Wat moet ik met al die katten?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Met die vangkooi valt ook wel en leuke reeks te maken.
Ik zie de kleintjes hier wel eens lopen, in de nazomer. Echt een schattig gezicht.quote:Op woensdag 4 december 2013 02:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]en misschien zelfs wel een
![]()
En dan een hele boel kleintjes
![]()
Kan Disana weer opnieuw beginnen met vangen![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:30 schreef Disana het volgende:
Ik zie de kleintjes hier wel eens lopen, in de nazomer. Echt een schattig gezicht.
Deze kan ik wel makkelijk vangen, denk ikquote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Op weg naar de keuken van Disana voor wat lekkers
zoooo lieeefff!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Op weg naar de keuken van Disana voor wat lekkers
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:00 schreef Disana het volgende:
Humor hoor. Ik zat met een vriendin te praten, horen we het kattenluikje klepperen. Zij zat bij de keukendeur, dus ik vraag 'wat komt er binnen?'. Zegt ze 'een egel'.
Deze grap heeft me weer een paar jaar van mijn leven gekost.
Gewoon weer loslaten.quote:
Hahaha...quote:Op woensdag 4 december 2013 19:00 schreef Disana het volgende:
Humor hoor. Ik zat met een vriendin te praten, horen we het kattenluikje klepperen. Zij zat bij de keukendeur, dus ik vraag 'wat komt er binnen?'. Zegt ze 'een egel'.
Deze grap heeft me weer een paar jaar van mijn leven gekost.
Wat leuk. Dankjewel. Ik hoop dat EEE inmiddels ook een lekker slaapplekje heeft gevonden.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef rene90 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1382448
Vanaf 18 minuten over de winterslaap van de egel (duurt niet heel lang, maar wel even grappig om te horen hoe het werkt)
Haha, ik denk dat m'n buren dan heel boos zouden worden; vrijwel iedereen heeft hier katten.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Gewoon weer loslaten.Het gaat om de spanning "wat zit er vandaag in Disana's kooi?"
Maar mocht je toevallig een mooie maine coon vangen dan hou ik me aanbevolen. Ik zoek nog een tweede.
En nog onweer ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe zou het met hem zijn? Nu zit hij helemaal alleen buiten in de koude storm en is hartstikke bang en hongerig.
Die zit lekker in een holletje van bladeren onder de naaldbomen. Lekker fris en gezond, niet in een keuken met wat kattenbrokken.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Ach, dat kan dat beest best hebben!
Het zijn prachtige katten maar ik hoef er niet echt een.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat m'n buren dan heel boos zouden worden; vrijwel iedereen heeft hier katten.
Maine Coons zijn mooi. Je kunt jezelf bij asiels opgeven als belangstellende voor als er eens een binnenkomt, wist je dat?
Je eigen kat is altijd de mooistequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Het zijn prachtige katten maar ik hoef er niet echt een.Mijn huidig huis-tuin-keuken katje ziet eruit alsof ie van overgebleven restjes is gemaakt maar hij is in mijn ogen de allermooiste.
![]()
Eventuele tweede wordt ook een gewoon htk katje. Er zijn ook mensen die egels in huis hebben maar dat lijkt mij persoonlijk niks.
Ik hoop het zo... Ik mis m.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:14 schreef KaBuf het volgende:
Bij elke kick van dit topic denk ik dattie weer terug is
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:14 schreef KaBuf het volgende:
Disana niet denk ik zoquote:
Vooral uit 1985quote:
Ja, dat denk ik nou nog steeds elke keer als er brokjes in de keuken worden geknabbeld. We hebben gewoon collectief een egeltic opgelopen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:14 schreef KaBuf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |