Omdat het met bitcoins makkelijker is?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
als je er niet om geeft dat danny de bitcoins in euros omzet waarom doe je dat dan niet eerst zelf en stuur je die euros op?
en lekker waardevastquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Omdat het met bitcoins makkelijker is?
daarentegenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:23 schreef nuget het volgende:
Een paypal optie daarintegen zou wel fijn zijn.
Incompetentquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef Robuustheid het volgende:
Paypal..
Dan lig je hele tijd te kloten met creditcards en verificatie.
Yep, ze zijn vrij laag nu. En waardevaster dan dollar in ieder geval, dat geen goudstandaard kent.quote:
Twee bedragen op je bankrekening ontvangen binnen twee dagen en dan heb je een paypal-account. Big deal...quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef Robuustheid het volgende:
Paypal..
Dan lig je hele tijd te kloten met creditcards en verificatie.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Yep, ze zijn vrij laag nu. En waardevaster dan dollar in ieder geval, dat geen goudstandaard kent.
Dat zeg ik, payal is makkelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Twee bedragen op je bankrekening ontvangen binnen twee dagen en dan heb je een paypal-account. Big deal...
Blijft vermakelijk om te zien en te lezen hoe sommigen daar nu al bij zweren als elk weldenkend mens weet dat er een hoop haken en ogen aanzitten inzake zijn valuta en veiligheid.quote:
Leg ze eens uit dan, die veiligheidshaken en -ogen? Met name voor de verkopende partij? (zoals Fok! in dit geval)quote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Blijft vermakelijk om te zien en te lezen hoe sommigen daar nu al bij zweren als elk weldenkend mens weet dat er een hoop haken en ogen aanzitten inzake zijn valuta en veiligheid.
Ik geloof er niks van, volgens mij heb je er niets van begrepen.quote:En voor nu iemand komt zeuren dat ik er niets van begrepen heb. Ik heb mij er allang in verdiept wat het hele Bitcoin gebeuren is. Zowel de pro's en de tegens. Ik zou i.i.g. niet mij hele leven eraan ophangen.
De koers wisseld heel erg. Toen ik het laatst keek was 1btc $450. Laats was die nog $380.quote:Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef Danny het volgende:
het bedrag in bitcoin en euro's blijft gelijk. dus 10 euro wordt 10 bitcoins?
dat vind ik teveel werk. een pimp abo kost iets van 40 euro, dus dat zou dan 40btc wordenquote:Op zondag 17 november 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De koers wisseld heel erg. Toen ik het laatst keek was 1btc $450. Laats was die nog $380.
Maar je kan het direct in euro's laten uitkeren. De ene keer kost een abo dus 0.05 bitcoin.. de andere keer misschien 0.12
Ja maar ik hoef slechts één abonnement, geen 362!quote:Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef Danny het volgende:
het bedrag in bitcoin en euro's blijft gelijk. dus 10 euro wordt 10 bitcoins?
quote:Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Danny het volgende:
maar serieus, ik wil wel eens kijken hoe dat bitcoingedoe werkt. alleen niet nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |