Goeiemorgen Liejannuh.....quote:Op zondag 4 april 2004 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik zoek ook nog appeltaartspots in Heerlen en Maastricht.
Delft is binnenkort ook wel een goed idee! Ga ik mn nieuwe fiets uittesten!
Lieve BBQ-kip,quote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Lieve Liejannuh,
ik raad u bij deze aan appeltaart te gaan nuttigen bij uwen oma of anders zelf deze godellijke vernapering te gaan bereiden uit de beste ingrediënten die u kunt vinden.
Variaties met noten, dan wel ander soortige vruchten dan appelen, zijn ook niet te versmaden, gelieve dit ook mee te nemen in uwe beslissing bij de selectie der ingrediënten.
In een zakelijke omgeving zoals een horecagelegeheid zult u nooit zo een perfect bereid stuk gebak aantreffen, me dunkt.
Gegroet,
uw ami, BBQ-kip
Leiden heeft ondanks dat het de uitstraling heeft van een dorp wel meer dan 1 restaurant. waaar!!?!?!!?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:15 schreef habanero het volgende:
Vooraf en Toe in Leiden die hebben hele goeie appeltaart !!
Lees nu eens het stukje wat je quotte nog eens...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leiden heeft ondanks dat het de uitstraling heeft van een dorp wel meer dan 1 restaurant. waaar!!?!?!!?
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Lees nu eens het stukje wat je quotte nog eens...
gooi er ees gehakte walnoten doorquote:Op zondag 6 oktober 2002 14:27 schreef Gumtree het volgende:
Briljant iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 05:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Appeltaart van Dudok is zo'n beetje het meest overrated product van Nederland...
Zelfmaak appeltaart echter
ik vind m ranzig en hij is meestal doorbakken en zwartquote:Op vrijdag 19 september 2008 05:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Appeltaart van Dudok is zo'n beetje het meest overrated product van Nederland...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |