quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ze nog goede muziek maakten
Waar? Die wil ik namelijk wel eens een keertje zienquote:
het gaat inderdaad helemaal verkeerd met het drugsgebruik.quote:
Ja ik vraag wel mij af, is deze niet te vroeg voor een eventuele anthem?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:20 schreef Pino112 het volgende:
Zul je zien, pushen ze een ander kutnummer.
Nee dit wordt hem wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:20 schreef Pino112 het volgende:
Zul je zien, pushen ze een ander kutnummer.
Britney kwam vorig jaar ook rond deze tijd uit en werd ook al meteen 2/3 keer per dag gedraaid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja ik vraag wel mij af, is deze niet te vroeg voor een eventuele anthem?
Als ze hem niet te vaak draaien niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja ik vraag wel mij af, is deze niet te vroeg voor een eventuele anthem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:29 schreef themauster het volgende:
Vanavond topshowtje bij dwdd:
3FM DJ's over hun muzikale belofte van 2014 - 3-12-2013
Elk jaar doet de BBC een voorspelling: welke vijftien muzikale acts zullen het aanstaande jaar doorbreken? Van de vijftien worden de drie grootste kanshebbers gekozen. Eerdere winnaars waren klinkende namen als 50 Cent, Adele en Keane, maar ook ‘onbekenden‘ als The Bravery en Little Boots.
Wij vragen vandaag aan vier 3FM DJ’s welke bands, zangers, zangeressen, rappers of producers zij groots zien doorbreken in 2014: Paul Rabbering, Timur Perlin, Annemieke Schollaardt en Giel Beelen.
Tafelheer:Little Boots onbekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was best groot in Engeland en ze is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Elk jaar doet de BBC een voorspelling: welke vijftien muzikale acts zullen het aanstaande jaar doorbreken? Van de vijftien worden de drie grootste kanshebbers gekozen. Eerdere winnaars waren klinkende namen als 50 Cent, Adele en Keane, maar ook ‘onbekenden‘ als The Bravery en Little Boots.
Wij vragen vandaag aan vier 3FM DJ’s welke bands, zangers, zangeressen, rappers of producers zij groots zien doorbreken in 2014: Paul Rabbering, Timur Perlin, Annemieke Schollaardt en Giel Beelen.
Tafelheer:Waarom áltijd Giel bij zulke items? En er zijn geen andere dj's of muziekkenners dan die van 3fm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Er staat niet dat ze onbekend is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Little Boots onbekenddat was best groot in Engeland en ze is
De kenners van Sky.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom áltijd Giel bij zulke items? En er zijn geen andere dj's of muziekkenners dan die van 3fm?
Staat er wel tussen haakjes dat wel.quote:
Tafelheer:Manmanman. En heel toevallig gaan de namen die ze noemen vanaf morgen tot aan eind 2014 helemaal kapot gedraaid worden zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Giel=Vara=DWDD.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom áltijd Giel bij zulke items? En er zijn geen andere dj's of muziekkenners dan die van 3fm?
Ja ze is nu eenmaal niet zo bekend als Adele of Keane, staat er toch niet raar? In Nederland kent 99% van de mensen die je het op straat vraagt Little Boots niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Staat er wel tussen haakjes dat wel.
onbekenden staat er letterlijkquote:
Hij vloekt op de radioquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer in de fik gestoken? Of welke vulkaan heeft ie nu weer aangezet?
zoals het er staat is het net alsof die nu bekende namen wel zijn doorgebroken en die laatste nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze is nu eenmaal niet zo bekend als Adele of Keane, staat er toch niet raar? In Nederland kent 99% van de mensen die je het op straat vraagt Little Boots niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |