Toevallig in de buurt, maar kwam goed uit.quote:
Bij kanker is de dood vrijwel zeker, bij chemo vergroot de overlevingskans.quote:
Elke minuut van je leven naarstig wachten tot ik weer eens wat post, bedoel je!quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Toevallig in de buurt, maar kwam goed uit.
Je hebt gelijk, ik las verkeerd.quote:Bij kanker is de dood vrijwel zeker, bij chemo vergroot de overlevingskans.
Nee hoor. Ook met random MyAT browsen struikel ik over zat ondoordachte posts van je.quote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Elke minuut van je leven naarstig wachten tot ik weer eens wat post, bedoel je!
Begrijpelijk.quote:[..]
Je hebt gelijk, ik las verkeerd.
Rightquote:Op zondag 22 december 2013 15:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook met random MyAT browsen struikel ik over zat ondoordachte posts van je.
Ik moest even wennen aan je spontane rationaliteit.quote:Begrijpelijk.
Het was er altijd al. Misschien is het je perceptie die verandert.quote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Right
[..]
Ik moest even wennen aan je spontane rationaliteit.
Heel goed - but they should'n't be allowed to dress it up like they do.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:16 schreef PontifexMaximus het volgende:
Het is voor alle bedrijven van levensbelang om zoveel mogelijk geld te verdiennen om te overleven in de ratrace. Dat is nou eenmaal het systeem.
Het verschil tussen banken en hedgefunds niet kennenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Precies. Dat zei ik toch ook. Dat banken het allerergste zijn wat betreft de greed en het winstbejag. En het verschil tussen 21 miljoen en 14 miljoen is voor de normale sterveling niet te zien hoor.
En tuurlijk gaat iemand niet bewust olie spillen of zoiets. Maar als ze een afweging moeten maken tussen ergens rotzooi dumpen (wat bijna gratis is) of een recycling bedrijf inschakelen dan weet 95% van de bedrijven ook wel welke optie ze kiezen. En waar komt dat door? Juist de greed, de nr 1 doelstelling nl het maken van winst.
DUs maken die bedrijven willens en wetens het millieu kapot. Wat natuurlijk oliedom is aangezien ze hier zelf ook moeten leven. Maar dat soort gedachtes komt in de meesten helaas niet op.
Die berdragen zijn een schijntje bij de premies die ik voorbij zie komen in mijn branche.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Precies. Dat zei ik toch ook. Dat banken het allerergste zijn wat betreft de greed en het winstbejag. En het verschil tussen 21 miljoen en 14 miljoen is voor de normale sterveling niet te zien hoor.
En tuurlijk gaat iemand niet bewust olie spillen of zoiets. Maar als ze een afweging moeten maken tussen ergens rotzooi dumpen (wat bijna gratis is) of een recycling bedrijf inschakelen dan weet 95% van de bedrijven ook wel welke optie ze kiezen. En waar komt dat door? Juist de greed, de nr 1 doelstelling nl het maken van winst.
DUs maken die bedrijven willens en wetens het millieu kapot. Wat natuurlijk oliedom is aangezien ze hier zelf ook moeten leven. Maar dat soort gedachtes komt in de meesten helaas niet op.
In dit geval is fukties het juiste woord dusquote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die berdragen zijn een schijntje bij de premies die ik voorbij zie komen in mijn branche.
De oprotpremie van een van mijn collega's uit de VS bedroeg 120 miljoen.
Ik zeg niet dat het niet veel is maar zal vast een Amerikaan zijn, het verschil tussen top funkties en normale fukties is er echt schandalig groot.
haha ehm oeps aangepast ... zat een kruimel onder mijn N..quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In dit geval is fukties het juiste woord dus.
Ja die bleven achter op de sitequote:Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef Re het volgende:
een grafiek zonder as-beschrijving is geen grafiek
Die XY die je er later hebt bijgezet.quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja die bleven achter op de site![]()
Maar het verschil tussen arm en rijk is vele maten groter in de VS dan hier.,
Nee sorry ben m even kwijt had na die reactie gelijk gezocht ...quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die XY die je er later hebt bijgezet.![]()
![]()
Heb je misschien een linkje waar je het vandaan hebt?
En ook nog eens verkeerd om...quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee sorry ben m even kwijt had na die reactie gelijk gezocht ...
bemerkte dat het een en ander van het plaatje ontbrak.
dus drom X en Y
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
En jouw branche is? Kan me toch niet voorstellen dat een andere branche als het bankwezen hogere bonussen betaald namelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die berdragen zijn een schijntje bij de premies die ik voorbij zie komen in mijn branche.
De oprotpremie van een van mijn collega's uit de VS bedroeg 120 miljoen.
Ik zeg niet dat het niet veel is maar zal vast een Amerikaan zijn, het verschil tussen top funkties en normale funkties is er echt schandalig groot.
Nu klopt er helemaal geen bal van man,-edit-quote:
waar ik voor werk is de grootse op de markt, en alles wat er maar mee te maken heeft,quote:Op maandag 30 december 2013 18:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En jouw branche is? Kan me toch niet voorstellen dat een andere branche als het bankwezen hogere bonussen betaald namelijk.
Lijkt me sterk dat daar oprotpremies van 120 miljoen gegeven worden. Maar dan nog de bonussen bij banken worden in de miljarden per kwartaal bekeken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar ik voor werk is de grootse op de markt, en alles wat er maar mee te maken heeft,
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Fire_prevention
Zie PM.quote:Op maandag 30 december 2013 18:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat daar oprotpremies van 120 miljoen gegeven worden. Maar dan nog de bonussen bij banken worden in de miljarden per kwartaal bekeken.
Je begint er zelf toch over. Laten we in ieder geval concluderen dat zulke bonussen te ziek voor woorden zijn in welke branche ze ook betaald worden.quote:Op maandag 30 december 2013 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie PM.
ik ga hier ook niet verder over discusieren want dit staat los van dit topic.
Ja, maar er is wel een groot verschil tussen verschillende landen, en daar zitten niet alleen banken tussen maar ook, andere grote bedrijven.quote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je begint er zelf toch over. Laten we in ieder geval concluderen dat zulke bonussen te ziek voor woorden zijn in welke branche ze ook betaald worden.
Prima maar er is voor ons geen verschil meer tussen landen. Want als mensen in de USA torenhoge bonussen krijgen heeft dat net zo goed veel effect op ons aangezien alles zo verweven is met elkaar tegenwoordig.quote:Op maandag 30 december 2013 18:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja, maar er is wel een groot verschil tussen verschillende landen, en daar zitten niet alleen banken tussen maar ook, andere grote bedrijven.
Zie hier in mijn stadje.
http://nos.nl/artikel/582597-loon-corporaties-nog-te-hoog.html
maar goed we wijken afsorry, verder aub over Topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |