Constantaquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Precies, ik kan het niet goed uitleggen, maar het heeft iets mysterieus.
Daarnaast is Sighișoara een sprookjesstad, het ziet er ontzettend mooi uit. Constanţa is een chille badplaats met een relaxte cultuur en lekker eten.
Dat vond ik een wereld van verschil, alleen de badhuizen zijn daar wel geweldig..quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens, als je Boekarest leuk vindt, dan zal je Boedapest waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen.
Hmmm, ik vond de steden op zich wel redelijk vergelijkbaar moet ik zeggen. Over de mensen heb ik trouwens geen mening, toen ik in Boedapest was, was toevallig tijdens Sziget en daardoor kon ik gewoon zo'n beetje overal Nederlands pratenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat vond ik een wereld van verschil, alleen de badhuizen zijn daar wel geweldig..
Mensen in Hongarije zijn nors vond ik en de taal is compleet anders.
Ook is de stad anders, met de rivier er middenin zeg maar, oogt veeeeeeeeeeeel groter met al die bruggen etc.
Nee, dat helaas niet. Wel naar het kasteel in Bran.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Constanta![]()
Ook naar kasteel van Peles geweest?
Het kasteel in Bran ben ik ook geweest, vond ik eigenlijk niks aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet. Wel naar het kasteel in Bran.
Wellicht iets voor de volgende keer.
Dat vond ik ook niet boeiend eerlijk gezegd. Het was op de weg van Boekarest naar Sighisoara en we hadden zoiets van: we zijn er nu toch, laten we er even gaan kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het kasteel in Bran ben ik ook geweest, vond ik eigenlijk niks aan.
Het ligt er natuurlijk aan waar in Roemenië je bent geweest. Als je ooit eens in Sighișoara bent geweest, dan zul je Roemenië niet snel sfeerloos noemen denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:25 schreef Beursaap het volgende:
RoemeniëSfeerloos kanker land met alleen maar beren zigeuners die komen bedelen
Zet maar eens je tenje op daar, TS, geheid dat je bezoek krijgt 's nachts!
Ik woon nu een half jaar in Tsjechië en ik ben afgelopen zomer een week in Roemenië geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:43 schreef richolio het volgende:
Waarom ben je daar eigenlijk voor een half jaar geweest ts?
Die steden zijn echt totáál anders. Boekarest is op het eerste gezicht chaos, maar als je er wat langer bent ontdek je het systeem en de mooie plekjes. Boedapest is net andersom: op het eerste gezicht prachtig en harmonisch, maar als je er wat langer bent ontdek je wat er allemaal kan en wat voor gekke dingen er gebeuren (24/7-mentaliteit, vage figuren, de "ruin bars", illegaal pálinka stoken, enz.).quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens, als je Boekarest leuk vindt, dan zal je Boedapest waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen.
vertel, welke Oost Europese landen heb je allemaal bezocht en wat precies vond je er sfeerloos aan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:29 schreef Zeetakje het volgende:
Oostblok![]()
Sfeerloze paupertroep
Wat moet je daar man?
Enige beetje Oostblokstad waar ik geweest ben was Vilnius en moet zeggen: was erg leuk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Verkapt "kijk mij veel van de wereld hebben gezien" topic. Succes in Roemenië en hou ons vooral niet op de hoogte.
HIJ HEEFT HET OP FACEBOEK GELEZEN WANT ANS EN JOHN ZEGGEN ALTIJD DAT ZE DE HELE TIJD STELEN EN DAARDOOR KRIJGT JOHN GEEN BAAN!!!1111quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
vertel, welke Oost Europese landen heb je allemaal bezocht en wat precies vond je er sfeerloos aan?
Wauwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |