ik vind m ranzig en hij is meestal doorbakken en zwartquote:Op vrijdag 19 september 2008 05:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Appeltaart van Dudok is zo'n beetje het meest overrated product van Nederland...
Beide, eigeel van te voren zodat hij mooi(er) bruin wordt en als hij net klaar is 'lakken' met abrikozenjamquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:03 schreef kabouter.muts het volgende:
En bestrijken met eigeel of abrikozenjam??
Recept van me oma:quote:Op vrijdag 19 september 2008 05:22 schreef Superfast het volgende:
of oma's receptenboek)
Het enige taartje van Koekela wat ik niet te versmaden vind is de chocoladetruffeltaart, neem ik altijd na een lekker dagje Elysium (sauna) met een bakkie koffie erbijquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:48 schreef n0a het volgende:
De Dudok appeltaart is ontwikkeld door het vrouwtje van Koekela. Zelf ben ook niet echt dol op de Dudok appeltaart, de appelschil er in vind ik niet lekker.
Hoor ik vaker de laatste tijd, ik vind het alleen echt geen goed alternatief. Als het niet anders kan is het misschien een optie, maar alleen een échte appeltaart is met goudreinetten vind ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sprak laatst een groenteboer die altijd goudreinetten aanrade, alleen zijn die maar een paar maanden per jaar te krijgen.Voor de rest vh jaar adviseerde hij Elstar omdat de Hema die ook gebruikt. Meningen hier?
Erg lekker. Maar de worteltaart, notentaart en cheesecake zijn ook super.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het enige taartje van Koekela wat ik niet te versmaden vind is de chocoladetruffeltaart, neem ik altijd na een lekker dagje Elysium (sauna) met een bakkie koffie erbij
Inmiddels al iets gevonden? Ondanks dat ik in Heerlen geboren ben kan ik je niet verder helpen, maar ik zou zelf ook wel een goede tip willen.quote:Op zondag 4 april 2004 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik zoek ook nog appeltaartspots in Heerlen en Maastricht.
Delft is binnenkort ook wel een goed idee! Ga ik mn nieuwe fiets uittesten!
In Heerlen en Maastricht weet ik geen memorabele adresjes. Helaas!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inmiddels al iets gevonden? Ondanks dat ik in Heerlen geboren ben kan ik je niet verder helpen, maar ik zou zelf ook wel een goede tip willen.
Ik vind het trouwens vaak zo jammer dat er geen ruitjes deeg bovenop zitten. Het deeg is juist het lekkerste.
Ik gebruik altijd goudreinetten inderdaad, en als die er niet zijn gebruik ik Jonagold (ook lekker stevig en friszuur).quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sprak laatst een groenteboer die altijd goudreinetten aanrade, alleen zijn die maar een paar maanden per jaar te krijgen.Voor de rest vh jaar adviseerde hij Elstar omdat de Hema die ook gebruikt. Meningen hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |