Eerst de gangbang met Karina.quote:
Last van m'n sluitspier.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
Deis dus automatisch na al jouw berichten. Weten we dat ook weer.
Ben je gek geworden?quote:
misschien kunnen we hem ruilen voor xcachetquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu al heimwee naar de tijd dat Tong nog gewoon aan het racekakken was in zn eigen topics.
Hmm. Nee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien kunnen we hem ruilen voor xcachet
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien kunnen we hem ruilen voor xcachet
Dat is misschien een betere straf bij een eventueel volgende ban: Je kan alleen nog maar DM-en met xcachetquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is misschien een betere straf bij een eventueel volgende ban: Je kan alleen nog maar DM-en met xcachet
Daar is het DM-systeem van FOK! ook blij mee...quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben blij dat Knut z'n opmerkingen nu weer in algemene posts kwijt kan ipv in DM's.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar is het DM-systeem van FOK! ook blij mee...
Ok leuk, ik doe niet zoveel met FB.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ron, ik ben vrienden met je broer op FB.
Mannenliefde, voorliefde, geliefde, verliefde, beliefdequote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ook niet, maar het is puur voor m'n sociale status.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok leuk, ik doe niet zoveel met FB.
Japans.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:34 schreef tong80 het volgende:
Knutdeijsbeer.
Wat wil je later worden als je groot bent ?
ik scroll altijd wel even naar beneden als ik het opstartquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is puur voor m'n sociale status.
Het begint me met de dag meer tegen te staan. Een grote aaneenschakeling van eigengeilerij. Alleen met je goede maten is 't leuk kutten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik scroll altijd wel even naar beneden als ik het opstart
beetje fotootjes kijken en zeiken op iemand anders zijn status updates
Ik heb geen sociale status.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is puur voor m'n sociale status.
Gewoon eraf gaan. Heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Het begint me met de dag meer tegen te staan. Een grote aaneenschakeling van eigengeilerij.
Als iedereen je ontvriend heeft is het saai op FB he..quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon eraf gaan. Heb ik ook gedaan.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar moet je juist niet groot voor worden...
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als iedereen je ontvriend heeft is het saai op FB he..
Ik vind het wel leuk om te kijken, maar post er zelf zelden tot nooit wat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het begint me met de dag meer tegen te staan. Een grote aaneenschakeling van eigengeilerij. Alleen met je goede maten is 't leuk kutten.
Heel veel reclame ook. Iedereen liket pakjes Maggie bouillon om een lollie te winnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het begint me met de dag meer tegen te staan. Een grote aaneenschakeling van eigengeilerij. Alleen met je goede maten is 't leuk kutten.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toffe jongens als ik hebben geen profiel
Klopt, daarom is Geo hier ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef tong80 het volgende:
Weinig wijven om te neuken hier trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |