Gewenning kan enkel op basis van een eigenschap die de hond bezit. Je kan een hond ook niet leren praten als een mens, hij heeft de eigenschap van stembanden niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar het is puur gewenning.
Zie het als het zelfde als de hond die z'n weg naar huis weet van de andere kant van de stad.
Nee, het is dat we naar een klok kijken en daardoor geleefd worden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
HET PUNT IS DAT JULLIE DENKEN DAT ER EEN KLOK NODIG IS VOOR TIJD OM TE BESTAAN EN TE ERVAREN! SNAP DAT DAN!
Appels en peren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewenning kan enkel op basis van een eigenschap die de hond bezit. Je kan een hond ook niet leren praten als een mens, hij heeft de eigenschap van stembanden niet.
GODVERDOMME WAT ZIT JE MIJ NOU OVER ÉÉN KAM TE SCHEREN TERWIJL IK DAARVOOR GODVERDOMME NIKS OVER DIE HELE KWESTIE HEB GEZEGD DAN GODVERDOMME???!!1!?!1quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
HET PUNT IS DAT JULLIE DENKEN DAT ER EEN KLOK NODIG IS VOOR TIJD OM TE BESTAAN EN TE ERVAREN! SNAP DAT DAN!
Jouw arie en een driewieler zonder zadel.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw arie en een driewieler zonder zadel.
En hoezo gaat de hond kwijlen op een gegeven moment? Conditionering ja. Maar dat kan enkel doordat hij de zintuigen heeft om het eten waar te nemen.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewenning kan enkel op basis van een eigenschap die de hond bezit. Je kan een hond ook niet leren praten als een mens, hij heeft de eigenschap van stembanden niet.
Enkel doordat je armen bezit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]. Nee.
Ik kon eerst niet zwemmen, maar doordat ik dat vaak heb gedaan, ben ik er aan gaan wennen, en nu kan ik zwemmen.
IK MAAK GARPJEN TOG JA TOGquote:
Ik zag daar laatst een dronken zwerver.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zag Rez laatst op Leiden Centraal.
RTquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag daar laatst een dronken zwerver.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK MAAK GARPJEN TOG JA TOG
OOH YOU TOUCH MY TRALALA MY DING DING DONG
NEIN MAN ICH WILL NOCH NICHT GEHEN ICH WIL NOCH EIN BISSCHEN TANZEN
DAS LIED VON MAAAAANUUEEEEL
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, je komt weer in het grote boek.
Honden hebben geen armen en kunnen ook zwemmen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel doordat je armen bezit.En je kon trouwens wel zwemmen toen je uit de baarmoeder kwam.
QFTquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
Ik rook de geur van Rez penis toen ik laatst aan Mono's aarsje rook.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
Ik rook de geur van Rez penis toen ik laatst aan Mono's aarsje rook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |