruimte zijn voor een bank maar er is blijkbaar ook groeiende ruimte voor Bitcoin.
Ik mag hopen dat je inziet dat het hele bancaire systeem iets is wat je absoluut niet kunt vergelijken met het afdrukken van fotorolletjes. En zelfs als er zo'n systeem wordt gebouwd rond bitcoins komen er gewoon bitcoinhypotheekverstrekkers, bitcoinfondsen en andersoort analoge bedrijven die nu ook bestaan.
pi_133888638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je ontwijkt sommige lastige punten. Bijvoorbeeld:

[..]

Dit is geen antwoord op de vraag wat er moet gebeuren als er op een dag minder bitcoins gemined worden dan er definitief uit het systeem verdwijnen. Er kan immers niet 'bijgedrukt' worden, dus dat heeft invloed op de waarde. Hoe wordt dit gecompenseerd? Of helemaal niet?
Dat is op te lossen door het aantal cijfers achter de komma te verhogen.

Dit ligt nu op 8 cijfers maar kan in een client update probleemloos verhoogd worden om nog kleinere eenheden dan een Satoshi te gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')