Ohhquote:
Gewoon show comments vinkje weghalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Bolters het volgende:
Wanneer je via Twitch streamt, is het dan eigenlijk mogelijk om zelf op je tv fullscreen te spelen? Nu zie ik steeds die grijze balken etc, maar heb dat uiteraard liever uit het beeld weg. Zie het echter nergens bij de opties staan.
Ahh, handig! Thnx!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon show comments vinkje weghalen.
Rot op met je MLP troep.quote:
Wat ben jij toch een vriendelijke ventquote:Op woensdag 4 december 2013 12:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Rot op met je MLP troep.
Ik heb al genoeg trauma's aan die kutbeesten overgehouden. ('s nachts op een hele kudde gaan staan die dochterlief tactisch heeft geplaatst bv.)
Dank u!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vriendelijke vent
Neuh, wel Killzone eventueel. Maar BF werkt met online pass toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:46 schreef Roypsv het volgende:
Is iemand die binnekort mijn Assassins creed black flag wil ruilen voor Battlefield ?
volgens mij hadden ze online pas weggelaten toch ?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Neuh, wel Killzone eventueel. Maar BF werkt met online pass toch?
Inderdaad geen online passquote:Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze online pas weggelaten toch ?
Eventueel interesse in Killzone of zeg je laat maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze online pas weggelaten toch ?
ja sorry man, ik heb express killzone niet gehaald omdat het niet mijn spel is.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:01 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Eventueel interesse in Killzone of zeg je laat maar.
Hoop het ook voor je. Zou top zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Hopen dat de MM vandaag wel gaat bellen dat k ps4 op kan halen, meh.
De pre-orders van vrijdag zouden gister verlopen, maar toen zeiden ze opeens dat ze die mensen nog 1x ging bellen, dus nu maar afwachtenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je. Zou top zijn
Zijn er mensen die hem niet hebben opgehaald dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De pre-orders van vrijdag zouden gister verlopen, maar toen zeiden ze opeens dat ze die mensen nog 1x ging bellen, dus nu maar afwachtenGelukkig ben k nu nog even met a link between worlds bezig
Ja! Hij zei dat er nog aardig wat stonden van mensen die niet opgehaald hadden en ook niet op telefonotjes reageerden. En dan gaan ze dus beginnen met mensen die op de lijst staan en daar staan wij op de eerste plek dus als 1 iemand hem al niet ophaalt kunnen we hem eindelijk halenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem niet hebben opgehaald dan?
Er zijn ook een hoop mensen die 2 of meer pre-orders hadden staan bij verschillende winkels. Dus het zou me niks verbazen als er inderdaad her en der een "restpartij" staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja! Hij zei dat er nog aardig wat stonden van mensen die niet opgehaald hadden en ook niet op telefonotjes reageerden. En dan gaan ze dus beginnen met mensen die op de lijst staan en daar staan wij op de eerste plek dus als 1 iemand hem al niet ophaalt kunnen we hem eindelijk halen
Het verbaast mij ook dat zoveel mensen gebeld worden en niet halen, zeker niet als je ziet hoeveel mensen hem kopen en op MP zetten
toch slim, als je niet zeker weet heb je er sowieso een staanquote:Op woensdag 4 december 2013 13:23 schreef Pheno het volgende:
Puur preorderen om het preorderen en het niet willen hebben.
Das niet slim, dat is iemand anders het daglicht niet gunnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
toch slim, als je niet zeker weet heb je er sowieso een staan
fuck dat :pquote:Op woensdag 4 december 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Das niet slim, dat is iemand anders het daglicht niet gunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |