abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134010443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:52 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Wauw :D

Ik vind de meiden uit Roemenie vaak ook lekkerder dan onze NL dames, althans degenen die ik gezien/ontmoet heb. :9~
Dit: is bv. echt een heerlijke superslet. :9~ :9~ :9 Stinge iumina betekent: doe het licht uit. Iumina lijkt op het Franse lumiere; licht dus. ;)
Zulke vrouwen als bovenstaande heb ik niet gezien op de roemeense bruiloft waar ik geweest ben, Ik vind haar ook niet super bijzonder knap, maar dat terzijde. Sommige meiden zien er best leuk uit, maar niet bijzonder. Het grootste deel heeft toch al snel een oude kop (ook door de kilo's make up die erop gaan).
pi_134011703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:52 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Wauw :D

Ik vind de meiden uit Roemenie vaak ook lekkerder dan onze NL dames, althans degenen die ik gezien/ontmoet heb. :9~
Dit: is bv. echt een heerlijke superslet. :9~ :9~ :9 Stinge iumina betekent: doe het licht uit. Iumina lijkt op het Franse lumiere; licht dus. ;)
Dit is van die foute Oostblok muziek. In Bulgarije lopen er ook tal van dit soort zangeressen rond.

Persoonlijk vind ik Elena Gheorghe en Elena Ionescu van Mandinga wel goed.
Copthorne 2.0
pi_134020125
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 10:59 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Dit is van die foute Oostblok muziek. In Bulgarije lopen er ook tal van dit soort zangeressen rond.

Persoonlijk vind ik Elena Gheorghe en Elena Ionescu van Mandinga wel goed.
Elena Gheorghe hoor je in NL nog steeds met haar singels Disco Romancing en Midnight Sun die alweer een beetje oud zijn maar nog steeds wel goed.
Ik wilde Mandinga's album http://en.wikipedia.org/wiki/Club_de_Mandinga_(album) dat vorig jaar verscheen hier in de winkel of op internet kopen. Helaas was die moeilijk of niet verkrijgbaar, maar het lukte me wel om alle liedjes op MP3-sites te downloaden en zodoende op een eigen gebrande CD te zetten. Mandinga maakt inderdaad erg leuke muziek waarbij je veel Zuid-Amerikaanse vrolijkheid te horen krijgt. Niet gek natuurlijk, want een paar mensen uit die groep komen uit Cuba.

Andere muziek die ik leuk vind maar niet zo bekend in NL zijn:
Morandi - N3XT (album) > Vooral erg populair in Rusland en Oekraine
Fly Project - Toca Toca
- Back in My Life
- Musica
Fly Project is populair in Rusland en Italië.
Deepcentral - Music makes me Free
- Cry it Away
- Russian Girl

Misschien helpt veel Roemeense muziek luisteren je heimwee te verzachten. :D Vind de hele muziekindustrie daar erg goed en modern.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_134110126
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:02 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Elena Gheorghe hoor je in NL nog steeds met haar singels Disco Romancing en Midnight Sun die alweer een beetje oud zijn maar nog steeds wel goed.
Ik wilde Mandinga's album http://en.wikipedia.org/wiki/Club_de_Mandinga_(album) dat vorig jaar verscheen hier in de winkel of op internet kopen. Helaas was die moeilijk of niet verkrijgbaar, maar het lukte me wel om alle liedjes op MP3-sites te downloaden en zodoende op een eigen gebrande CD te zetten. Mandinga maakt inderdaad erg leuke muziek waarbij je veel Zuid-Amerikaanse vrolijkheid te horen krijgt. Niet gek natuurlijk, want een paar mensen uit die groep komen uit Cuba.

Andere muziek die ik leuk vind maar niet zo bekend in NL zijn:
Morandi - N3XT (album) > Vooral erg populair in Rusland en Oekraine
Fly Project - Toca Toca
- Back in My Life
- Musica
Fly Project is populair in Rusland en Italië.
Deepcentral - Music makes me Free
- Cry it Away
- Russian Girl

Misschien helpt veel Roemeense muziek luisteren je heimwee te verzachten. :D Vind de hele muziekindustrie daar erg goed en modern.
Roemeense muziek luisteren helpt zeker. ;)

Bedankt voor je uitgebreide post! Ik ben met een aantal artiesten nog niet heel bekend. Leuk om meer Roemeense muziek te leren kennen. :)
Copthorne 2.0
pi_134110223
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:55 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Roemeense muziek luisteren helpt zeker. ;)

Bedankt voor je uitgebreide post! Ik ben met een aantal artiesten nog niet heel bekend. Leuk om meer Roemeense muziek te leren kennen. :)
Graag gedaan! Een van die groepen die ik in mijn post heb genoemd kwam ik per toeval tegen op YouTube, en via 'gerelateerde artiesten' kwam ik dus steeds meer Roemeense artiesten tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door StarmanFR op 10-12-2013 11:08:36 ]
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_134113446
Roemenië mist jou ook, TS.

pi_134142839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef MAHL het volgende:
Roemenië mist jou ook, TS.

[ afbeelding ]
Mooi meisje en mooie foto ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')