Ahhh, mooi. Die handjes en voetjesquote:Op zondag 22 december 2013 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist uitgekomen![]()
Hij heeft een boek geschreven over zijn keuken avontuur en vangkooi![]()
[ afbeelding ]
Als dat niet het ultieme verjaardagskado is
Wat liefquote:Op zondag 22 december 2013 18:20 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Disana!
Dit heb je wel verdiend na al je goede zorgen
[ afbeelding ]
Die heeft nu zo'n mooi huis, die is het mijne allang weer vergeten, joh.quote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Ahhhhh toe... mag ik weer thuiskomen?
[ afbeelding ]
Kun je je voorstellen hoe dom je zit te kijken als zoiets door je huis loopt te waggelen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:16 schreef sp3c het volgende:
wat een malle beestjes zijn het ook eigenlijk
Dankjewel Whisquote:Op zondag 22 december 2013 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd Disana![]()
![]()
![]()
![]()
En EEE en zijn vriendjes vieren met je mee:
[ afbeelding ]
Welnee. Dit feest is al volledig uit de hand gelopenquote:Op zondag 22 december 2013 22:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Ben ik te laat voor het feestje?
[ afbeelding ]
Gewoon het 1e topic-deel nog eens doorlezen als je gaat twijfelenquote:Op maandag 23 december 2013 09:01 schreef Disana het volgende:
Door al die leuke en lieve gifjes krijg ik nog spijt dat ik hem heb laten gaan
Maar misschien had ik hem wel tam en zindelijk kunnen maken.quote:Op maandag 23 december 2013 10:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Gewoon het 1e topic-deel nog eens doorlezen als je gaat twijfelen
Dan zou hij alsnog een illegaal gehouden beschermd dier zijnquote:Op maandag 23 december 2013 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar misschien had ik hem wel tam en zindelijk kunnen maken.
Oh ja.quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Dan zou hij alsnog een illegaal gehouden beschermd dier zijn
Wat in NL niet mag omdat het een beschermde diersoort is....quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
De egel die de wereld charmeert
De sprookjesachtige foto's die een Japanse fotograaf van zijn egel neemt, hebben van Darcy één van de meestgevolgde dierenaccounts op Instagram gemaakt. Shota Tsukamato heeft grootse plannen met zijn huisdier: hij wil dat Darcy de beroemdste egel ter wereld wordt. Dat lijkt aardig te lukken
Darcy is drie jaar, woont in Tokio en heeft al ruim 390.000 trouwe volgers.Bekijk nog meer foto's van Darcy. © Instagram / darcytheflyinghedgehog
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)reld-charmeert.dhtml
Er zijn dus ook mensen die hem houden als huisdier
Ja, die had ik op mijn verjaardag gepost: F&F / Probleem: egel is in huis getrokken - Nu nog even nazorg in stadsparkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
De egel die de wereld charmeert
De sprookjesachtige foto's die een Japanse fotograaf van zijn egel neemt, hebben van Darcy één van de meestgevolgde dierenaccounts op Instagram gemaakt. Shota Tsukamato heeft grootse plannen met zijn huisdier: hij wil dat Darcy de beroemdste egel ter wereld wordt. Dat lijkt aardig te lukken
Darcy is drie jaar, woont in Tokio en heeft al ruim 390.000 trouwe volgers.Bekijk nog meer foto's van Darcy. © Instagram / darcytheflyinghedgehog
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)reld-charmeert.dhtml
Er zijn dus ook mensen die hem houden als huisdier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |