tranen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en haar blog:
http://tamarageense.tumbl(...)kstraweekend-verhaal
Ja genotje inderdaad.quote:
Ik heb bij EW wel een paar keer gierend van het lachen bijna in de vangrail gehangen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik herken me wel in dat ik eerst EW echt een flopshow vond en het langzaamaan ok begon te vinden. Moet wel zeggen dat het echt een opdebanklig-show is, in de auto luisteren doet het hem bij EW voor mij absoluut niet.
Nou ik wilde het net zeggen, fapfapfap.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit nummer verdomme lekker.
tot mijn stomme verbazing kwam mijn collega hier laatst mee aanzetten, had hij bij z'n dochter gehoordquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit nummer verdomme lekker.
aan het infuusquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hangend jankend in het ziekenhuis hier.
Ik heb heel hard gestemd op Firestarter, maar helaas.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Dat dit wint van Firestarter snap ik niet
Deze is nog beter dan het heerlijke Firestarter, legendarische plaat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Dan wil ik volgende keer jouw moves zien op deze plaatquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is nog beter dan het heerlijke Firestarter, legendarische plaat.
Beste dansplaat ooit.
grapje toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon beuken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan wil ik volgende keer jouw moves zien op deze plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |