Nee, dat had iedereen behalve jij kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, wacht even.
Niet dat ik dat wist maar dat had ik me wel kunnen bedenken

nee, ik bedoel meer dat ik dan nog keilang moet wachten voor ik het heb.. Ik vind tot kerst wachten al langquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook niet. Jezus heeft niets met kerst te maken
Maar ik weet het ook niet hoor.

Ik wil alleen maar tattooshop kadobonnen!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
Is ook moeilijk om iets voor jezelf te verzinnen, althans vind ik wel

Ik kan er toch pas in het nieuwe jaar aan beginnen hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik bedoel meer dat ik dan nog keilang moet wachten voor ik het heb.. Ik vind tot kerst wachten al lang

ik vond het al goed dat ik drie dingen wist maar moeders pikte er al een weg door voor te stellen dat zij die stiekem zou betalen voor mequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
Is ook moeilijk om iets voor jezelf te verzinnen, althans vind ik wel

dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er toch pas in het nieuwe jaar aan beginnen hoor

quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat had iedereen behalve jij kunnen bedenken
Grr, ik wil een kortingskaart kopen maar als ik die nu bestel gaat ie pas de 17de in

Zal wel 2 weken duren ofzoquote:

Wat nou niet leuk? Jij wilt het toch graag?_O-quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar tattooshop kadobonnen!!
Is iets wat ik echt wil, echt heel graag!
Zegt mn ma: nee, kadobonnen vind ik niet leuk om te geven!

Wat een bitchquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond het al goed dat ik drie dingen wist maar moeders pikte er al een weg door voor te stellen dat zij die stiekem zou betalen voor me

Ze vindt geld of kadobonnen gewoon niet leuk om te geven ook al wil iemand die heel graag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat nou niet leuk? Jij wilt het toch graag?_O-
Onzin is dat zeg

Je kan ook dankbaar zijn dat je uberhaupt iets krijgtquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vindt geld of kadobonnen gewoon niet leuk om te geven ook al wil iemand die heel graag.
Heb gezegd dat ik dan bonnetjes wil zodat ik alles kan terugbrengen en dan zelf kadobonnen kan gaan halen
Nu krijg ik niets meer geloof ik

Ga eens werkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ook dankbaar zijn dat je uberhaupt iets krijgt

Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vindt geld of kadobonnen gewoon niet leuk om te geven ook al wil iemand die heel graag.
Heb gezegd dat ik dan bonnetjes wil zodat ik alles kan terugbrengen en dan zelf kadobonnen kan gaan halen
Nu krijg ik niets meer geloof ik

als je nog langer wacht duurt het nog langerquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat had iedereen behalve jij kunnen bedenken
Grr, ik wil een kortingskaart kopen maar als ik die nu bestel gaat ie pas de 17de in

Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga eens werken
Jij snapt de essentie ervan niet, dus ik zou niet te snel oordelen.

Wie had het over eisen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken.
Eisen dat je een bepaald kadeau wilt, is best ondankbaar.

Kijk uit dat er niemand met een vriezer voor de deur staatquote:

Morgen even bij het station kijken of het daar ook te halen is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je nog langer wacht duurt het nog langer

Schijnt een enorm baggereinde te hebben.quote:
 !
!

Ik vond het een open eindequote:Op dinsdag 3 december 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schijnt een enorm baggereinde te hebben.!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |